Інтерфакс-Україна
14:41 25.09.2018

Decathlon планує запустити онлайн-магазин в Україні навесні-2019 і розширити виробництво

2 хв читати

Французький бренд спортивного одягу Decathlon, що входить до міжнародної групи Auchan Group, планує навесні 2019 року запустити в Україні онлайн-магазин одночасно з першим фізичним магазином, а також має намір розширити виробництво продукції в країні.

"За шість місяців, навесні 2019 року, ми відкриємо наш перший магазин на півночі Києва - в "Рітейл Парку Петрівка". Водночас відкриємо онлайн-магазин", - повідомив гендиректор "Decathlon Україна" Флоран Гіє на прес-конференції у вівторок.

За його словами, в планах компанії - покрити інтернет-магазинами всю територію України. Постачання товару здійснюватиметься зі складу, розташованого в Польщі біля кордону з Україною. Онлайн-магазин пропонуватиме і адресну доставку, і самовивезення з фізичного магазину рітейлера.

Гендиректор "Decathlon Україна" повідомив про намір розширювати в Україні виробництво власних товарів, яке існує з 2012 року.

"Україна - це фантастична країна для виробництва. Ми хочемо максимально розширити тут потужності з виробництва взуття та нетехнічних товарів. Ми намагатимемося виробляти більше в Україні для європейського ринку... Виробництво - це партнерство, ми не маємо виробництв (у країнах присутності - ІФ) за кількома винятками", - зазначив Ф.Гіє в коментарі агентству "Інтерфакс-Україна".

За словами комерційного директора "Decathlon Україна" Розаріо Коццоліно, виробництво товарів компанії в Україні розташоване в Закарпатській, Сумській та Чернігівській областях. Нині тривають переговори ще з кількома виробниками.

Як уточнив гендиректор "Decathlon Україна", площа першого магазину мережі - близько 2,5 тис. кв. м (традиційний формат для Decathlon - 3-4 тис. кв. м). У ньому будуть шоуруми і зони тестування спорттоварів. Інвестиції в перший магазин сягнули близько EUR1 млн.

Ф.Гіє зазначив, що розширення мережі магазинів в Україні відбуватиметься після вивчення ринку через київський магазин.

"Ми маємо намір розширюватися в Україні, щойно отримаємо позитивну реакцію з боку українських спортивних споживачів, після цього намагатимемося виходити в регіони, бути там, де ми потрібні", - пояснив він.

За його даними, мережа Decathlon включає майже 1,5 тис. магазинів у 46 країнах. У компанії працює близько 85 тис. співробітників. 99% продукції в магазинах мережі - товари власних брендів.

Компанія планує за підсумками 2018 року вийти на чистий прибуток EUR12 млрд, а також наростити кількість власних брендів із 30 до 60.

ОСТАННЄ

Ціни на подобову оренду житла в Карпатах напередодні свят зросли на 67% - OLX

"Запоріжсталь" аварійно зупинила виробництво через блекаут унаслідок масованих російських обстрілів по об’єктах енергоінфраструктури України

РФ атакувала ТЕС "ДТЕК", внаслідок чого вони зазнали пошкоджень

АЕС вимушено знизили потужність через масовану атаку РФ – глава Міненерго

Через масовану атаку РФ майже повінстю знеструмлені Рівненська, Тернопільська та Хмельницька області – глава Міненерго

Нафта помірно дешевшає, Brent торгується трохи нижче ніж $62 за барель

Держбюджет-2026 у разі продовження війни потребує збільшення видатків мінімум на 325 млрд грн – Підласа

Корпорація "Еталон" планує вихід на ринок вантажівок повною масою до 3,5 тонни

Revolut попередив про закриття рахунків українців з 22 лютого 2026 року

Обсяг іпотечного кредитування в Україні в жовтні-2025 зменшився на 3,2% порівняно з вереснем – НБУ

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА