17:55 25.11.2020

IKEA і "МЕТРО Кеш енд Кері Україна" впровадили оцінку і контроль ризиків під час зараження співробітників COVID-19, біофармкомпанія Takeda - заборону на відрядження та офлайн-івенти

4 хв читати
IKEA і "МЕТРО Кеш енд Кері Україна" впровадили оцінку і контроль ризиків під час зараження співробітників COVID-19, біофармкомпанія Takeda - заборону на відрядження та офлайн-івенти

Український офіс компанії IKEA, найбільшого у світі ритейлера меблів і товарів для дому, і "МЕТРО Кеш енд Кері Україна", що розвиває мережу центрів оптової торгівлі METRO, впровадили процедуру оцінки ризиків і внутрішній алгоритм дій у разі підозри або підтвердження захворювання на COVID-19 у співробітників.

Робота компанії IKEA організована відповідно до внутрішньокорпоративних заходів безпеки, а також відповідно до вимог і вказівок уряду України, повідомили агентству "Інтерфакс-Україна" в прес-службі ритейлера.

"У випадку, якщо серед наших колег хтось захворів на COVID-19, ми дотримуємося процедури, в основі якої - оцінка ризиків і яка складається з декількох етапів. Насамперед за допомогою спеціально розробленого опитувальника ми визначаємо всіх, з ким ця людина контактувала. Контактуючих більше ніж 15 хвилин, навіть якщо колеги були при цьому в масках і дотримувалися соціальної дистанції, просимо пройти ПЛР-тест. Усі, хто контактували з інфікованим, мають залишатися вдома, доки не отримають результатів тестування", - розповіли в IKEA.

У разі позитивного результату тесту контактного співробітника компанія дотримується тієї самої процедури: заповнення опитувальника, визначення контактів і проведення тестування. При цьому людина має самоізолюватись і дотримуватися плану дій, затвердженого державними, територіальними або місцевими управліннями охорони здоров'я.

До колег, які мають важливі бізнес-відрядження, IKEA застосовує інший підхід: вони мають пройти тестування після прибуття до країни призначення, а також після повернення до України. При цьому такі співробітники забезпечені міжнародним страхуванням, яке покриває всі витрати, пов'язані з COVID-19.

Як повідомили в прес-службі "МЕТРО Кеш енд Кері Україна", компанія, як великий міжнародний ритейлер, розробила внутрішній алгоритм дій для всіх співробітників, в разі інфікування або підозри на зараження на COVID-19, а також окремий план дій для співробітників, які опинилися в контактній групі. Компанія надає своїм співробітникам медичне страхування, яке передбачає діагностику та лікування COVID-19.

"У разі підтвердження захворювання співробітник залишається на самоізоляції чи на лікарняному на весь період хвороби. Вся його контактна група також відправляється на самоізоляцію і робить ПЛР-тест коштом компанії в рамках страхування. Якщо співробітник виявився в контактній групі свого сімейного кола, він також залишається на самоізоляції. ПЛР-тест такому співробітнику роблять коштом компанії після отримання інформації про те, що член сім'ї, який проживає зі співробітником, одужав", - пояснили в прес-службі.

При цьому компанія оплачує і лікарняний, і самоізоляцію всім співробітникам без винятків і в повному обсязі.

"Ба більше, компанія додатково своїм коштом робить такий тест для контролю всіх ризиків. Співробітник повертається до роботи тільки за негативного результату. Якщо тест позитивний, співробітник залишається далі в оплачуваній ізоляції", - зазначили в торговельній мережі.

Український офіс біофармацевтичної компанії Takeda, що займається розробкою терапії проти COVID-19, з березня 2020 року перевів всіх співробітників, зокрема медичних представників, на віддалений режим роботи.

"У Takeda дуже конкретна позиція щодо роботи співробітників у період пандемії: дистанційна робота, відсутність відряджень, ми не проводимо внутрішніх заходів, наші зустрічі, включаючи контакти з фахівцями охорони здоров'я, відбуваються виключно в онлайн-режимі. Це ж стосується і зовнішніх івентів: ми підтримуємо і беремо участь тільки в заходах, які відбуваються онлайн. Це знижує ризики поширення захворювання, а значить допомагає уникнути додаткового навантаження на систему охорони здоров'я", - розповіла в коментарі агентству "Інтерфакс Україна" директор з управління персоналом біофармацевтичної компанії Takeda в Україні, Молдові та Білорусі Інна Мокровольська.

За її словами, компанія в найкоротші терміни розширила умови стандартного медичного страхування і виплат для співробітників у разі COVID-19.

У разі симптом ГРВІ співробітник Takeda може звернутися за консультацією до лікаря дистанційно: телефоном або через скайп. Якщо лікар призначає тестування на COVID-19, компанія оплачує проведення ПЛР-тесту з корпоративного ліміту. При цьому співробітник може самостійно обрати лабораторію.

"Ми прекрасно розуміємо, з яким фінансовим навантаженням може зіткнутися людина за наявності COVID-19. Якщо тест позитивний, компанія надає фінансову допомогу через страхову компанію. Якщо співробітнику необхідна госпіталізація через захворювання на пневмонію, бронхопневмонією, респіраторний дистрес-синдром, спричинений коронавірусом SARS -CoV-2 (COVID-19), йому надають підтримку в більшому розмірі", - пояснила Мокровольська.

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

РЕКЛАМА

ОСТАННЄ

Заступник голови ОП Мудра: "право сили завжди програє силі права"

У Тбілісі перед будівлею парламенту відбуваються сутички між поліцією та протестувальниками, почалися затримання

Україна розраховує на розширення допомоги Азербайджану у питаннях розмінування

Єрмак і кардинал Дзуппі обговорили повернення депортованих дітей та військовополонених

Нам потрібне суттєве прискорення постачання армії

Чоловіки призовного віку, які уточнили свої дані згідно із законодавством, зможуть подати заяви на отримання консульських послуг

Міноборони Франції оголосило про підготовку будівництва авіаносця - наступника "Шарля де Голля"

Зеленський подякував Латвії за рішення надати новий пакет військової допомоги Україні

Умєров представив особовому складу нового голову адміністрації Державної спеціальної служби транспорту

Комітет міністрів Ради Європи ухвалив важливе рішення на шляху створення Спецтрибуналу щодо злочину агресії РФ

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новости со всей Украины

РЕКЛАМА