17:09 04.09.2017

Єдиний електронний квиток у комунальному транспорті столиці повноцінно запрацює у 2018 р.

3 хв читати
Єдиний електронний квиток у комунальному транспорті столиці повноцінно запрацює у 2018 р.

Єдиний електронний квиток в комунальному транспорті Києва буде повноцінно впроваджений в 2018 році, повідомив заступник голови Київської міської державної адміністрації (КМДА) Микола Поворозник.

"Це питання не загальмувався. Сьогодні Київський метрополітен на 99,9% реалізував проект електронного квитка, враховуючи, що ми презентували на станції "Кловська" продаж одноразового проїзду через QR-код", - сказав він в коментарі агентству "Інтерфакс-Україна".

Що стосується "Київпастрансу", то, за словами М.Поворозника, на сьогодні оголошений тендер на модернізацію електронного квитка.

"Сподіваюся, він завершиться до середини вересня", - прогнозує заступник керівника КМДА.

Він зазначив, що в "Київпастрансі" вже є елементи електронного квитка, потрібна модернізація, після якої все буде зведено воєдино.

"Ми вважаємо, що в 2018 році у нас це буде повністю реалізовано, метрополітен - є, в Київпастрансі, в якійсь частині, ми почнемо тестувати квиток на низці напрямків до кінця цього року, а повноцінно введемо в наступному році", - резюмував М.Поворозник.

Як повідомлялося, ще в кінці 2014 року тодішній голова "Київпастрансу" Сергій Майзель повідомляв, що електронний проїзний квиток планується впровадити в столиці у вересні 2015 року, проте ця послуга не була впроваджена.

Крім того, постійно діюча комісія КМДА із залучення інвесторів до фінансування будівництва, реконструкції, реставрації об'єктів житлового та нежитлового призначення, інженерно транспортної інфраструктури в вересні 2015 року припинила дію інвестиційного договору між департаментом економіки та інвестиції Київської міськради і ТОВ "Альфа Пей Термінал" (Харків). Останнє ще в 2013 році виступило інвестором створення "Електронного квитка". Згідно з угодою планувалося, що інвестор буде отримувати 8% виручки, тоді як в "Київпастрансі" збір від виручки становив близько 30%, в київському метрополітені - 12%.

На початку серпня 2017 року Київська метрополітен в рамках експерименту впровадив автоматизовану систему оплати проїзду на станції метро "Кловська", відмовившись від використання в ній кас і можливості придбати пластикові жетони. Там були встановлені п'ять спеціальних автоматів, використовуючи які пасажир може самостійно придбати разовий паперовий квиток з QR-кодом, придбати і поповнити безконтактну пластикову картку для оплати поїздок в метро, а також підключити функцію MetroPass для оплати проїзду банківською карткою з системою Mastercard. Будь-які операції можна оплатити як готівкою, так і банківською карткою.

Поки що використовувати разовий квиток з QR-кодом для оплати проїзду в метро можна тільки на станції "Кловська" протягом 30 хвилин після придбання.

Надалі для впровадження подібної автоматизованої системи оплати проїзду розглядаються станції метро "Університет", "Дружби народів", "Либідська" і "Політехнічний інститут". У разі прийняття пасажиром такого роду новизни вона буде впроваджена протягом 2017-2018 років на всіх станціях метрополітену.

Як зазначав начальник КП "Київський метрополітен" Віктор Брагінський, з впровадженням нової автоматизованої системи оплати проїзду підприємство буде відмовлятися від кас для продажу пластикових жетонів. Замість них планується створити сервісні центри для надання консультаційних послуг.

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новости со всей Украины

РЕКЛАМА