Інтерфакс-Україна
15:22 11.03.2025

Частка IT-компанії MODUS X в енергосекторі складає приблизно 25%, поза межами ДТЕК вона у 2024 р. залучила 14 клієнтів – СЕО

2 хв читати
Частка IT-компанії MODUS X в енергосекторі складає приблизно 25%, поза межами ДТЕК вона у 2024 р. залучила 14 клієнтів – СЕО

Частка в енегосекторі України IT-компанії MODUS X, яка утворилася наприкінці 2022 року, виділившись зі структури енергохолдингу ДТЕК, складає не менше 25%, повідомив СЕО компанії Дмитро Осика.

"ДТЕК, наш ключовий клієнт, представлений у кількох секторах енергетики (…). Тому у нас серйозна експертиза в енергетиці, цей профіль ми покриваємо практично весь. Якщо частка ДТЕК в енергосекторі України складає 30-35%, то наша частка як ІТ компанії, яка працює у цій сфері, не менша за 25%", – сказав Осика в ексклюзивному інтерв’ю агентству "Інтерфакс-Україна".

За його словами, на зовнішній ринок (йдеться про клієнтів не з групи ДТЕК – ІФ-У) MODUS X у березні 2024 року, тому говорити про суттєві частки поки не можна, але за неповний 2024 рік вона вже залучила 14 клієнтів поза межами ДТЕК.

"Через умови конфіденційності (NDA) або через те, що проєкти ще тривають, ми не можемо називати конкретні компанії, але серед них – великі українські бізнеси з таких галузей, як рітейл, банківська сфера, автомобільний дистрибуційний бізнес, агросектор та виробництво продуктів харчування. Також вже у цьому році ми продовжуємо залучати нових клієнтів", – зазначив Осика.

Він пояснив, що MODUS X прагне уніфікувати підходи до роботи як із зовнішніми, так і з внутрішніми клієнтами.

"Це класичний підхід IT-компаній, і він змінює сприйняття нас у ДТЕК – тепер нас бачать як зовсім іншу компанію, що працює по-новому, із сучасним підходом. Наприклад, ми суттєво покращили наш NPS (Net Promoter Score, індекс споживчої лояльності - ІФ-У) серед внутрішніх клієнтів, регулярно його вимірюємо та знаємо, як він співвідноситься з показниками наших конкурентів. Практично ми покращили NPS за цей рік на 40%", – зазначив СЕО компанії.

Осика вказав, що це дуже важливий показник з точки зору конкурентоспроможності порівняно з іншими ІТ-компаніями на ринку.

"Фактично, неможливо бути успішним, якщо цей показник нижчий за середньоринковий – у такому разі тебе завжди сприйматимуть гірше та віддаватимуть перевагу іншим. Іншими словами, це питання базової "гігієни", – зауважив він.

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ

ФРС знизила базову ставку вперше з грудня - на 25 б.п., як і очікувалося

ЄБРР надасть гарантію Укрексімбанку для нових енергокредитів на EUR100 млн

Україна отримала 400 додаткових квот для вантажних перевезень до Азербайджану та Боснії і Герцеговини

Україна має намір домовитися з Австралією про усунення подвійного оподаткування доходів – проєкт конвенції

Кабмін розподілив 6,2 млрд грн на "вчительську доплату"

Монети номіналом 10 копійок з 1 жовтня поступово вилучатимуться з обігу – НБУ

ФДМУ виставив на приватизацію державну частку в АТ "Завод "Квант" у Києві за 172,9 млн грн

Великий розрив між середньою і мінімальною зарплатою на 2026р свідчить про високий рівень тіньової економіки - Жолнович

Обсяг нового будівництва житла в Україні в I пів.-2025 виріс на 45% - Держстат

Введення санкцій проти румунського порту Констанца може призвести до подорожчання палива – директор "А-95"

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА