Інтерфакс-Україна
19:43 07.05.2018

H&M використовує штучний інтелект для вибору асортименту магазинів

2 хв читати
H&M використовує штучний інтелект для вибору асортименту магазинів

Шведський власник мережі магазинів одягу Hennes & Mauritz AB (H&M) вирішив удатися до засобів штучного інтелекту, щоб повернути покупців у магазини.

Компанія, яка намагається подолати один із найбільших у своїй історії спадів продажу, відійде від давньої практики наповнення магазинів у всьому світі тими самими товарами і використовуватиме спеціальний алгоритм для вибору асортименту одягу для окремих магазинів, пише газета The Wall Street Journal.

H&M, що має 71-річну історію, фіксує зниження порівняних продажів уже 10 кварталів поспіль, стикаючись із тією ж проблемою, що й інші представники галузі - зростанням онлайн-шопінгу.

Компанія була вимушена кількаразово знизити ціни на свою продукцію, щоб позбавитися від запасів непроданих товарів обсягом близько $4 млрд.

Акції H&M за останні три роки подешевшали на 56%.

У H&M, як і в більшості мереж магазинів одягу, за вибір асортименту магазинів відповідає команда дизайнерів. Тепер же компанія почала використовувати алгоритми, що аналізують чеки про здійснювані покупки, дані про повернення товару, а також інформацію, пов'язану з картами постійних покупців, щоб визначити найкраще співвідношення попиту та пропозиції з метою скорочення необхідності в уцінці товарів.

У результаті деякі магазини H&M уже почали продавати більше трендового одягу й менше базового.

Інші великі рітейлери також активізували використання технологій, щоб залучити покупців. Так, мережа Zara, що належить іспанській Inditex SA, використовує роботизовані модулі для полегшення створення онлайн-замовлень користувачами в її інтернет-магазинах.

Тим часом американська Gap Inc. використовує аналітику та маркетингові дослідження Google для оцінки споживчих переваг.

Вибір окремого асортименту для кожного магазину H&M буде важким завданням, оскільки їх загальна кількість становить близько 4,288 тис., зазначають експерти.

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ

МХП у 2024р інвестував $40,9 млн у купівлю 4 компаній в Україні, Хорватії, Саудівській Аравії та Британії

Вартість активів виробника "Моршинської" за півтора роки зросла вдвічі - до 5,8 млрд грн

МАГАТЕ зазначає відсутність впливу на ядерну безпеку через масштабні збої в електропостачанні в Європі

"Укренерго" досягла згоди щодо управління боргом за євробондами на $825 млн

Повне запровадження СВАМ обернеться для України мільярдними втратами та загрозою для євроінтеграції - НАДПУ

Україна готова допомогти у відновленні електропостачання в Європі після масштабних збоїв – очільник Міненерго

"ArcelorMittal Кривий Ріг" налаштований підвищити обсяги виробництва задля виходу на беззбитковість - СЕО

Виробництво молока в березні виросло на 27% порівняно з лютим - аналітики

Мінекономіки затвердило наглядові ради для семи ЦПТО

Чисті валютні інтервенції НБУ за минулий тиждень зросли вдвічі

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА