19:09 13.12.2023

Кібератака на "Київстар" не вплинула на функціонування ІТ-інфраструктури приватних клінік

2 хв читати

Кібератака на "Київстар" фактично не вплинула на функціонування ІТ-інфраструктури приватних клінік України.

Як зазначив у коментарі агентству "Інтерфакс-Україна" директор IT-департаменту медичної мережі "Добробут" Дмитро Харєбов, попри те, що на сьогодні "ІТ-інфраструктура жодної компанії в Україні не може бути захищеною на 100%, "Добробут" робить усе можливе, щоб забезпечити нормальну роботу критично важливих систем і мати можливість лікувати пацієнтів за будь-яких обставин".

Водночас він зазначив, що працездатність мобільних операторів важлива для контакт-центру клініки, що працює 24/7, а також для комунікацій зі страховими компаніями, оплати через термінали послуг мобільних бригад та інших сервісів.

"Ми відчули проблеми, пов'язані з хакерською атакою на "Київстар", але завдяки злагодженим діям нашої команди та урокам, здобутим минулої осені, вплив на сервіс для клієнтів був незначним", - сказав Харєбов.

Він зазначив, що судячи зі статистики мережі "Добробут", майже всі охочі записатися на прийом змогли це зробити. Водночас у день кібератаки "Добробут" побачив зменшення запису через мобільні дзвінки на 42%, але кількість звернень через месенджери і чат-боти зросла у 2,5 раза, через сайт і мобільний застосунок - майже на 15%, що "дало змогу виправити ситуацію".

Харєбов повідомив, що у 2022 році "Добробут" "навчився бути готовим до постійних викликів і мати запасні варіанти роботи в разі відмови критичних сервісів".

"Як і більшість киян, "Добробут" має стратегічні запаси "Старлінків", зарядних станцій, акумуляторних ліхтарів, дизель-генераторів, запаси води, пального та продуктів. У кожен наш медичний центр ми завели кілька операторів інтернету, які до того ж здатні працювати до 48 годин без електрики", - сказав він.

У свою чергу операційний директор багатопрофільного медцентру "Лелека" Вадим Зукін зазначив, що клініка зробила все можливе для мінімізації впливу зовнішніх негативних чинників на ІТ-інфраструктуру, хоча "ніхто і ніколи не має повного захисту, але є перелік заходів щодо забезпечення бажаного рівня ІТ-безпеки".

Коментуючи кібератаку на "Київстар", Зукін зазначив, що клініка "Лелека" використовує кілька операторів зв'язку і робить усе можливе для інформування пацієнтів про наявність різних варіантів зв'язку.

"Вихід із ладу тільки одного оператора для нас несуттєвий. Із корпоративним мобільним зв'язком нам пощастило, оскільки в нас інший оператор, але саме корпоративний мобільний зв'язок жодним чином не впливає на безпеку пацієнтів, тож навіть якби це був "Київстар", це жодним чином не вплинуло б на якість та безпеку нашої медичної допомоги", - наголосив він.

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

РЕКЛАМА

ОСТАННЄ

AstraZeneca вилучає з обігу вакцину проти COVID-19

В Україні не зафіксовано жодного випадку несприятливих наслідків після вакцинації проти COVID-19 - Кузін

Алгоритми ШІ можуть підвищити точність діагностики, але повноцінно замінити медика наразі не можуть - експерти

МОЗ підготувало всі нормативні акти для запуску роботи закону про медканабіс

Клініки ще семи європейських країн готуються приєднатися до програми міжнародного медичного партнерства

Фонд Порошенка купив кисневу барокамеру для лікування поранених і профінансував ремонт відділення

USAID запустив два проєкти відновлення медінфраструктури в Харківській і Запорізькій областях

53% відсотки опитаних українців вважають, що загроза здоров'ю від коронавірусу була перебільшена - опитування "Рейтингу"/Gallup Int.

Сучасні карети швидкої допомоги від партнерів із Німеччини доставлять на Херсонщину - ОВА

Україна залучить додатково EUR100 млн від Ради Європи для відновлення медицини - Шмигаль

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новости со всей Украины

РЕКЛАМА