11:57 12.08.2021

Понад 8 тис. вагонів в останні дві доби стояли без руху або затримувалися на мережі "Укрзалізниці"

2 хв читати
Понад 8 тис. вагонів в останні дві доби стояли без руху або затримувалися на мережі "Укрзалізниці"

На мережі "Укрзалізниці" (УЗ) 10-11 серпня перебували 1237 кинутих вантажних вагонів у складі 28 поїздів (затримки поїздів становили від 30 до 209 годин) і 6847 вагонів у складі 160 тимчасово залишених поїздів (затримки - 12-72 години), повідомив заступник директора департаменту комерційної роботи УЗ Валерій Ткачов на своїй сторінці у Facebook.

Він уточнив, що найбільша кількість затриманих поїздів – на Південно-Західній залізниці: 2 817 вагонів у складі 66 поїздів.

Ткачов також зазначив, що через нагромадження вагонів і уповільнення просування поїздів збільшилося невиконання заявок із подачі вагонів під навантаження: на 10 серпня не забезпечено за заявками подачу 1649 порожніх вагонів.

Крім того, заступник директора департаменту УЗ розповів, що складну ситуацію зафіксовано і з нагромадженням вагонів на іностиках Львівської залізниці.

"Ужгород - 1 690 вагонів (добова здача за стиком - до 7 поїздів або 322 вагони); Ізов - 1 874 вагони (до 9 поїздів або 432 вагони); Чоп - 884 вагони (до 4 поїздів або 231 вагон на добу); Батьово - 694 вагони (до 5 поїздів або 214 вагонів) тощо. Планується нормалізувати ситуацію протягом найближчих п'яти діб. Основна причина нагромадження - масове відвантаження в напрямку західних прикордонних переходів і збільшений прийом транзитних поїздів із Російських залізниць", - повідомив Ткачов.

За його словами, складна ситуація з нагромадження вагонів - і на припортових ділянках і стиках Одеської залізниці.

"Тимчасово затримані потяги на Одеській залізниці - 38 поїздів або 1693 вагони; кинуті поїзди - 7 поїздів або 382 вагони... Зростає нагромадження вагонів на стику з Придніпровською та Південно-Західною залізницями", - зазначив він.

Як заявив заступник директора департаменту комерційної роботи УЗ, основними причинами нагромадження вагонів на Одеській залізниці є нестача локомотивного парку та локомотивних бригад. Щодня відмова у видачі 25-30 локомотивів (причини 50/50%; нестача локомотивів/відсутність локомотивних бригад). Інші негативні чинники: зростання пасажирських перевезень (вантажні локомотиви залучаються для пасажирського руху); планові ремонти на залізничній інфраструктурі (заміна стрілочних переводів, ремонт верхньої будови колії тощо).

"Сподіваємося на нормалізацію ситуації з перевезеннями найближчим часом", - підсумував Ткачов.

 

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

РЕКЛАМА

ОСТАННЄ

НАБУ направило до суду справу про завдання збитків ДП "Укрспирт" на 55 млн грн

"Укрнафта" планує побудувати у 2024 р. ще близько 100 МВт газової генерації

"Метінвест" має стратегію переходу до виробництва "зеленої" сталі, є проєкти з нарощування випуску окатишів DRI - CMO

НБУ очікувано знизив облікову ставку до 13%

"Енергоатом" найближчими днями виведе в плановий ремонт енергоблок 1000 МВт

"Київтеплоенерго" придбає 15 когенераційних установок сумарною потужністю 60,5 МВт за 1,125 млрд грн

"Укрнафта" планує залучити фінансування Deutche Bank на будівництво маневреної генерації

Девелопер Ocean Mall готує його до відкриття до кінця року і готовий брати участь у приватизації Ocean Plaza

Банкіри переважно очікують зниження Нацбанком облікової ставки на 0,5-1 в.п. з 14 червня - опитування

YASNO у 2023 р. збільшила обсяг постачання е/е на 1 млрд кВт-год - СЕО компанії

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новости со всей Украины

РЕКЛАМА