Інтерфакс-Україна
15:22 11.03.2025

Частка IT-компанії MODUS X в енергосекторі складає приблизно 25%, поза межами ДТЕК вона у 2024 р. залучила 14 клієнтів – СЕО

2 хв читати
Частка IT-компанії MODUS X в енергосекторі складає приблизно 25%, поза межами ДТЕК вона у 2024 р. залучила 14 клієнтів – СЕО

Частка в енегосекторі України IT-компанії MODUS X, яка утворилася наприкінці 2022 року, виділившись зі структури енергохолдингу ДТЕК, складає не менше 25%, повідомив СЕО компанії Дмитро Осика.

"ДТЕК, наш ключовий клієнт, представлений у кількох секторах енергетики (…). Тому у нас серйозна експертиза в енергетиці, цей профіль ми покриваємо практично весь. Якщо частка ДТЕК в енергосекторі України складає 30-35%, то наша частка як ІТ компанії, яка працює у цій сфері, не менша за 25%", – сказав Осика в ексклюзивному інтерв’ю агентству "Інтерфакс-Україна".

За його словами, на зовнішній ринок (йдеться про клієнтів не з групи ДТЕК – ІФ-У) MODUS X у березні 2024 року, тому говорити про суттєві частки поки не можна, але за неповний 2024 рік вона вже залучила 14 клієнтів поза межами ДТЕК.

"Через умови конфіденційності (NDA) або через те, що проєкти ще тривають, ми не можемо називати конкретні компанії, але серед них – великі українські бізнеси з таких галузей, як рітейл, банківська сфера, автомобільний дистрибуційний бізнес, агросектор та виробництво продуктів харчування. Також вже у цьому році ми продовжуємо залучати нових клієнтів", – зазначив Осика.

Він пояснив, що MODUS X прагне уніфікувати підходи до роботи як із зовнішніми, так і з внутрішніми клієнтами.

"Це класичний підхід IT-компаній, і він змінює сприйняття нас у ДТЕК – тепер нас бачать як зовсім іншу компанію, що працює по-новому, із сучасним підходом. Наприклад, ми суттєво покращили наш NPS (Net Promoter Score, індекс споживчої лояльності - ІФ-У) серед внутрішніх клієнтів, регулярно його вимірюємо та знаємо, як він співвідноситься з показниками наших конкурентів. Практично ми покращили NPS за цей рік на 40%", – зазначив СЕО компанії.

Осика вказав, що це дуже важливий показник з точки зору конкурентоспроможності порівняно з іншими ІТ-компаніями на ринку.

"Фактично, неможливо бути успішним, якщо цей показник нижчий за середньоринковий – у такому разі тебе завжди сприйматимуть гірше та віддаватимуть перевагу іншим. Іншими словами, це питання базової "гігієни", – зауважив він.

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ

Співвласник "Є Гроші" та провайдеру "Фрегат" Мішалов мріє про IPO в Україні, але готовий й до продажу бізнесів

Україна зараз будує 700 МВт ВЕС з 200 МВт BESS – глава УВЕА на URC-2025

В Україні немає такої ціни на нерухомість, щоб це був добрий бізнес – бізнесмен Мішалов

Трамп оголосив нові тарифи на імпорт товарів із Молдови, Брунею, Філіппін, Іраку, Алжиру та Лівії

Квотування експорту масла в ЄС призвело до зростання цін на внутрішньому ринку - аналітики

СБ надасть ще $116 млн гранту для підтримки системи теплопостачання в Україні – представниця банку на URC-2025

Усі великі трейдери повернулися в Україну і щороку залучають до $15 млрд для експорту українського зерна - УЗА

"Укрнафта" в 2026р планує побудувати 420 МВт газової генерації та великий проєкт CCHP – глава компанії на URC-2025

Україна у 2025/26 МР виростить 83 млн тонн зернових та олійних, що на 5,5% більше, ніж у минулому сезоні – прогноз УЗА

Інфляція в Україні у червні-2025 впала до 0,8%, у річному вимірі - до 14,3% - Держстат

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА