Інтерфакс-Україна
16:32 14.05.2025

"Київтеплоенерго" за місяць гідравлічних випробувань виявило й усунуло 400 пошкоджень

3 хв читати
"Київтеплоенерго" за місяць гідравлічних випробувань виявило й усунуло 400 пошкоджень

Фахівці комунального підприємства "Київтеплоенерго" ("КТЕ") в межах щорічних гідравлічних випробувань перевірили за місяць сотні кілометрів тепломереж, а також виявили й усунули майже 400 пошкоджень, 50 з яких – на магістральних трубопроводах, що забезпечують теплом великі житлові масиви.

"В окремих випадках пошкодження супроводжувалися витоком води на поверхню – так званими "фонтанами", які привернули увагу медіа та соціальних мереж. Так, наприклад, було на вул. Архітектора Вербицького, поблизу станцій метро "Звіринецька" та "Мінська", - повідомило "КТЕ" в Телеграм-каналі у середу.

Як пояснили в компанії, значну частину теплових мереж Києва проклали ще в 1970-80-х роках, і для безпечної роботи в осінньо-зимовий період ці трубопроводи потребують регулярної профілактики.

Під час гідравлічних випробувань тиск у трубопроводах підвищують на 25% порівняно зі звичайним робочим рівнем. Внаслідок цього в разі пошкодження на ділянках із великим діаметром труб можливі витоки значних обсягів води.

"Київтеплоенерго" нагадує, що гідравлічні випробування є контрольованим плановим процесом. Температура теплоносія знижується до безпечного рівня (нижче 40°C). У зоні проведення випробувань чергують фахівці підприємства, а параметри контролює оперативний персонал", - зазначили в "КТЕ".

У разі пошкодження фахівці компанії негайно знижують тиск у трубопроводі, місце витоку локалізують та огороджують, а пошкоджену ділянку відключають. Після ремонту тепломережу повторно випробовують.

"Без гідравлічних випробувань пошкодження могли б виникнути в найскладніший момент – під час морозів. Ми локалізуємо слабкі ділянки влітку – у період, коли усунення пошкоджень не потребує відключення опалення", – пояснив начальник відділу експлуатації тепломереж "Київтеплоенерго" Олександр Пелипишин.

В "КТЕ" доповнили, що в опалювальний сезон несподіване пошкодження може призвести до вимушеного відключення сотень житлових будинків. Тим часом гідравлічні випробування дають змогу суттєво зменшити відключення взимку, коли проводити ремонт значно складніше. До прикладу, в опалювальному сезоні 2023/24 завдяки профілактиці сталося на 15% менше пошкоджень. Своєю чергою в 2024/25 не було значного збільшення пошкоджень, і компанії вдалося уникнути великих проривів, окрім одного випадку.

"Від якості проведення щорічних гідравлічних випробувань залежить стабільне теплопостачання. Це є обов’язковою умовою підготовки теплоенергетичного комплексу до опалювального сезону, передбаченою правилами підготовки теплових господарств до осінньо-зимового періоду", - наголосили в "Київтеплоенерго".

В компанії також спростували інформацію про нібито припинення постачання гарячої води влітку в Києві.

"Постачатимуть гарячу воду влітку у штатному режимі. Окремі випадки тимчасової відсутності гарячої води можуть бути пов’язані лише з аварійними ситуаціями або з проведенням планових гідравлічних випробувань", - зазначили в "КТЕ".

Компанія пояснила, що зазвичай вона ліквідовує аварійні ситуації впродовж доби, після чого одразу відновлює послугу. Регламентні роботи з тестування теплових мереж і підготовки їх до роботи взимку, як правило, займають два тижні з незначним коригуванням термінів для усунення виявлених пошкоджень.

 

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ

Україна відтермінує активний відбір газу з ПСГ ще на 7-10 днів завдяки відновленню імпорту з Польщі – ексміністерка енергетики

Запущено в роботу після ремонту останній 9-й енергоблок АЕС на контрольованій Україною території

Мінрозвитку розпочало розробку Концепції розвитку інфраструктури зарядних станцій для електротранспорту

Працівники "Запоріжсталі" закликають не підвищувати тарифи на вонтажні перевезення, бо це вдарить по конкурентоспроможності

Київ спрямував 548 млн грн на безперебійне водопостачання й водовідведення до 2026 року

Аграрії зібрали 37,6 млн т зернових та 14,7 млн т олійних – на 16,7% та 21,2% менше, аніж на цю дату торік

Німеччина вносить EUR60 млн у Фонд підтримки енергетики України - Свириденко

Улютін виступає за запровадження добровільної накопичувальної пенсійної системи, а не обов'язкової

Закон про безпеку та інтероперабельність залізничного транспорту планується ухвалити у 2025 році

Уряд працює над відновленням Дорожнього фонду, але з включенням в нього залізниці та міського транспорту

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА