Інтерфакс-Україна
17:56 22.01.2018

Бізнесмен Біба звинувачує екс-міністра-втікача Ставицького у спробі захоплення АЗС "БРСМ-Нафта"

3 хв читати
Бізнесмен Біба звинувачує екс-міністра-втікача Ставицького у спробі захоплення АЗС "БРСМ-Нафта"

 Бізнесмен Андрій Біба звинувачує екс-міністра екології України, втікача Едуарда Ставицького (також відомого як Натан Розенберг) та його партнерів у спробі захоплення автозаправних станцій (АЗС) "БРСМ-Нафта".

Про це він заявив в інтерв'ю галузевому інтернет-виданню Enkorr.

"Я бачу, що всі (заправки "БРСМ-Нафта"- ІФ) перереєстровано на нашу колись загальну (з Е.Ставицьким - ІФ) компанію (Solferino Casas SA - ІФ), печатки, документи та реєстраційні відомості залишилися у нього, які можуть бути сумніви? До того ж на мене вже вийшли посередники, мовляв, давайте домовлятися. Посередники, які прийшли, підтверджують, що це їхнє угруповання", - цитує видання А.Бібу.

За словами бізнесмена, раніше вони вели бізнес з Е.Ставицьким на паритетних засадах, однак після того, як останній залучив партнерів (голландця Ролландо Піппера і росіянина Даніеля Болотіна), відносини ускладнилися, і в 2016 році сторони вирішили розділити мережу АЗС "БРСМ-Нафта" навпіл. Кожній із сторін відійшло по 63 АЗС, нафтобази та бензовози залишилися у власності А.Біби (Е. Ставицький отримав компенсацію в половину вартості нафтобаз і бензовозів). Усі 126 АЗС залишилися в управлінні А.Біби (половина - на умовах оренди).

Однак, як зазначає А.Біба, пізніше Е. Ставицький та його партнери вирішили, що оптимальним є продаж АЗС.

"За останні 2-3 роки надходило багато різних пропозицій, приблизно таких: "Наважуйся, є хороші, реальні покупці в Росії, давай продамо мережу і отримаємо дуже хороші гроші". Я відмовився, мені це не цікаво... Але я їм потрібен. За свої 63 заправки вони багато не отримають, це не працюючий бізнес, це просто майно. Тим більше, я б познімав фірмову обшивку з логотипами "БРСМ Нафта", і ці об'єкти були б не такими вже й привабливими. я відмовився від продажу, і вони вирішили зробити це без мене", - цитує бізнесмена Enkorr.

За словами А.Біби, у результаті, сторона Е.Ставицького вирішила перереєструвати належні йому АЗС на підконтрольну їм компанію Solferino Casas S.A.

"У грудні вони відкрили фірму "Імбрем Аурум Лтд"(дочка Solferino Casas - ІФ) і, нібито, я зі своєю дружиною зайшли в цю фірму і внесли своє майно. А потім не прийшли на збори засновників, його провели без нас і потім звідти викинули. Для цього вони підробили доручення італійського нотаріуса на якусь громадянку Грузії Саломе Чапандзе, яка отримала право розпоряджатися нашим майном. Згодом ця грузинка передовірила це на якогось хлопця з міста Шахтарськ на НКТ. Хлопець пішов до нотаріуса, а цей "чорний" нотаріус провів операцію на підставі передоручення", - резюмує бізнесмен.

За його даними, на сьогодні італійський нотаріус Сальваторе Клаудіо звернувся до поліції у зв'язку з підробкою довіреності, нібито виданої від його імені.

Як повідомлялося, раніше ДФС донарахувала мережі АЗС "БРСМ-Нафта" податки на 2,4 млрд. На сьогодні компанія "Стейт Ойл", до якої безпосередньо висувалися претензії фіскальної служби, вже не має в своєму розпорядженні жодних важливих активів.

ОСТАННЄ

"Вінницяобленерго" за 9 міс. зафіксувало понад 1300 випадків розкрадання е/е на сумму понад 58 млн грн

Україна відтермінує активний відбір газу з ПСГ ще на 7-10 днів завдяки відновленню імпорту з Польщі – ексміністерка енергетики

Запущено в роботу після ремонту останній 9-й енергоблок АЕС на контрольованій Україною території

Мінрозвитку розпочало розробку Концепції розвитку інфраструктури зарядних станцій для електротранспорту

Працівники "Запоріжсталі" закликають не підвищувати тарифи на вонтажні перевезення, бо це вдарить по конкурентоспроможності

Київ спрямував 548 млн грн на безперебійне водопостачання й водовідведення до 2026 року

Аграрії зібрали 37,6 млн т зернових та 14,7 млн т олійних – на 16,7% та 21,2% менше, аніж на цю дату торік

Німеччина вносить EUR60 млн у Фонд підтримки енергетики України - Свириденко

Улютін виступає за запровадження добровільної накопичувальної пенсійної системи, а не обов'язкової

Закон про безпеку та інтероперабельність залізничного транспорту планується ухвалити у 2025 році

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА