Інтерфакс-Україна
19:43 07.05.2018

H&M використовує штучний інтелект для вибору асортименту магазинів

2 хв читати
H&M використовує штучний інтелект для вибору асортименту магазинів

Шведський власник мережі магазинів одягу Hennes & Mauritz AB (H&M) вирішив удатися до засобів штучного інтелекту, щоб повернути покупців у магазини.

Компанія, яка намагається подолати один із найбільших у своїй історії спадів продажу, відійде від давньої практики наповнення магазинів у всьому світі тими самими товарами і використовуватиме спеціальний алгоритм для вибору асортименту одягу для окремих магазинів, пише газета The Wall Street Journal.

H&M, що має 71-річну історію, фіксує зниження порівняних продажів уже 10 кварталів поспіль, стикаючись із тією ж проблемою, що й інші представники галузі - зростанням онлайн-шопінгу.

Компанія була вимушена кількаразово знизити ціни на свою продукцію, щоб позбавитися від запасів непроданих товарів обсягом близько $4 млрд.

Акції H&M за останні три роки подешевшали на 56%.

У H&M, як і в більшості мереж магазинів одягу, за вибір асортименту магазинів відповідає команда дизайнерів. Тепер же компанія почала використовувати алгоритми, що аналізують чеки про здійснювані покупки, дані про повернення товару, а також інформацію, пов'язану з картами постійних покупців, щоб визначити найкраще співвідношення попиту та пропозиції з метою скорочення необхідності в уцінці товарів.

У результаті деякі магазини H&M уже почали продавати більше трендового одягу й менше базового.

Інші великі рітейлери також активізували використання технологій, щоб залучити покупців. Так, мережа Zara, що належить іспанській Inditex SA, використовує роботизовані модулі для полегшення створення онлайн-замовлень користувачами в її інтернет-магазинах.

Тим часом американська Gap Inc. використовує аналітику та маркетингові дослідження Google для оцінки споживчих переваг.

Вибір окремого асортименту для кожного магазину H&M буде важким завданням, оскільки їх загальна кількість становить близько 4,288 тис., зазначають експерти.

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ

"Метінвест" пропонує враховувати розмір бізнесу під час встановлення валютних обмежень

МХП планує збільшити частку EBITDA від небазових продуктів до 50+%, цікавиться ринком овочів

МАГАТЕ не фіксує на майданчику ЗАЕС конкретних дій РФ щодо намагання запуску енергоблоків – очільник ДІЯРУ

"Славскі" та "Рожанка Парк" підпишуть з урядом інвестдоговори про держпільги на реалізацію курортів у Карпатах

Експорт зерна в 2024/25 МР менше за минулорічний на 8 млн тонн - Мінагрополітики

"Ліси України" у 2025р. витратять 500 млн грн на будівництво доріг

Результати роботи ТЦ Arricano у Кривому Розі та Запоріжжі демонструють перспективи відбудови і розвитку цих міст

Підприємства АПК у I кв.-2025 очолили рейтинг найзбитковіших видів економічної діяльності – Южаніна

Українська титанова "Велта" отримала третій патент у США

IDS Ukraine на базі Миргородського заводу ввела в дію сонячну електростанцію потужністю 1,4 МВт

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА