13:43 27.01.2016

"Київпастранс" має намір у 2016 р. запустити в столиці 12 нічних маршрутів транспорту

2 хв читати
"Київпастранс" має намір у 2016 р. запустити в столиці 12 нічних маршрутів транспорту
Комунальне підприємство "Київпастранс" має намір цього року запустити в експлуатацію 12 наземних маршрутів транспорту, які курсуватимуть уночі. Як повідомив в інтерв'ю агентству "Інтерфакс-Україна" голова підприємства Сергій Майзель, зазначені маршрути сполучать із центром міста всі мікрорайони Києва. Серед них: №131 Європейська площа - залізничний вокзал - Біличі; №132 залізничний вокзал - Європейська площа - ст. м. "Тараса Шевченка" - житловий масив Оболонь; №133 залізничний вокзал - ст. м. "Лук'янівська" - житловий масив Виноградар; №134 залізничний вокзал - ст. м. "Голосіївська" - житловий масив Теремки 1; №135 залізничний вокзал - Либідська площа - проспект Науки; №136 Кадетський гай - залізничний вокзал - житловий масив Троєщина; №137 залізничний вокзал - житловий масив Позняки - житловий масив Осокорки - житловий масив Харківський; №138 залізничний вокзал - ст. м. "Арсенальна" - проспект Возз'єднання - ДВРЗ; №139 Європейська площа - залізничний вокзал - житловий масив Борщагівка; №140 залізничний вокзал - житловий масив Русанівка - житловий масив Лісовий; №141 житловий масив Позняки - вул. Привокзальна - ст. м. "Дарниця" - житловий масив Троєщина; №142 залізничний вокзал - майдан Незалежності - житловий масив Мінський. Раніше повідомлялося, що "Київпастранс" у рамках пілотного проекту має намір запустити три нічні міські автомаршрути. Тоді агентству "Інтерфакс-Україна" в прес-службі підприємства повідомляли, що така ідея назріла давно, проте для запуску нічних маршрутів потрібен додатковий рухомий склад, якого у "Київпастрансу не було. Лише із запуском у повноцінну роботу власної станції техобслуговування у підприємства з'явилася можливість виділити такий рухомий склад. Планується, що пілотні маршрути акумулюватимуться в центрі міста, зокрема в районі вокзалу Київ-Пасажирський, Європейської площі, і рухатимуться вбік житлових масивів Харківський, Виноградар, Троєщина. Зазначалося також, що курсуватиме цей транспорт із розрахунку одна одиниця рухомого складу на годину. Пасажири зможуть сідати в транспорт на визначених зупинках. Вихід може здійснюватися на вимогу. Говорячи про тариф проїзду в нічному маршруті, в прес-службі зазначили, що це не буде стандартний тариф у 3 чи 4 грн, оскільки щонайменше оплата роботи водіїв має здійснюватися за нічною підвищеною ставкою. Таким чином, тариф може становити 10-15 грн за поїздку. Ці питання вивчатимуть під час роботи пілотного проекту. На підприємстві розрахували, що для виходу на беззбитковий, нульовий показник, такий маршрут має перевозити не менше ніж 20 пасажирів на годину. Усі ці маршрути нові, не дублюють наявних. Повний текст інтерв'ю з С.Майзелем буде оприлюднено на веб-сторінці агентства "Інтерфакс-Україна".

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новости со всей Украины

РЕКЛАМА