20:39 15.08.2018

АМКУ вивчає можливість об'єднання маркетплейсів Rozetka та EVO

2 хв читати
АМКУ вивчає можливість об'єднання маркетплейсів Rozetka та EVO

Антимонопольний комітет України (АМКУ) з метою запобігання монополізації товарних ринків розпочав розгляд низки справ про концентрацію, які сприятимуть отриманню власниками маркетплейсу Rozetka контролю над маркетплейсами групи компаній EVO.

Зокрема, АМКУ розслідує правомірність придбання компанією Temania Enterprises Ltd (Лімасол, Кіпр) часток у статутних капіталах компаній "Уапром" і "Аукро Україна" (Київ, Україна), "Тіу.Ру" (Росія), "Проект Ділбай" (Білорусь), і "Рекламне Агентство Сату.кз" (Казахстан), що забезпечить їй перевищення 50% голосів у найвищих органах управління зазначених компаній.

Як наголошується в повідомленні на сайті АМКУ, в результаті зазначених концентрацій покупець (володіє онлайн-майданчиком для торгівлі Rozetka.ua) прийме контроль над маркетплейсами об'єктів придбання, а саме: Prom.ua, Bigl.ua, Shafa.ua, Crafta.ua, Kabanchik.net, Zakupki.prom.ua, Satu.kz, Deal.by та ін.

Комітет наголошує, що зазначені справи відкрито з метою проведення поглибленого дослідження впливу концентрації на ринки електронної комерції, зокрема сферу надання послуг онлайн-майданчиків для торгівлі товарами/послугами.

Як повідомлялося, інтернет-супермаркет Rozetka і група компаній EVO планують об'єднатися. В результаті планованої угоди Rozetka викупить частку Naspers у групі компаній EVO, а частка засновників EVO трансформується в частку в об'єднаній компанії.

Закриття угоди відбудеться після дозволу Антимонопольного комітету на концентрацію в Україні.

Rozetka заснована в 2005 році в Києві як онлайн-магазин електроніки та побутової техніки. Згодом компанія трансформувалася в мультикатегорійний онлайн-супермаркет.

ТОВ "Розетка.УА" в 2017 році збільшило виручку на 24,5% - до 6 млрд грн, а її чистий прибуток зріс на 9,3% - до 8,91 млн грн.

Улітку 2017 року інвестиційна компанія Horizon Capital, один із лідерів ринку private equity в Україні, повідомила про купівлю міноритарного пакета акцій Rozetka.ua в Ірини та Владислава Чечоткіних, проте розмір цього пакета не розголошувався.

Основний бізнес EVO - маркетплейси. Проекти групи працюють в Україні, Білорусі, Росії, Казахстані.

У травні 2016 року електронний майданчик Prom.ua було реорганізовано в групу компаній EVO.

Група реалізує B2C, B2B, B2G і C2C проекти в інтернеті. Так, у рамках EVO розвиваються такі проекти, як Prom.ua, Satu.kz, Deal.by, Bigl.ua, Zakupki.Prom.ua, Crafta.ua, Kabanchik.ua, "Вчасно", Shafa.ua.

РЕКЛАМА
Загрузка...
РЕКЛАМА

ОСТАННЄ

"Укрзалізниця" в 2019 році планує підвищити тарифи на пасажирські перевезення на 25,4%

МЕРТ рекомендує використовувати формульне ціноутворення для держзакупівель природного газу

Віце-президент Єврокомісії Марош Шефчович 17 грудня зустрінеться з прем'єром України

Українські рибалки втратять можливість рибалити в Азовському морі без узгодження українсько-російською комісією - Держрибагентство

ЄБРР і ЧБТР виділять EUR36 млн кредиту на будівництво в Україні трьох СЕС

Наглядову раду "Укрпошти" очолив бельгієць Бенуа Плеска

Міненерговугілля розробило нові норми споживання газу для домогосподарств без лічильників

Власник телеканалу "112 Україна" продав канал нардепу Козаку та вийшов із медіабізнесу в Україні

ЄЦБ знизив прогнози зростання ВВП єврозони в 2018-2019 рр., оцінку інфляції на 2019 рік

ЄЦБ очікує євро по $1,14 у 2019-2021 рр., ціну Brent - $67,5 за барель у 2019 р.

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новости со всей Украины

РЕКЛАМА