Інтерфакс-Україна
13:17 20.05.2025

Механізм антидемпінгових мит більш ефективний для захисту вітчизняного виробника - голова "Укрцементу"

2 хв читати
Механізм антидемпінгових мит більш ефективний для захисту вітчизняного виробника - голова "Укрцементу"

В рамках антидемпінгових розслідувань механізм мит більш ефективний для розвитку економіки, вважає голова "Укрцементу" Павло Качур.

"Для захисту ринку є два механізми — антидемпінгові мита й цінова пропозиція. Різниця між ними в тому, що додаткова дельта, яка вирівнює ціни, в одному випадку скеровується до вітчизняного бюджету, в другому випадку йде іноземному виробнику. В сьогоднішній ситуації, коли кожна гривня надходження до державного бюджету є дуже важливою, коли ця гривня працює на оборону, коли внутрішнє споживання в Україні суттєво впало, саме механізм антидемпінгових мит є набагато патріотичнішим, адже він додатково наповнює державний бюджет", - сказав він агентству "Інтерфакс-Україна" у кулуарах конференції "Торгові війни: мистецтво захисту" в Києві у вівторок.

Качур підкреслив, що захистити інтереси українських виробників у воєнний час - це не тільки право, а й обов'язок держави.

Як повідомлялось, Міжвідомча комісія з міжнародної торгівлі (МКМТ) переглядає антидемпінгові заходи щодо імпорту до України цементу з Росії, Білорусі та Молдови у зв'язку із завершенням терміну їхньої дії. Раніше, у 2019 МКМТ застосувала антидемпінгові мита щодо імпорту до України клінкерів цементних і портландцементу за кодами 2523 10 і 2523 29, на рівні: 57,03% до цементу з Білорусі; 94,46% до цементу з Молдови; 114,95% до цементу з Росії. Мита були встановлені строком на п'ять років, продовжені на рік у 2024-му.

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ

Україна відтермінує активний відбір газу з ПСГ ще на 7-10 днів завдяки відновленню імпорту з Польщі – ексміністерка енергетики

Запущено в роботу після ремонту останній 9-й енергоблок АЕС на контрольованій Україною території

Мінрозвитку розпочало розробку Концепції розвитку інфраструктури зарядних станцій для електротранспорту

Працівники "Запоріжсталі" закликають не підвищувати тарифи на вонтажні перевезення, бо це вдарить по конкурентоспроможності

Київ спрямував 548 млн грн на безперебійне водопостачання й водовідведення до 2026 року

Аграрії зібрали 37,6 млн т зернових та 14,7 млн т олійних – на 16,7% та 21,2% менше, аніж на цю дату торік

Німеччина вносить EUR60 млн у Фонд підтримки енергетики України - Свириденко

Улютін виступає за запровадження добровільної накопичувальної пенсійної системи, а не обов'язкової

Закон про безпеку та інтероперабельність залізничного транспорту планується ухвалити у 2025 році

Уряд працює над відновленням Дорожнього фонду, але з включенням в нього залізниці та міського транспорту

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА