Інтерфакс-Україна
18:41 28.08.2024

Відкрито реєстрацію торговельних мереж для участі в програмі "Національний кешбек" (оновлено)

3 хв читати
Відкрито реєстрацію торговельних мереж для участі в програмі "Національний кешбек" (оновлено)

На порталі "Дія" відкрилася можливість подачі заявок торговельних мереж у програмі "Національний кешбек".

Як повідомило Міністерство економіки, для реєстрації продавцю потрібно подати заявку на приєднання до переліку українських виробників через портал "Дія". Для цього потрібно зайти в розділ "Бізнес" - "Підприємництво" і вибрати список продавців, після чого потрібно заповнити форму і зазначити дані про підприємство.

Як повідомила агентству "Інтерфакс-Україна" пресслужба мережі Auchan, у компанії поступово почали працювати над приєднанням до програми й очікують, що клієнти зможуть купувати більше товарів локальних виробників завдяки ініціативі "Зроблено в Україні" та програмі кешбеку.

За словами заступника гендиректора з правових питань та зв'язків з держорганами Novus Максима Бугаєва, у мережі супермаркетів активно готуються забезпечити технічну можливість клієнтам для використання всіх переваг програми, оскільки ця ініціатива є важливим етапом для розвитку вітчизняного виробництва.

"Мережа "Епіцентр" вже приєднується до програми "Національний кешбек" і здійснює технічне тестування системи. Як найбільший в Україні гравець роздрібного ринку в непродовольчій сфері ми також запрошуємо наших партнерів-постачальників активно долучатися до програми", - сказала в коментарі агентству заступниця голови ТОВ "Епіцентр К" у сфері комунікацій, реклами, зв'язків з громадськістю та ЗМІ Ірина Шинкаренко.

"Національний кешбек" планує підтримати також ритейлер побутової техніки та електроніки Comfy. За словами CEO компанії Ігоря Хижняка, у портфелі мережі понад 200 брендів із товарами, виробленими в Україні, тому кешбек може стати гарним способом стимулювання внутрішнього попиту на українські товари, що зрештою дасть змогу створити нові робочі місця та збільшить податкові надходження до бюджету.

"Ми розглядаємо потенційну участь у програмі, оскільки це насамперед може бути цікаво нашим покупцям. Утім, це можливо за умови, якщо до переліку буде включено товари з побутової техніки та електроніки. Поки що частка таких товарів вітчизняного виробництва у нас становить не більше ніж 1%", - наголосив маркетинг-директор мережі "Фокстрот" Олег Нікольський.

Він також додав, що, з іншого боку, якщо ця програма покаже свою ефективність, можливо, це стане поштовхом для розвитку виробництва споживчої електроніки в Україні. Тож поки що в компанії чекають на відпрацювання механізмів і розширення переліку виробників для можливої інтеграції в майбутньому.

Як повідомлялося, Кабінет Міністрів України на засіданні 20 серпня затвердив порядок надання "Національного кешбеку", згідно з яким українці зможуть отримати компенсацію 10% вартості товарів, які вони купили.

Згідно з інформацією на сайті Мінекономіки, програма запрацює з 2 вересня 2024 року. Максимальний обсяг кешбеку - 3 тис. грн/місяць, кошти можна буде витратити на медичні та комунальні послуги, спорт, кіно, квитки на поїзд, задонатити ЗСУ або купити військові облігації.

З 24 серпня стартувала реєстрація виробників для участі в програмі "Національний кешбек", незабаром стартує реєстрація споживачів і розпочнеться етап бета-тестування.

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ

ЄБРР надав Креді Агріколь банку гарантію для кредитування бізнесу на EUR150 млн

Швеція виділяє новий пакет цивільної допомоги Україні на суму EUR100 млн

ЄБРР надасть "Укргідроенерго" EUR75млн та розраховує на доповнення його інвестгрантами на EUR20 млн

Торговельні площі першого та мінус першого поверхів ТОК "Gulliver" відкриють з 12 грудня 2025 року

Врожай картоплі в сезоні-2025 в Україні на 50% вище за торішній – Інститут картоплярства

Мін’юст спростовує інформацію щодо "нових правил" купівлі нерухомості з 1 січня 2026 року

Клієнти банків отримали змогу в режимі 24/7 відстежувати проходження своїх платежів – НБУ

Бізнес у листопаді погіршив оцінки ділової активності нижче нейтрального рівня – НБУ

Підвищення "Укрзалізницею" тарифів на вантажоперевезення критично вплине на агроекспорт - ВАР

"Будшляхмаш" у середині 2026р. планує почати випуск автомобільних рам в Броварах в новому виробничому комплексі - Кисилевський

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА