Інтерфакс-Україна
19:43 07.05.2018

H&M використовує штучний інтелект для вибору асортименту магазинів

2 хв читати
H&M використовує штучний інтелект для вибору асортименту магазинів

Шведський власник мережі магазинів одягу Hennes & Mauritz AB (H&M) вирішив удатися до засобів штучного інтелекту, щоб повернути покупців у магазини.

Компанія, яка намагається подолати один із найбільших у своїй історії спадів продажу, відійде від давньої практики наповнення магазинів у всьому світі тими самими товарами і використовуватиме спеціальний алгоритм для вибору асортименту одягу для окремих магазинів, пише газета The Wall Street Journal.

H&M, що має 71-річну історію, фіксує зниження порівняних продажів уже 10 кварталів поспіль, стикаючись із тією ж проблемою, що й інші представники галузі - зростанням онлайн-шопінгу.

Компанія була вимушена кількаразово знизити ціни на свою продукцію, щоб позбавитися від запасів непроданих товарів обсягом близько $4 млрд.

Акції H&M за останні три роки подешевшали на 56%.

У H&M, як і в більшості мереж магазинів одягу, за вибір асортименту магазинів відповідає команда дизайнерів. Тепер же компанія почала використовувати алгоритми, що аналізують чеки про здійснювані покупки, дані про повернення товару, а також інформацію, пов'язану з картами постійних покупців, щоб визначити найкраще співвідношення попиту та пропозиції з метою скорочення необхідності в уцінці товарів.

У результаті деякі магазини H&M уже почали продавати більше трендового одягу й менше базового.

Інші великі рітейлери також активізували використання технологій, щоб залучити покупців. Так, мережа Zara, що належить іспанській Inditex SA, використовує роботизовані модулі для полегшення створення онлайн-замовлень користувачами в її інтернет-магазинах.

Тим часом американська Gap Inc. використовує аналітику та маркетингові дослідження Google для оцінки споживчих переваг.

Вибір окремого асортименту для кожного магазину H&M буде важким завданням, оскільки їх загальна кількість становить близько 4,288 тис., зазначають експерти.

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ

Держбюджет-2026 у разі продовження війни потребує збільшення видатків мінімум на 325 млрд грн – Підласа

Корпорація "Еталон" планує вихід на ринок вантажівок повною масою до 3,5 тонни

Revolut попередив про закриття рахунків українців з 22 лютого 2026 року

Обсяг іпотечного кредитування в Україні в жовтні-2025 зменшився на 3,2% порівняно з вереснем – НБУ

Зростання реального ВВП України прискорилося до 3,6% у листопаді через пізніший збір кукурудзи - ІЕД

Департамент міжнародного співробітництва НБУ залишився під координацію Ніколайчука

Збереження облікової ставки НБУ 15,5% підтримали 10 членів КМП, один був за зниження до 15% – НБУ

Частка експорту продукції Sunvita Group зросла до 15,3%

Чисельність корів у домогосподарствах скорочується, у промисловому секторі зростає - аналітики

"Центренерго" планує завершити 2025 рік приблизно з 4,5 млрд грн чистого прибутку – голова наглядової ради

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА