Інтерфакс-Україна
19:43 07.05.2018

H&M використовує штучний інтелект для вибору асортименту магазинів

2 хв читати
H&M використовує штучний інтелект для вибору асортименту магазинів

Шведський власник мережі магазинів одягу Hennes & Mauritz AB (H&M) вирішив удатися до засобів штучного інтелекту, щоб повернути покупців у магазини.

Компанія, яка намагається подолати один із найбільших у своїй історії спадів продажу, відійде від давньої практики наповнення магазинів у всьому світі тими самими товарами і використовуватиме спеціальний алгоритм для вибору асортименту одягу для окремих магазинів, пише газета The Wall Street Journal.

H&M, що має 71-річну історію, фіксує зниження порівняних продажів уже 10 кварталів поспіль, стикаючись із тією ж проблемою, що й інші представники галузі - зростанням онлайн-шопінгу.

Компанія була вимушена кількаразово знизити ціни на свою продукцію, щоб позбавитися від запасів непроданих товарів обсягом близько $4 млрд.

Акції H&M за останні три роки подешевшали на 56%.

У H&M, як і в більшості мереж магазинів одягу, за вибір асортименту магазинів відповідає команда дизайнерів. Тепер же компанія почала використовувати алгоритми, що аналізують чеки про здійснювані покупки, дані про повернення товару, а також інформацію, пов'язану з картами постійних покупців, щоб визначити найкраще співвідношення попиту та пропозиції з метою скорочення необхідності в уцінці товарів.

У результаті деякі магазини H&M уже почали продавати більше трендового одягу й менше базового.

Інші великі рітейлери також активізували використання технологій, щоб залучити покупців. Так, мережа Zara, що належить іспанській Inditex SA, використовує роботизовані модулі для полегшення створення онлайн-замовлень користувачами в її інтернет-магазинах.

Тим часом американська Gap Inc. використовує аналітику та маркетингові дослідження Google для оцінки споживчих переваг.

Вибір окремого асортименту для кожного магазину H&M буде важким завданням, оскільки їх загальна кількість становить близько 4,288 тис., зазначають експерти.

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ

Bolt прагне довести кількість жінок-водійок до 50%, нині їх менше 10%

"Укрнафта" розпочала продаж зимового дизпалива

Молокопереробні підприємства надають найбільші знижки на сметану і вершки - аналітики

"Ліси України" на форвардних торгах на І пів.-2026 реалізували 100% виставленої на продаж лісопродукції

Місія МВФ почала дискусії в Києві щодо нової програми EFF

"Нафтогаз" і грецька DEPA Commercial досягли оперативних та довгострокових домовленостей щодо поставок газу – глава НАК

Торгівля між Росією та Китаєм за дев’ять місяців 2025 року скоротилася на 9,4% – СЗР

"Метінвест" та італійська Ai Studio/Ai Engineering спроєктують новий мікрорайон у Тростянці - мер

Українська атака на Новоросійськ зупинила 2% світових поставок нафти

Проєкт "Срібна економіка: потенціал покоління 55+" для сприяння залучення людей старшого віку стартував в Україні

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА