16:37 25.02.2021

Майже 83% українців позитивно ставляться до євроінтеграції України - дослідження

2 хв читати
Майже 83% українців позитивно ставляться до євроінтеграції України - дослідження

Майже 83% українців позитивно ставляться до євроінтеграції України, свідчать дані дослідження Київського міжнародного інституту соціології, представлені на круглому столі "Невідкладні завдання комунікації європейської інтеграції в Україні".

Зокрема, 82,7% українців обрали бодай одне позитивне твердження про євроінтеграцію України. 46,4% українців пов'язують євроінтеграцію зі зміною якості роботи держави (зручні послуги, повага до громадянина, забезпечення умов для гідного життя і праці), 38,1% - з життям за стандартами Євросоюзу (соціальними, економічними, правовими), 26,6% - з підвищенням відповідальності самих громадян (шанобливе, толерантне ставлення одне до одного та до громадських правил), 25,8% - зі стратегією розвитку країни на довгі роки до моменту повноправного вступу в ЄС, 22,5% - з відкритістю кордонів, можливістю легко поїхати в Європу на навчання або на роботу.

Водночас 13% респондентів обрали хоча б одне негативне твердження. 6,2% опитаних пов'язують євроінтеграцію зі знищенням, наступом на традиційні сімейні цінності (сім'я - це жінка й чоловік і діти), 5,8% - з дешевою робочою силою для Європи, 3,4% - із закриттям своїх заводів і фабрик (купуватимемо тільки європейське), 3,4% - з підпорядкуванням чужим правилам (жити за вказівками, обмежувати себе, не мати своєї думки).

19% респондентів пов'язують із євроінтеграцією антикорупційні реформи, 18,9% - медичну реформу, 18,1% - реформу поліції, 14,1% - децентралізацію, 12,5% - реформу освіти, 10,7% - реформу електронних послуг, зокрема адміністративних, 8,9% - реформи, пов'язані з покращенням довкілля.

24,6% опитаних вважають, що конкретні реформи не пов'язані з євроінтеграцією, а 13,9% відповіли, що "не бачать реформ".

43,1% респондентів зазначили, що вони зовсім не бачили будь-якої інформації або комунікації з боку держави про євроінтеграцію. 22,4% опитаних зазначили, що бачили рекламу в ЗМІ, 18% - бачили інформацію в соцмережх і на сайтах, 16,7% - бачили у виступах українських політиків, 5,3% - бачили думки й тексти у блогах та інтерв'ю експертів і громадських організацій, 3,5% - бачили інформацію від мера й органів місцевого самоврядування.

Дослідження проводив Київський міжнародний інститут соціології у рамках дослідження "Омнібус" наприкінці грудня 2020 року, опитано 2 тис. осіб віком від 18 років, охоплено всі географічні регіони країни.

 

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

РЕКЛАМА

ОСТАННЄ

У постачанні ППО оперативності вільному світові не вистачає

Генерал Браун: Впевнений, що надані США ATACMS не були використані по Росії

Російська армія продовжує активні дії на куп'янському, курахівському, краматорському та покровському напрямках, активізувалася авіація ворога

На харківському напрямку за добу відбулося чотири бойові зіткнення, двічі - поблизу Вовчанська, ситуація під контролем

Байден розкритикував плани прокурора МКС домогтися ордерів на арешт Нетаньягу і глави Міноборони Ізраїлю

У США зараз немає планів відправляти своїх військових інструкторів в Україну - генерал Браун

Двоє цивільних постраждали внаслідок російського обстрілу Білозерки

Глава Пентагону: На "Рамштайн-22" обговорювали посилення української ППО, союзники зосереджені на потребах України для захисту Харкова та інших місць

Єгипет закликає Ізраїль відкрити всі КПП на кордоні із Сектором Гази

У Київській області зменшать вуличне освітлення ввечері та вночі

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новости со всей Украины

РЕКЛАМА