17:27 02.06.2016

В АП спростували інформацію щодо ветування закону про зниження акцизу на вживані автомобілі

4 хв читати
В АП спростували інформацію щодо ветування закону про зниження акцизу на вживані автомобілі

В Адміністрації президента України спростували повідомлення керівника парламентської фракції "Самопоміч" Олега Березюка про ветування главою держави схваленого парламентом законопроекту №3251 про стимулювання розвитку ринку вживаних транспортних засобів.

"Текст закону ще навіть не надійшов до Адміністрації президента", - повідомив агентству "Інтерфакс-Україна" прес-секретар президента Святослав Цеголко, відповідаючи на запитання щодо правдивості цієї інформації.

Раніше в четвер народні депутати фракції "Самопоміч" О.Березюк та Єгор Соболєв заявили, що президент України Петро Порошенко наклав вето на схвалений Верховною Радою 31 травня законопроект про зниження акцизу на вживані автомобілі.

За словами О.Березюка, "це плата за сьогоднішнє голосування" про внесення змін до Конституції України в частині правосуддя, за який "Самопоміч" не голосувала. "Закон про зниження акцизів на вживані авто - єдиний, який віддає гроші людям реально в кишені. Інші - віртуальні гроші. На нього чомусь накладено вето", - сказав він.

Є.Соболєв також заявив, що у нього є інформація, "що однією з оплат цього голосування має бути ветування дуже хорошого закону, що скасовує супервисокі акцизи на імпорт автомобілів, що були у використанні, з розвинених країни". "Багато років олігархи мають контроль над виробництвом поганих авто в Україні та з огляду на високе мито та високий акциз роблять недоступними вживані авто. Ми знизили вартість цих акцизів на суму від 3 до 8 тис. євро залежно від машини, і, за нашими даними, П.Порошенко ветував цей закон як плату за те, щоб потрібні люди проголосували за потрібні йому слова в Конституції. Я не знаю, чи підписано рішення президентом, але нам повідомили, що його прийнято", - сказав він у кулуарах парламенту.

31 травня Верховна Рада 237 голосами ухвалила в другому читанні законопроект, яким тимчасово (до 31 грудня 2018 року) значно знижуються ставки акцизного збору на вживані легкові автомобілі, зокрема, з метою мінімізації використання схем "тимчасового ввезення" для ухилення від сплати податків.

Згідно з внесеною до другого читання поправкою, закон набуває чинності з першого числа місяця, що йде за місяцем його публікації.

Законом передбачено зниження ставок акцизного податку тільки на легкові автомобілі, випущені після 1 січня 2010 року, а також заборонено ввезення автомобілів із країни, визнаної агресором. Крім того, фізична або юридична особа може ввезти за заниженими ставками лише один автомобіль і для власних потреб, а якщо такий автомобіль буде відчужено протягом впродовж 365 днів, то його власник зобов'язаний сплатити повну ставку акцизного податку.

Згідно із законом, зокрема, на вживані автомобілі з об'ємом циліндра бензинового двигуна до 1 тис. куб. см ставку акцизу пропонується встановити у розмірі EUR0,102 за 1 куб. см (аналогічно новим авто), що в 10,7 разу менше за діючу ставку акцизу для таких авто не старше за п'ять років (EUR1,094). Найбільше зниження ставки акцизного збору передбачено на автомобілі з об'ємом циліндра двигуна 1-1,5 л: їх пропонується відповідно знизити майже в 22 рази - до EUR0,063 за 1 куб. см об'єму двигуна. Ставка акцизу для автомобілів із двигуном 1,5-2,2 л знижується в 6,2 раза - до EUR0,267, із двигуном 2,2-3 л - до EUR0,276 (увосьмеро), з двигуном понад 3 л - до EUR2,209 (у 1,5 раза).

Документом також передбачено зниження ставок акцизного збору на вживані легкові автомобілі з дизельними і напівдизельними двигунами.

У пояснювальній записці до законопроекту №3251, авторами якого є близько 100 народних депутатів, зазначалося, що на тлі девальвації національної валюти та падіння купівельної спроможності населення значно знизилися обсяги продажу автотранспортних засобів, що призводить до скорочення робочих місць і у виробництві, і в продажах авто та зниження надходжень до бюджету. "Споживачі не можуть купувати нові імпортні авто через їх високу вартість у гривні, а вживані імпортні - через високі ставки акцизного збору, що робить їх ціну неконкурентоспроможною", - йдеться в пояснювальній записці.

У документі нагадувалося, що в Україні від початку року діє стандарт Євро5 (тобто ввозити з Європи можна автомобілі не старше за 2009 рік випуску).

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

РЕКЛАМА

ОСТАННЄ

СБУ просить українців у Великодні свята обмежити відвідування масових заходів і не піддаватися на провокації

У Красногорівці частина ворожих груп встигли зайти та сховатися на території залишків вогнетривкого заводу, вживаються всі заходи, щоб вибити ворога з н.п. - ОСУВ "Хортиця"

Троє мирних жителів постраждали внаслідок ворожого ракетного удару по Чугуєву - поліція

Ми всі маємо зірвати російський наступальний задум - Зеленський

У зв'язку з кібератаками на політпартії, у яких Німеччина звинуватила спонсороване ГРУ угруповання, союзники по НАТО виступили з заявою

Глави МЗС України та Чехії обговорили прогрес ініціативи щодо закупівлі артснарядів і посилення військової допомоги

Боррель від імені ЄС у зв'язку з кібератаками спонсорованого РФ угруповання АРТ28: не потерпимо і використаємо весь спектр реагування

СБУ повідомила про підозру двом окупантам, які використовували українців для створення міграційної кризи в ЄС

ТЧХУ: Інформація в соцмережах про збір персональних даних для отримання грошової допомоги та наборів до Великодня - фейк

Кабмін пропонує створити підгрупу з питання конфіскації російських суверенних активів за кордоном - Шмигаль

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новости со всей Украины

РЕКЛАМА