14:41 25.09.2018

Decathlon планує запустити онлайн-магазин в Україні навесні-2019 і розширити виробництво

2 хв читати

Французький бренд спортивного одягу Decathlon, що входить до міжнародної групи Auchan Group, планує навесні 2019 року запустити в Україні онлайн-магазин одночасно з першим фізичним магазином, а також має намір розширити виробництво продукції в країні.

"За шість місяців, навесні 2019 року, ми відкриємо наш перший магазин на півночі Києва - в "Рітейл Парку Петрівка". Водночас відкриємо онлайн-магазин", - повідомив гендиректор "Decathlon Україна" Флоран Гіє на прес-конференції у вівторок.

За його словами, в планах компанії - покрити інтернет-магазинами всю територію України. Постачання товару здійснюватиметься зі складу, розташованого в Польщі біля кордону з Україною. Онлайн-магазин пропонуватиме і адресну доставку, і самовивезення з фізичного магазину рітейлера.

Гендиректор "Decathlon Україна" повідомив про намір розширювати в Україні виробництво власних товарів, яке існує з 2012 року.

"Україна - це фантастична країна для виробництва. Ми хочемо максимально розширити тут потужності з виробництва взуття та нетехнічних товарів. Ми намагатимемося виробляти більше в Україні для європейського ринку... Виробництво - це партнерство, ми не маємо виробництв (у країнах присутності - ІФ) за кількома винятками", - зазначив Ф.Гіє в коментарі агентству "Інтерфакс-Україна".

За словами комерційного директора "Decathlon Україна" Розаріо Коццоліно, виробництво товарів компанії в Україні розташоване в Закарпатській, Сумській та Чернігівській областях. Нині тривають переговори ще з кількома виробниками.

Як уточнив гендиректор "Decathlon Україна", площа першого магазину мережі - близько 2,5 тис. кв. м (традиційний формат для Decathlon - 3-4 тис. кв. м). У ньому будуть шоуруми і зони тестування спорттоварів. Інвестиції в перший магазин сягнули близько EUR1 млн.

Ф.Гіє зазначив, що розширення мережі магазинів в Україні відбуватиметься після вивчення ринку через київський магазин.

"Ми маємо намір розширюватися в Україні, щойно отримаємо позитивну реакцію з боку українських спортивних споживачів, після цього намагатимемося виходити в регіони, бути там, де ми потрібні", - пояснив він.

За його даними, мережа Decathlon включає майже 1,5 тис. магазинів у 46 країнах. У компанії працює близько 85 тис. співробітників. 99% продукції в магазинах мережі - товари власних брендів.

Компанія планує за підсумками 2018 року вийти на чистий прибуток EUR12 млрд, а також наростити кількість власних брендів із 30 до 60.

Загрузка...
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новости со всей Украины

РЕКЛАМА