18:54 03.03.2021

Google не розроблятиме рекламні інструменти, що ґрунтуються на відвідуванні інтернет-сторінок

1 хв читати
Google не розроблятиме рекламні інструменти, що ґрунтуються на відвідуванні інтернет-сторінок

Американська компанія Google, що входить до Alphabet Inc., не розроблятиме нові рекламні інструменти, що ґрунтуються на історії відвідування користувачами сторінок в інтернеті.

Компанія повідомила в середу, що у своїх рекламних продуктах використовуватиме нові технології, що захищають конфіденційність користувачів і які дадуть змогу таргетувати рекламу без збирання інформації про сайти, які переглядають користувачі.

Ще минулого року Google повідомила, що з 2022 року відмовиться від відстеження дій користувачів за cookie-файлами - практики, яка викликає серйозну критику, а також запитання в регуляторів.

У середу компанія заявила, що в подальшому вона "ані не створюватиме альтернативних індикаторів для відстеження дій користувачів в інтернеті, ані не використовуватиме їх у будь-яких продуктах".

У Google зазначають, що ці плани стосуються лише веб-сайтів і не стосуються інструментів, які використовують у мобільних застосунках.

Акції Alphabet втрачають у ціні 0,7% на торгах у середу. За останній рік їхня вартість зросла на 48%.

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

РЕКЛАМА

ОСТАННЄ

Федоров виступив на підтримку бронювання для Glovo, Visa, Favbet Tech та інших компаній IT-сектору

Резиденти "Дія.City" закликали зберегти бронювання працівників технологічних компаній

"Київстар" почне продавати номери з кодом "77" у червні-липні

"Київстар" отримав відмову судів на 15 клопотань і вісім апеляцій щодо арешту активів

Міноборони України запускає мобільний застосунок "Резерв+" для військовозобов'язаних, призовників і резервістів

"Vodafone Україна" інвестує 10 млрд грн протягом двох років

"Київстар" у I кв.-2024 скоротив дохід на 14,1% у зв'язку з реалізацією масштабної програми лояльності після кібератаки

Київ і Cisco підписали меморандум про партнерство, спрямований на розвиток цифрової інфраструктури та кібербезпеки

Мінцифри розробило стратегію розвитку телекомунікацій до 2030 року

В Україні пошкоджено чверть мереж фіксованого зв'язку і понад 4 тис. базових станцій мобільного зв'язку - Федоров

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новости со всей Украины

РЕКЛАМА