17:50 08.12.2020

Магазини "Vodafone Україна" недоотримали до 40% доходу від "чорної п'ятниці" через карантин вихідного дня

2 хв читати
Магазини "Vodafone Україна" недоотримали до 40% доходу від "чорної п'ятниці" через карантин вихідного дня

Мобільний оператор "Vodafone Україна" оцінює у 40% недоотриманий дохід від розпродажу "чорної п'ятниці" внаслідок закриття магазинів на карантин вихідного дня.

Як наголошується в повідомленні оператора у вівторок, "Vodafone Україна" проаналізував підсумки акції до "чорної п'ятниці": відвідування інтернет-магазину оператора в період акції зросло на 183%, а продаж підвищився втричі. У роздрібних магазинах компанії продаж підвищився на 81% порівняно з середніми показниками до початку акції.

"Карантин вихідного дня вплинув на незначне зміщення споживчої активності в будні дні. Приблизно +10% трафіку додалося до середніх показників. Загалом ми оцінюємо недоотриманий дохід за непрацюючі два вихідних дні у майже 40% від всього доходу акційного періоду" - зазначив директор з маркетингу Vodafone Retail Михайло Іванцов.

За даними Vodafone Retail, акція не вплинула на зміну купівельних переваг оплати товарів: відсоток купівель у кредит становить 24%, що відповідає доакційному періоду.

При цьому найвищий приріст у період "чорної п'ятниці" спостерігався в категоріях смартфони, телевізори та ноутбуки. Найбільший попит мали моделі смартфонів середнього цінового сегмента та бренду Apple: Xiaomi Redmi Note 9 Pro, Samsung Galaxy А51, Xiaomi Redmi Note 9, Samsung Galaxy M31, Nokia 5.3 і Apple iPhone 11.

Розпродаж "чорної п'ятниці" в інтернет-магазині та роздрібній мережі Vodafone відбувався в період із 23 до 30 листопада.

Найбільше акційних смартфонів було продано у Харкові. До п'ятірки найбільших любителів техношопінгу також увійшли жителі Полтави, Дніпра, Києва та Одеси.

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новости со всей Украины

РЕКЛАМА