07:54 11.10.2024

Держфлот Естонії має намір у 2027 р. отримати пором на електротязі

2 хв читати
Держфлот Естонії має намір у 2027 р. отримати пором на електротязі

Естонське держпідприємство Riigilaevastik ("Державний флот", перебуває у віданні міністерства клімату) оголосило тендер на будівництво нового порома, повідомляє пресслужба міністерства клімату.

Пором має вміщати до 500 пасажирів і до 130 легкових автомобілів. Термін подання заявок на тендер закінчується 10 грудня 2024 року. Судно має бути побудовано не пізніше лютого 2027 року і, згідно з планами, почне роботу навесні того ж року.

Головна енергетична установка нового порома живитиметься переважно від електроакумуляторів, які заряджатимуться в порту. За необхідності в роботу включатимуться допоміжні генератори, що працюють на біодизельному паливі. Вони можуть знадобитися для експлуатації судна в особливих випадках, наприклад, в екстремальних льодових умовах.

"Основним джерелом енергії для судна залишиться електрика, надійність поставок якої існує вже сьогодні, крім того, ми зберегли в конструкції судна можливість використання водню", - сказав директор служби розвитку держфлоту Сандер Сяеск. Його слова наводить пресслужба.

Це буде п'ятий за рахунком пором для зв'язку з островами біля західного узбережжя Естонії.

"Новий пором за розмірами і місткістю буде аналогічним до вже активних поромів, але буде в рази економічнішим і екологічнішим", - зазначив міністр інфраструктури Володимир Свєт.

"Нам необхідно забезпечити гарне й ефективне сполучення між материком і островами Сааремаа та Хійумаа, і п'ятий пором відіграє тут важливу роль. Я радий, що ми також дедалі активніше впроваджуємо більш екологічні технології в морському секторі", - додав Свєт.

Проєкт п'ятого порома буде на 65% фінансуватися з Фонду підтримки енергоефективності та зниження впливу на довкілля ЄС.

Внесок естонської держави становитиме близько 35%. Спочатку держава планувала використовувати для п'ятого порома між материком і островами більше судно з водневим двигуном.

Тендер на укладення контракту на проєктування і будівництво водневого судна завершився безрезультатно 4 квітня 2024 року.

Хоча водень розглядається судноплавною галуззю як один із альтернативних видів палива майбутнього, досвід весняних закупівель, як пише BNS, засвідчив, що суднобудівники поки що не готові до впровадження водневих систем на пасажирських суднах у таких масштабах, оскільки це буде пов'язано з дуже високим ступенем ризику.

 

 

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ

Стартувала третя група програми REDpreneurUA: підтримка та розвиток діючого бізнесу в Україні - УЧХ

"Ліси України" готові збільшити обсяг заготівлі деревини на 30% на рік - Болоховець

Передача лісовій галузі 1,9 млн га самозаліснених територій дозволить збільшити заготівлю деревини для переробки - Держлісагентство

Укрнафта інтегрує EPR-систему з метою автоматизації ключових бізнес-процесів

Фонд національного добробуту РФ вичерпається протягом року, якщо нафта коштуватиме $45–47 за барель, – Кислиця

Українські акції дорожчають зранку в середу після переговорів України та США в Джидді

Мінфін підняв ставки за ринковими ОВДП на 0,5 в.п. слід за підвищенням облікової на 1 в.п.

"Укрнафта" очолила рейтинг видобувних підприємств за 2024 р., збільшивши товарообіг на 10,5%

Частка IT-компанії MODUS X в енергосекторі складає приблизно 25%, поза межами ДТЕК вона у 2024 р. залучила 14 клієнтів – СЕО

Перезапущений фондовий ринок міг би акумулювати ресурс для відновлення України – голова правління ОТП Банк

РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА