Інтерфакс-Україна
14:52 21.01.2025

Apple знову очолила список найдорожчих брендів у світі

2 хв читати
Apple знову очолила список найдорожчих брендів у світі

Apple стала найдорожчим брендом у світі за підсумками другого року поспіль, ідеться в щорічному дослідженні Brand Finance Global 500.

Вартість бренду Apple за рік підвищилася на 11% - до $574,5 млрд.

Друге місце в рейтингу знову посів Microsoft, що продемонстрував підйом на 35% (до $461,1 млрд), третє - Google (+24%, до $413 млрд), четверте - Amazon (+15%, до $356,4 млрд).

На п'яте місце з шостого піднявся бренд Walmart - його вартість підскочила на 42%, до $137,2 млрд.

У десятці найдорожчих брендів також перебувають Samsung ($110,6 млрд), TikTok ($105,8 млрд), Facebook ($91,5 млрд), Nvidia ($87,9 млрд) і State Grid Corporation of China ($85,6 млрд). Зазначається, що вартість бренду Nvidia за рік підскочила майже вдвічі.

Найдорожчим брендом Європи визнано Deutsche Telekom, яка посіла в загальному рейтингу 11-й рядок (+16%, $85,3 млрд).

Instagram розташувався на 12-му місці ($79,9 млрд), китайські банки ICBC і China Construction Bank посіли 13-ту і 14-ту сходинки відповідно з показниками $79,1 млрд і $78,4 млрд. Ще один банк із КНР, Agricultural Bank of China, став 16-м ($70,2 млрд), Bank of China - 19-м ($63,8 млрд).

Серед японських брендів лідером стала Toyota, яка посіла 18-те місце ($64,7 млрд, +23%).

Рекордні темпи зростання вартості за останній рік продемонстрував бренд e& (колишня Etisalat, інтернет-провайдер з ОАЕ), що зріс увосьмеро, до $15,3 млрд. За п'ять років максимальний приріст продемонстрували бренди DraftKings (до $5,1 млрд із $18 млн 2020 року) та Fanduel (до $7 млрд із $56 млн) завдяки поступовій легалізації онлайн-гемблінгу в США.

До п’ятиста найкращих увійшли 193 американські бренди, на них припадає понад половина загальної вартості, зазначено в повідомленні. Китай представлений у рейтингу 69 брендами, Німеччина - 27 (15% і 6% загальної вартості відповідно).

Сукупна вартість 500 найдорожчих брендів світу за минулий рік зросла на 10%, до майже $9,5 трлн, за даними Brand Finance.

Дев'яте щорічне дослідження Brand Finance містить дані про більш ніж 6 тис. брендів із 41 країни і 31 галузевих секторів. В опитуванні взяли участь понад 175 тис. респондентів.

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ

БЕБ викрило підпільну мережу з виготовлення й продажу вейпів і вилучило обладнання та продукцію на 50 млн грн

Українські акції та єврооблігації дорожчають на оптимізмі щодо переговорів про припинення війни

Львів звернувся до Туска через зрив польською фірмою будівництва сміттєпереробного заводу

Бізнес підтримує пом’якшення валютних обмежень, водночас сподівається на розгляд інших пропозицій

Глава МЗС Румунії та Свириденко домовилися посилити співпрацю між економіками країн, включаючи румунську участь у відбудові

Компанія BIP ініціювала створення в Харкові першого підземного індустріального парку

Ціни на вершкове масло після вичерпання квот на поставки до ЄС знизяться

Повернення форвардів дозволить бізнесу ефективніше управляти валютними ризиками – банкіри

Уряд відшкодовуватиме фермерам 25% витрат на виробництво чи реконструкцію потужностей

Працівник ОП Брусенко змінив Роднянського у наглядовій раді Ощадбанку як представника держави

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА