16:38 21.12.2018

Мінінфраструктури обмежить видачу дозволів на автомобільні вантажоперевезення до Польщі в 2019 р.

3 хв читати
Мінінфраструктури обмежить видачу дозволів на автомобільні вантажоперевезення до Польщі в 2019 р.

Міністерство інфраструктури України вирішило впровадити обмеження з оформлення та видачі дозволів на автомобільні вантажні перевезення до Польщі в 2019 році, а також щодо термінів їх повернення через їх брак поточного року й недостатню кількість - на наступний.

"До кінця 2019 року усі дозволи Республіки Польща  оформлюватимуться рівними частинами від загальної кількості кожен місяць лише у восьми ПВД: «Бориспіль», «Вінниця», «Голоби», «Ковель», «Львів», «Хмельницький»,  «Ужгород» та «Коростень", - наводяться слова заступника міністра інфраструктури Юрія Лавренюка в повідомленні на сайті міністерства.

Крім того, в Мінінфраструктури вирішили змінити термін повернення бланків дозволів, скоротивши його з 90 днів до 30 днів, особливо для країн, квоти яких недостатньо для планомірної роботи українських перевізників.

У Мінінфраструктури відзначили високий відсоток використання дозволів на міжнародні автомобільні перевезення вантажів територією Австрії, Азербайджану, Бельгії, Білорусі, Грузії, Італії, Казахстану, Латвії, Німеччини, Норвегії, Польщі, Румунії, Угорщини, Узбекистану, Франції, а також дозволів ОЧЕС і ТРАСЕКА і наголосили: квоти дозволів за цими країнами недостатньо для планомірної роботи українських перевізників до кінця року.

Як зазначив Ю.Лавренюк, з огляду на необхідність належного забезпечення проїзду автоперевізників територією країн, дозволи яких мають обмежені річні квоти, та зважаючи на недостатній залишок дозволів на 2018 рік вирішено впровадити обмеження тимчасового характеру стосовно дозволів додаткової квоти на 2019 рік у 18 країн, враховуючи ОЧЕС у Румунію і ТРАСЕКА в Румунію і Туреччину.

Так, упроваджено тимчасові обмеження на видачу дозволів додквоти на 2019 рік для Австрії (всі види), Азербайджану (всі види Євро-3 і вище), Бельгії (універсальний Євро-3 і вище), Білорусі (двосторонні та транзитні Євро-2 і вище), Грузії (багаторазові повною масою понад 10 тонн), Італії (універсальний Євро-3, універсальний Євро-5, універсальний Євро-6), Казахстану (транзитні), Латвії (універсальні Євро-3 і вище з повною масою понад 10 тонн), Нідерландів (багаторазові повною масою понад 10 тонн), Німеччини (універсальні, S і U), Норвегії (універсальні Євро-3 і вище), Польщі (всі види), Румунії (універсальні, до/з третіх країн категорії Євро-3 і вище з повною масою понад 10 тонн), Словаччини (двосторонні Євро-3 і вище з повною масою понад 10 тонн), Узбекистану (до/з третіх країн ДЗ Євро-3 і вище з повною масою понад 10 тонн), Франції (універсальні Євро-3 і багаторазові - з повною масою понад 10 тонн), Угорщини (двосторонній і транзитний "Євро-3 безпечний" з повною масою понад 10 тонн), а також на дозвіл ОЧЕС у Румунію або транзитом по її території і на дозвіл ТРАСЕКА в Румунію або Туреччину для авто класу Євро-3 і вище з повною масою понад 10 тонн.

Крім того, з Францією і Нідерландами на 2019 року здійснено обмін багаторазовими дозволами та вирішено здійснювати оформлення багаторазових дозволів перевізникам, які здійснили найбільшу кількість поїздок власними транспортними засобами до зазначених країн.

У міністерстві також нагадали, що з 1 січня 2019 року видача та облік дозволів на поїздку територією іноземних держав під час виконання перевезень пасажирів і вантажів автомобільним транспортом у міжнародному сполученні здійснюватимуться із застосуванням штрих-коду.

Як повідомлялося, Мінінфраструктури планує перевести видачу дозволів на автоперевезення в онлайн з 2019 року.

Європейська Бізнес Асоціація заявляє про необхідність збільшити кількість дозволів на автоперевезення через польський кордон на чверть.

На початку жовтня 2018 року Україна та Польща домовилися про попередній обмін 160 тис. дозволів на автоперевезення у 2019 році. Раніше польська сторона заявила про використання українськими перевізниками 105 тис. дозволів за вісім місяців 2018 року, тоді як, за даними "Укртрансбезпеки", за цей період було оформлено, видано, повернуто та знищено 155 тис. бланків дозволів.

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

РЕКЛАМА

ОСТАННЄ

Українсько-польські переговори аграрних асоціацій - є розуміння щодо широкої низки продуктів, щодо зерна рішення немає

Ранній кінець опалювального сезону заощадить до 500 млн куб. м газу

Пропозиція про реструктуризацію євробондів України, ймовірно, міститиме норму про часткове списання боргу

Найбільший виробник соняшникової олії Молдови зупинив два заводи й вимагає відновлення імпорту українського соняшнику

Латвійська airBaltic через три-шість місяців після відновлення польотів може розмістити в Києві п’ять власних літаків

ВВП України зріс у 2023 році на 5,3% - Держстат

Торгівля має бути взаємовигідною для сільгоспвиробників у Польщі та Україні - заява Шмигаля і Туска

"Запоріжкокс" продовжує капремонт коксової батареї №2 з інвестиціями в 60 млн грн, вкладення в оновлення за 2 роки перевищують 276 млн грн - СЕО

Прямі збитки українських ритейлерів через війну сягають майже $2,5 млрд - дослідження

"Укрнафта" планує завершити ребрендинг АЗК Glusco у квітні

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новости со всей Украины

РЕКЛАМА