15:19 16.01.2018

"Хіт FM" у 2017 р. очолила рейтинг українських радіостанцій

2 хв читати
"Хіт FM" у 2017 р. очолила рейтинг українських радіостанцій

Радіостанція "Хіт FM" (входить до медіахолдингу "Тавр Медіа") станом на кінець 2017 очолила рейтинг радіостанцій від "Радіокомітету" (проводиться компанією "TNS Україна") серед аудиторії від 12 до 65 років, зміцнивши свої позиції на 0,13 п.п. порівняно з аналогічним періодом 2016 року.

Згідно з повідомленням прес-служби "Радіокомітету", опитування в рамках четвертої хвилі дослідження проводився з 2 жовтня до 10 грудня 2017 року. У ньому взяли участь жителі України з міст з населенням 50 тис. і більше віком від 12 до 65 років. Вибірка становила 8,455 тис. респондентів.

За даними дослідження, кількість опитаних українців, які слухають радіо, досі доволі висока, середньотижневе охоплення аудиторії дорівнює 80%. Порівняно з аналогічним дослідженням, проведеним наприкінці 2016 року, зросла частка тих, хто має дохід вище середнього, - 47,8% (раніше 35%), а також збільшилася частка одружених слухачів радіо, яка становить 65,4% (62, 7%).

У загальнонаціональному рейтингу п'ятірка лідерів серед радіостанцій залишається незмінною: "Хіт FM" (з показником рейтингу 1,04% і охопленням 33,6%), "Радіо П'ятниця" (рейтинг 0,87%, охоплення 21,6%), "Шансон "(0,69% і 19,3%), "Люкс FM" (0,66% і 24,6%) і "Русское радио Україна" (0,55% і 20,4%). До топ-10 українських радіостанцій також увійшли "Радіо Rocks", "Ретро FM", "Kiss FM", "Радіо Relax" і "Наше радіо" відповідно на 6-10 місцях.

Як свідчать дані дослідження, також не змінилася трійка лідерів за середньотижневим охопленням: "Хіт FM", "Люкс" і "Ретро".

За словами представника компанії ADV Group Ukraine Анастасії Строкової, діджіталізація музичного контенту і його загальнодоступність, збільшення кількості гаджетів, можливість створювати плей-лісти і слухати музику в автомобілях по Bluetooth навіть без доступу в Інтернет, становить серйозну конкуренцію класичному радіо і створює нові виклики перед індустрією загалом. Тому, на її думку, радіостанціям слід шукати нові рішення в діджіталізаціі контенту, розвивати власні сайти і соціальні мережі.

"Радіокомітет" створений в кінці 2007 року для запуску єдиного галузевого дослідження радіоаудиторії і об'єднує 100% ринку радіо.

До "Радіокомітету" входять найбільші радіохолдинги України - група ТАВР і "Український Медіа Холдинг" (УМХ), Business Radio Group, "Люкс" і мережеві рекламні агентства (Publicis Groupe, Група АДВ Україна, Group M, UMG і Radio Expert), а також, як керівний партнер, - Незалежна асоціація телерадіомовників (НАМ).

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

РЕКЛАМА

ОСТАННЄ

За добу на Харківщині один загиблий і вісім постраждалих унаслідок ворожих обстрілів

У Дніпропетровській області в результаті ракетних ударів та артобстрілів пошкоджено енергооб'єкти та понад десять магазинів, поранено двох жителів

Українська авіація за добу атакувала 14 районів скупчення сил противника

Сили оборони ліквідували 1124 окупанта, а також три засоби ППО противника

Уночі атаковано чотири теплоелектростанції із серйозним пошкодженням обладнання

На фронті за добу було 94 бойові зіткнення, на авдіївському напрямку ЗС України відбили 29 атак

Атаковані об'єкти енергетичної інфраструктури у Дніпропетровській, Івано-Франківській та Львівській областях

Армія РФ за добу завдала 12 ракетних та 76 авіаційних ударів по території України

Окупанти за добу завдали понад 500 ударів по Запорізькій області, є руйнування

Влада КНР має намір виплачувати населенню до $1,4 тис. при заміні старих машин на електромобілі

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новости со всей Украины

РЕКЛАМА