Інтерфакс-Україна
15:12 06.11.2024

"АТБ-маркет" запустив 4-ту власну торгову марку

2 хв читати
"АТБ-маркет" запустив 4-ту власну торгову марку

Торгова мережа "АТБ-маркет" запустила нову власну торговельну марку "День у День", повідомляє пресслужба компанії.

"Щодня клієнти «АТБ» обирають продукцію, яка стає невід'ємною частиною їхнього життя, і назва «День у День» символізує цю безперервну підтримку та увагу до потреб покупців. Для нас важливо, щоб бренд «День у День» асоціювався не лише з якістю та економією, а й викликав у людей відчуття щоденної турботи про себе та позитивні емоції", - говорить директор із маркетингу "АТБ-маркету" Олексій Юр'єв, якого цитує пресслужба.

Продукція під брендом "День у День" вже присутня на полицях магазинів "АТБ". Вона охоплює практично всі категорії товарів (серветки, мило, шампуні та інші засоби гігієни, чай, солодощі, кисломолочні продукти тощо).

Нова торгова марка стала четвертою власною ТМ торгової мережі АТБ.

Пресслужба уточнює, що в ціновій лінійці нова ТМ "День у День" розмістилася між бюджетною ТМ "Розумний вибір" і ТМ "Своя лінія", що пропонує товари сегмента середній плюс. Преміальний сегмент товарів у магазинах найбільшої вітчизняної торговельної мережі представлений ТМ "De Luxe Foods & Goods Selected".

Повідомляється, що сьогодні товари власних торгових марок "АТБ" становлять близько третини загального асортименту магазинів. Виготовляються вони на замовлення "АТБ" і до їхньої якості висуваються жорсткі вимоги, за дотриманням яких стежить власна лабораторія компанії. Товари проходять перевірку за всіма органолептичними показниками.

Корпорація "АТБ" - об'єднання великих українських підприємств, що провадять діяльність у таких сферах бізнесу, як роздрібна торгівля, управління активами, виробництво та продаж продуктів харчування, надання послуг у сфері спорту та відпочинку. На її підприємствах працює понад 70 тис. осіб.

За підсумками 2023-го "АТБ" сплатила 25,06 млрд грн податків і зборів. Незважаючи на негативні чинники, спричинені війною, цей показник на 4,62 млрд грн перевищив фінансові результати 2022 року (20,44 млрд. грн.).

Ритейлерська мережа корпорації станом на 15 липня 2024 року налічує 1228 магазинів проти 1316 магазинів у січні-2022.

ОСТАННЄ

Господарський суд Києва відкрив провадження у справі про банкрутство ексвласника ТОК Gulliver "Три О"

Втрати держбюджету від тінізації ринку кави сягають 1 млрд грн - Гетманцев

Прем’єрка України разом з МВФ сподівається на прийняття держбюджету-2026 до 2 грудня

Темпи приросту реального ВВП України у жовтні сповільнились до 0,5% — оцінка ІЕД

"Енергоатом" від початку року сплатив 132 млрд грн за послугу ПСО й покрив 100% її вартості за січень-жовтень

Кабмін очікує відставки від всіх членів НКРЕКП – віцепрем’єр Качка

Качка: Головне завдання - забезпечити, щоб наглядові ради енергокомпаній були проактивними в плані контролю над менеджментом

NovaPay додав функцію замовлення готівки у відділення "Нової пошти" через застосунок

Чим географічно ближче країна ЄС до війни в Україні, тим більше її економічні втрати — ЄК

НБУ оштрафував RozetkaPay на 13,6 млн грн та Portmone Group на 7,8 млн грн

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА