Інтерфакс-Україна
14:43 11.04.2018

Індекс споживчої довіри в Україні зростає п'ятий квартал поспіль

2 хв читати
Індекс споживчої довіри в Україні зростає п'ятий квартал поспіль

 Індекс споживчої довіри в Україні зростає п'ять кварталів поспіль: за підсумками четвертого кварталу 2017 року він сягнув 61 пункту, що на 3 пункти вище, ніж у третьому кварталі 2017 року, і на 9 пунктів вище, ніж у четвертому кварталі роком раніше, йдеться в квартальному дослідженні компанії Nielsen.

"Споживачі стали сміливішими у витратах, водночас ми бачимо, якими вимогливими вони стали у виборі товарів, послуг або брендів", - наведено в повідомленні коментар генерального директора Nielsen в Україні та Білорусі Вайоса Діморагаса.

За його словами, маючи обмежений бюджет, споживачі хочуть вражень і позитивних емоцій від покупок, Інтернет допомагає їм зробити правильний вибір перед купівлею.

Індекс обчислюється за трьома показниками: оцінка споживачами перспектив на ринку праці в найближчі 12 місяців, рівень фінансового благополуччя в найближчі 12 місяців, готовність витрачати гроші зараз.

Збільшення індексу споживчої довіри в четвертому кварталі 2017 року порівняно з третім кварталом того самого року пояснюється поліпшенням показників за всіма трьома індикаторами.

Згідно з документом, абсолютна більшість українців надалі вважає, що країна перебуває в стані кризи, при цьому кількість таких трохи збільшилася: 93% - у четвертому кварталі-2017 проти 92% - у третьому кварталі-2017.

Кількість споживачів, що вважають, що країна не вийде з кризи в найближчі 12 місяців, знизилася до 66% наприкінці 2017 року із 74% кварталом раніше.

На першому і другому місцях у списку занепокоєнь українців, як і раніше, переживання щодо зростання тарифів на комунальні послуги та війна: цим занепокоєні 29% і 28% споживачів, відповідно. До топ-5 причин для переживань також потрапляє зростання цін на продукти харчування, економіка та здоров'я, йдеться в дослідженні.

Відповідно до нього, у 26% українських споживачів не залишається вільних коштів після купівлі товарів першої необхідності. Ті, у кого вони залишаються, витрачають вільні гроші на новий одяг (37%), роблять заощадження (29%), розважаються поза домом.

Значення індексу вище 100 пунктів свідчить про переважання в країні оптимістів, нижче 100 пунктів — песимістів, а значення в 100 пунктів — про рівновагу між оптимістичними та песимістичними очікуваннями від майбутнього.

Nielsen входить до списку S&P 500, здійснює вимірювання більш ніж у 100 країнах світу.

В Україні компанія є з 1995 року, на сьогодні в ній працює понад 500 людей.

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ

IFC та "ОТП Лізинг" оголосили нову програму розвитку МСП та підтримки сталої енергетики в Україні на EUR50 млн

Уряд перерозподілив ще 30,6 млн грн на підтримку діяльності університетів Миколаївщини - Свириденко

Аграрії намолотили 24,8 млн тонн зернових з 55% площ, поки врожай на 12,8% менше аніж на цю дату торік

Товарообіг Varus.ua через "Нову пошту" у I пів.-2025 виріс в 1,61 раза

Норвегія виділила "Нафтогазу" майже $100 млн на закупівлю природного газу

АМКУ розгляне справу про набуття "Київстаром" контролю над власником сервісу Tabletki.ua "МТПК"

Заступник голови НБУ Ніколайчук став першим заступником замість Рожкової

Perfect Group вийшов із двох спільних з Saga Development проєктів ЖК

"Укрзалізниця" обговорює майбутнє вагоноремонтного напряму з бізнесом з опціями оренди, продажу та ДПП

Київський ТРЦ "РайON" розширить tenant mix завдяки оптимізації площі супермаркету

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА