В Україні реклама ліків і ВМП на телебаченні становить близько 30% від загального обсягу реклами

Реклама лікарських засобів, медичного обладнання та виробів медичного призначення (ВМП) становить близько 30% від загального обсягу рекламної продукції на телебаченні.
Як повідомляється в прес-релізі Міністерства охорони здоров'я України з посиланням на дані Національної ради України з питань телебачення і радіомовлення, отримані в результаті моніторингу, на деяких телеканалах обсяг реклами зазначеної продукції перевищує 50%.
При цьому, зазначає МОЗ, рекламні матеріали мають маніпулятивний характер, спонукають пацієнтів до самолікування, що, у свою чергу, призводить до ускладнень.
У відомстві стверджують, що нормативно-правові акти, які регулюють рекламу лікарських засобів і ВМП, містять чіткі обмеження щодо інформації про препарати, однак найчастіше їх ігнорують.
Наразі МОЗ спільно з Національною радою з питань телебачення і радіомовлення, Державною службою з лікарських засобів та контролю за наркотиками, а також із Держслужбою з питань безпеки харчових продуктів і захисту споживачів розробили алгоритм дій для належного контролю за порушеннями рекламного законодавства й найближчим часом почнуть працювати над його реалізацією.