Проект західного хабу для МАУ поки що не реалізований, але, як і раніше, цікавий
Так званий проект західного хабу з розвитку перевезень авіакомпанією "Міжнародні авіалінії України" (МАУ, Київ) з аеропортів Львова та Івано-Франківська поки що не реалізований з багатьох причин, повідомив глава наглядової ради авіаперевізника Арон Майберг.
"Ми розглядали кілька варіантів, дійсно розглядали Івано-Франківськ та Львів. Івано-Франківськ має проблеми з інфраструктурою, Львів, нам здається, більше бачить себе як аеропорт, який буде розвиватися за моделлю point-to-point. Крім того, наші очікування про те, що внутрішній ринок буде розвиватися швидше, поки що не викликають впевненості", - сказав він під час прес-конференції в четвер в аеропорту" Бориспіль ".
Тому, за словами А.Майберга, поки що основних зусиль компанія докладає до розвитку головного хабу в Україні на базі аеропорту "Бориспіль".
"Але ми продовжуємо уважно стежити на Захід, оскільки західний регіон України розвивається, там велика кількість літаючого населення і на Захід нам важко возити їх через Київ", - констатував глава НС МАУ.
Відповідаючи на запитання агентства "Інтерфакс-Україна" про розвиток польотів через аеропорт Дніпра, А.Майберг сказав, що МАУ дуже хотіла б, щоб цей аеропорт розвивався, поліпшив інфраструктуру і представив свої перспективні плани розвитку.
"Сьогодні це один з можливих бастіонів Східної України, звідки можна розвиватися. Після того, як ми втратили можливість розвитку з Донецька, це могла би бути альтернатива. Віримо, сподіваємося, що це станеться", - резюмував А.Майберг.
Авіакомпанія "Міжнародні авіалінії України" заснована в 1992 році. Єднає Україну більш ніж з 80 містами і ключовими пунктами Європи, Азії, Америки, Африки, Близького Сходу і країн СНД і забезпечує стикування з маршрутами авіакомпаній-партнерів в більш ніж 3 тис. Міст світу. МАУ виконує понад 1100 регулярних рейсів в тиждень.
Наразі до складу флоту МАУ входять 43 авіалайнери різних модифікацій, зокрема 27 середньомагістральних Boeing-737 NG. 100% акцій МАУ - в приватній власності, одним з її кінцевих бенефіціарів є бізнесмен Ігор Коломойський.