19:56 15.08.2018

Виробник пива Corona вкладе $ 4 млрд у лідера світового ринку марихуани

3 хв читати
Виробник пива Corona вкладе $ 4 млрд у лідера світового ринку марихуани

Один з найбільших в США виробників пива, холдинг Constellation Brands, оголосив про намір інвестувати $ 4 млрд у канадську компанію Canopy Growth, яка є одним з лідерів на легальному світовому ринку марихуани. У спільному повідомленні йдеться, що Constellation Brands купить 104,5 млн нових акцій Canopy Growth вартістю 48,6 канадського долара за штуку (приблизно $ 37), що в півтора раза перевищує вартість паперів канадської компанії на біржі на закритті торгів 14 серпня.

У результаті угоди Canopy Growth отримає близько $ 4 млрд, а Constellation Brands збільшить свою частку в її капіталі з нинішніх 8,7% до приблизно 38%. Окрім того, американська компанія отримає право придбати в наступні три роки за $ 3,5 млрд ще 139,7 млн ​​акцій Canopy Growth, збільшивши свій пакет до контрольного.

Отримані від Constellation Brands кошти, як зазначається в повідомленні, дозволять Canopy Growth зміцнити свої позиції на світовому ринку продуктів з конопель. Нині вона продає свою продукцію (сушені суцвіття - власне марихуану, олію тощо) в Канаді, Німеччині та Чехії, де зараз дозволено вживати цей наркотик в медичних цілях, і планує почати поставки ще більш ніж у 20 країн.

Найбільші надії в Canopy Growth пов'язують з розвитком ринку рекреаційного вживання марихуани. Наразі таке вживання легалізовано в дев'яти штатах США, а восени 2018 року воно стане законним на всій території Канади (медичне вживання дозволено в країні ще з 2001 року). За оцінкою компанії Euromonitor International, вже в 2018 році виручка від легальних продажів марихуани в Канаді складе $ 7,5 млрд, а в США - $ 10,2 млрд.

"Наш бізнес тепер може зробити стратегічні інвестиції ... Ми прагнемо розширювати наш портфель в Канаді, США та на ринках конопель, що розвиваються, в усьому світі", - коментує угоду з Constellation Brands глава правління і співкерівник канадської компані Брюс Лінтон.

Глава Constellation Brands Роб Сендс пояснив, що за останній рік в його компанії стали краще розуміти можливості ринку марихуани і його величезний потенціал.

"Ми вибираємо Canopy Growth як нашого ексклюзивного глобального партнера на цьому ринку", - підкреслив Сендс.

Constellation Brands - один з лідерів на алкогольному ринку США, компанія випускає пиво під брендами Corona і Modelo, крафтові сорти Ballast Point і Funky Buddha Brewery, а також вина Robert Mondavi, Clos du Bois, Kim Crawford, Meiomi, горілку SVEDKA, текілу Casa Noble і віскі High West. Аналітик компанії Cowen Вів'єн Азер пояснила The Wall Street Journal, що з 2009 року споживання алкоголю на душу населення знижується, однією з причин чого може бути зростання споживання марихуани. Під час проведеного Cowen опитування 30% споживачів марихуани зізналися, що стали пити набагато менше.

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

РЕКЛАМА

ОСТАННЄ

"Запоріжкокс" продовжує капремонт коксової батареї №2 з інвестиціями в 60 млн грн, вкладення в оновлення за 2 роки перевищують 276 млн грн - СЕО

Шмигаль за результатами українсько-польських урядових консультацій: Розуміємо, як будемо рухатися

Прямі збитки українських ритейлерів через війну сягають майже $2,5 млрд - дослідження

"Укрнафта" планує завершити ребрендинг АЗК Glusco у квітні

Сервіс покупок Meest Shopping розпочав співпрацю з криптобіржею Binance

Графіки відключень е/е залишилися лише в Харківській області, але ще можливе повернення до них в Одеській і Хмельницькій - "Укренерго"

RegioJet виконав перший рейс за маршрутом Прага - Чоп

На Бурштинській і Ладижинській ТЕС ДТЕК ударом РФ повністю або частково пошкоджено всі енергоблоки

Барселона з 1 квітня знову підвищує туристичний податок

НКЦПФР поповнила список ненадійних інвестпроєктів 12 кейсами

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новости со всей Украины

РЕКЛАМА