11:02 25.08.2020

"Нова пошта" запустила сервіс безпечних онлайн-покупок

2 хв читати

Логістична компанія "Нова пошта" запустила послугу для здійснення безпечних онлайн-угод між продавцями і покупцями "Сейф-сервіс", наголошується в повідомленні на сайті компанії в понеділок.

Послуга надає додаткові гарантії під час здійснення покупок, якщо оплата передбачає перерахування з картки на картку і допомагає захистити від шахраїв і відправника, і одержувача. При цьому дані платіжних карток для обох сторін залишаються конфіденційними.

У разі використання "Сейф-сервісу" угода здійснюється через мобільний застосунок або бізнес-кабінет сайту "Нова пошта", при цьому необхідна для оплати товару сума не йде відразу на рахунок продавця, а резервується.

Після цього продавець відправляє посилку, а після того як покупець її оглянув і забрав, кошти перераховуються продавцю на картку. Якщо покупка не підійшла, вона їде назад до продавця, а гроші за товар повертаються покупцеві.

"У такий спосіб покупець має можливість оглянути посилку перед покупкою, уникає ризиків із передоплатою за товар на картку невідомим продавцям й отримує додатковий захист від шахраїв. А продавець може сміливо відправляти посилку і бути впевненим, що отримає гроші, а в разі її повернення йому не доведеться оплачувати доставку", - наголошується в повідомленні "Нової пошти".

Посилка, оформлена з "Сейф-сервісом", може перебувати у відділенні п'ять днів, потім її автоматично повернуть відправнику. Сервіс для продавців безоплатний, а покупець оплачує комісію за грошовий переказ у розмірі 10 грн у тестовий період (до 12 жовтня 2020 року) незалежно від вартості товару та доставку.

Роботу "Сейф-сервісу" забезпечує фінансова компанія "Пост Фінанс", що входить до групи компаній "Нова пошта".

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новости со всей Украины

РЕКЛАМА