14:27 28.11.2018

На більшості українських маршрутів не вистачить пасажирів для одночасної роботи трьох і більше великих авіакомпаній - експерт

2 хв читати
На більшості українських маршрутів не вистачить пасажирів для одночасної роботи трьох і більше великих авіакомпаній - експерт

Пасажиропотік на українських напрямках недостатньо розвинений для одночасної роботи більше двох авіакомпаній лоукост- і гібридної моделі, заявив у бліц-інтерв'ю агентству "Інтерфакс-Україна" екс-глава Державної авіаційної служби України Денис Антонюк.

"Захід лоукост-авіакомпаній - безумовно позитивне явище з позиції розвитку як авіагалузі України, так і в'їзного туризму. Інша справа, що нові гравці на ринку переважно заходять на вже наявні маршрути, і на більшості маршрутів з/до України просто не вистачить пасажирів, якщо не вжити серйозних заходів щодо генерування нових пасажиропотоків", - зазначив він.

За словами Д.Антонюка, заявлені лоукост-авіакомпаніями програми показують, що ірландська Ryanair планує перетягнути частину пасажирів авіакомпаній, що вже працюють на ринку, зокрема Wizz Air та "Міжнародні авіалінії України".

"Розміри ринку, навіть. включаючи нові пасажиропотоки, стимульовані низькою вартістю квитків, що пропонується на етапі заходу на маршрут, все одно недостатні для виконання рейсів трьома і більше авіакомпаніями", - заявив екс-глава Державіаслужби.

Водночас він зазначив, що Ryanair може привести до України нових пасажирів, забезпечивши додатковий потік "туристів вихідного дня" з Британії та Ірландії.

"Якщо буде гарним тоном приїхати до Львова на пиво або до Києва на вихідні, це буде величезний плюс для всіх, не лише для авіакомпаній. Це величезний туристичний потенціал, який Україна має вчасно підхопити і розвивати", - наголосив він.

Екс-глава Державіаслужби також зазначив, що наявних в Україні аеропортових потужностей цілком достатньо для обслуговування двох і навіть трьох великих лоукост-авіакомпаній, оскільки жоден лоукост не відкриватиме багато щоденних регіональних рейсів.

Як повідомлялося, Wizz Air 21 листопада повідомив про плани відновити роботу української дочки в 2019 році, а також до 2025 року інвестувати $2,5 млрд для збільшення українського авіапарку з нинішніх чотирьох до 20 нових літаків Airbus A320 і Airbus A321 і пасажиропотоку до 6 млн осіб . Wizz Air у січні-жовтні 2018 року перевезла на рейсах до/з України понад 1,2 млн пасажирів, що в 2,1 рази більше, ніж за аналогічний період 2017 року.

Днем раніше Ryanair, який почав польоти до України у вересні цього року зі своїх європейських баз, заявив про намір відкрити в 2019 році п'ять нових рейсів з України, а також за три-п'ять років інвестувати в країну $1,5 млрд, наростивши флот до 15 літаків і пасажиропотік до 5 млн осіб.

Водночас найбільша українська авіакомпанія МАУ сумнівається в достатньому попиті на авіаперевезення в Україні для масштабної експансії лоукостів, а аеропорт "Бориспіль" констатує, що лавиноподібне зростання авіаринку України можливе лише за різкого підвищення платоспроможності населення.


Повний текст інтерв'ю опубліковано на головній сторінці веб-сайту агентства "Інтерфакс-Україна"

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новости со всей Украины

РЕКЛАМА