Інтерфакс-Україна
16:50 01.06.2018

Західні санкції щодо оборонного сектора РФ відкривають нові можливості для ВТС України

2 хв читати
Західні санкції щодо оборонного сектора РФ відкривають нові можливості для ВТС України

 Запроваджені США та ЄС санкції стосовно компаній, які працюють в інтересах оборонного сектора РФ, відкривають нові можливості для військово-технічного співробітництва (ВТС) України на регіональних ринках озброєнь Близького Сходу та Південно-Східної Азії, заявив голова "Укроборонпрому" Павло Букін.

"Ми плануємо укладати договори із заміщення продукції РФ. Є ринки, де Росія мала велику перевагу, але через санкції робота з нею ускладнена. І ці процеси грають нам на руку", - заявив він інтерв'ю виданню оbozrevael.ua, розміщеному на сайті держконцерну.

Одним із прикладів такої співпраці П.Букін назвав просування українським ОПК на близькосхідний збройовий ринок перспективного українського високоточного протитанкового озброєння.

"Якщо говорити про яскраві приклади, то наш (ПТРК) "Скіф" цілком може замінити російський "Корнет". Є й інші розробки", - сказав він. П.Букін зауважив: "Треба показати не лише цінові переваги, але і тактико-технічні. На Близькому Сході вже проведено кілька таких презентацій. Зокрема і продукції КБ "Луч". Серед перспективних партнерів України з ВТС на Близькому Сході, де, за його словами, має місце також і державна підтримка, П.Букін згадав Саудівську Аравію, ОАЕ, Катар, Кувейт.

З огляду на це голова "Укроборонпрому" нагадав, що близькосхідний оборонний ринок на сьогодні - один із тих, які найбільш динамічно розвиваються. "Країни Близького Сходу, наприклад Саудівська Аравія, зараз створюють свій оборонний комплекс. Поступово там переходять до стратегії локалізації", - сказав П.Букін. Він зауважив: "Досвід України в гібридній війні свідчить про те, що у важких ситуаціях не можна залежати від одного постачальника".

При цьому він також висловив упевненість, що для воюючої держави найкраща стратегія - ставка на самодостатній або глибоко локалізований оборонний ринок. "Бажано, щоб потрібна збройним силам продукція була під рукою. Найкращий спосіб домогтися цього - виробляти її самому або локалізувати більшу частину імпортного виробництва. Повинні створюватися коопераційні ланцюжки, які забезпечать стабільність постачань у бойовій ситуації", - сказав П.Букін. Він додав: "Країни Близького Сходу надають цьому велику увагу. У силу логіки розташування, міжнародної політики, звісно ж, вони є одними з наших найближчих партнерів".

За словами П.Букіна, серед перспективних партнерів України у сфері ВТС у нових умовах розглядаються також країни Південно-Східної Азії і насамперед Таїланд.

Як повідомив голова "Укроборонпрому", у рамках наміченого на червень візиту в Україну міністра оборони Таїланду планується продовжити обговорення перспектив розвитку двостороннього ВТС в галузі бронетанкобудування. "Будуть переговори в Харкові, де ми обговорюватимемо і це питання. До деталей я б не хотів вдаватися. Це завжди складні питання. У тому числі і конкурентної боротьби", - зазначив П.Букін.

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ

МХП вважає найбільш пріоритетними ринками для експорту агропродукції ЄС, Велику Британію, Японію, США і Канаду

США витратили 15-20% свого світового запасу протиракет до комплексу THAAD всього за 11 днів ірано-ізраїльскої війни - ЗМІ

Законопроєкт про страхування військових ризиків спрямований на створення в Україні внутрішнього механізму перестрахування - НАСУ

Імпорт в Україну легкових авто за 5 міс. збільшився на 5%

Промвиробництво в Україні у квітні-2025 скоротилося на 6,4% - Держстат

Україна за 5 міс. зберегла імпорт вантажних авто на торішньому рівні

Промвиробництво в Україні у квітні-2025 скоротилося на 6,4% - Держстат

Законопроєкт про страхування військових ризиків спрямований на створення в Україні внутрішнього механізму перестрахування - НАСУ

Агропідприємство в Харківській області постраждало від обстрілу, збитки становлять близько 300 млн грн

Курс євро до гривні у понеділок вчергове сягне історичного максимуму – 48,78 грн/1EUR

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА