19:43 07.05.2018

H&M використовує штучний інтелект для вибору асортименту магазинів

2 хв читати
H&M використовує штучний інтелект для вибору асортименту магазинів

Шведський власник мережі магазинів одягу Hennes & Mauritz AB (H&M) вирішив удатися до засобів штучного інтелекту, щоб повернути покупців у магазини.

Компанія, яка намагається подолати один із найбільших у своїй історії спадів продажу, відійде від давньої практики наповнення магазинів у всьому світі тими самими товарами і використовуватиме спеціальний алгоритм для вибору асортименту одягу для окремих магазинів, пише газета The Wall Street Journal.

H&M, що має 71-річну історію, фіксує зниження порівняних продажів уже 10 кварталів поспіль, стикаючись із тією ж проблемою, що й інші представники галузі - зростанням онлайн-шопінгу.

Компанія була вимушена кількаразово знизити ціни на свою продукцію, щоб позбавитися від запасів непроданих товарів обсягом близько $4 млрд.

Акції H&M за останні три роки подешевшали на 56%.

У H&M, як і в більшості мереж магазинів одягу, за вибір асортименту магазинів відповідає команда дизайнерів. Тепер же компанія почала використовувати алгоритми, що аналізують чеки про здійснювані покупки, дані про повернення товару, а також інформацію, пов'язану з картами постійних покупців, щоб визначити найкраще співвідношення попиту та пропозиції з метою скорочення необхідності в уцінці товарів.

У результаті деякі магазини H&M уже почали продавати більше трендового одягу й менше базового.

Інші великі рітейлери також активізували використання технологій, щоб залучити покупців. Так, мережа Zara, що належить іспанській Inditex SA, використовує роботизовані модулі для полегшення створення онлайн-замовлень користувачами в її інтернет-магазинах.

Тим часом американська Gap Inc. використовує аналітику та маркетингові дослідження Google для оцінки споживчих переваг.

Вибір окремого асортименту для кожного магазину H&M буде важким завданням, оскільки їх загальна кількість становить близько 4,288 тис., зазначають експерти.

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

РЕКЛАМА

ОСТАННЄ

Сформовано наглядову раду "Енергоатому"

Запуск механізму кешбеку за програмою "Купуй українське" заплановано на початок вересня

Малий і середній бізнес може отримати грант на розвиток власного експорту в сумі до EUR40 тис. - Мінекономіки

АМКУ дозволив "Укрнафті" отримати в управління активи "Татнафти"

Консультативна рада Мінекономіки запропонувала створити економічні кластери в західних областях України для розвитку промисловості

Рада прийняла за основу законопроєкт про реформу промислового забруднення - Железняк

Напрацьовуються рішення щодо забезпечення скрапленим газом вразливого населення прифронтових територій Харківщини - Мінреінтеграції

Крос-курси основних світових валют 20 червня на 16.01

Офіційні (облікові) курси банківських металів на 21 червня - НБУ

Офіційні курси Національного банку України на 21 червня

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новости со всей Украины

РЕКЛАМА