Інтерфакс-Україна
14:43 11.04.2018

Індекс споживчої довіри в Україні зростає п'ятий квартал поспіль

2 хв читати
Індекс споживчої довіри в Україні зростає п'ятий квартал поспіль

 Індекс споживчої довіри в Україні зростає п'ять кварталів поспіль: за підсумками четвертого кварталу 2017 року він сягнув 61 пункту, що на 3 пункти вище, ніж у третьому кварталі 2017 року, і на 9 пунктів вище, ніж у четвертому кварталі роком раніше, йдеться в квартальному дослідженні компанії Nielsen.

"Споживачі стали сміливішими у витратах, водночас ми бачимо, якими вимогливими вони стали у виборі товарів, послуг або брендів", - наведено в повідомленні коментар генерального директора Nielsen в Україні та Білорусі Вайоса Діморагаса.

За його словами, маючи обмежений бюджет, споживачі хочуть вражень і позитивних емоцій від покупок, Інтернет допомагає їм зробити правильний вибір перед купівлею.

Індекс обчислюється за трьома показниками: оцінка споживачами перспектив на ринку праці в найближчі 12 місяців, рівень фінансового благополуччя в найближчі 12 місяців, готовність витрачати гроші зараз.

Збільшення індексу споживчої довіри в четвертому кварталі 2017 року порівняно з третім кварталом того самого року пояснюється поліпшенням показників за всіма трьома індикаторами.

Згідно з документом, абсолютна більшість українців надалі вважає, що країна перебуває в стані кризи, при цьому кількість таких трохи збільшилася: 93% - у четвертому кварталі-2017 проти 92% - у третьому кварталі-2017.

Кількість споживачів, що вважають, що країна не вийде з кризи в найближчі 12 місяців, знизилася до 66% наприкінці 2017 року із 74% кварталом раніше.

На першому і другому місцях у списку занепокоєнь українців, як і раніше, переживання щодо зростання тарифів на комунальні послуги та війна: цим занепокоєні 29% і 28% споживачів, відповідно. До топ-5 причин для переживань також потрапляє зростання цін на продукти харчування, економіка та здоров'я, йдеться в дослідженні.

Відповідно до нього, у 26% українських споживачів не залишається вільних коштів після купівлі товарів першої необхідності. Ті, у кого вони залишаються, витрачають вільні гроші на новий одяг (37%), роблять заощадження (29%), розважаються поза домом.

Значення індексу вище 100 пунктів свідчить про переважання в країні оптимістів, нижче 100 пунктів — песимістів, а значення в 100 пунктів — про рівновагу між оптимістичними та песимістичними очікуваннями від майбутнього.

Nielsen входить до списку S&P 500, здійснює вимірювання більш ніж у 100 країнах світу.

В Україні компанія є з 1995 року, на сьогодні в ній працює понад 500 людей.

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ

НБУ не став продовжувати адмінобмеження P2P переказів 150 тис. грн завдяки жорсткішим самообмеженням ринку

Мінагрополітики розглядає варіанти компенсацій прифронтовим аграріям відміни 30% знижки у перевезенні зерна залізницею

Мінфін понизив ставку потенційних 3,5-річних бенчмарк-ОВДП до 15-15,5% річних

Глава UBS став найбільш високооплачуваним CEO у найбільших банках континентальної Європи у 2024 р.

ПУМБ і "Тімак Агро Україна" оновили програму кредитування добрив під врожай 2025р.

"Агротрейд" почав посівну камапнію-2025 з висіву гірчиці на 600 га

Газовидобувники просять знизити вимоги до якості газу для відновлення після руйнувань внаслідок атак РФ

Заповнюваність готелів у Києві зросла до 42% за підсумками 2024р. - Hotel Matrix

ФГВФО міг би взяти у роботу портфель "поганих кредитів" держбанків – директорка-розпорядниця

ФГВФО прагне до поствоєнної гарантованої суми відшкодування EUR100 тис. та поширення гарантування на юросіб

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА