Інтерфакс-Україна
18:40 26.12.2018

Корпорація "Еталон" у 2019 р. планує розпочати серійний випуск 12-метрових автобусів із низькою підлогою

3 хв читати
Корпорація "Еталон" у 2019 р. планує розпочати серійний випуск 12-метрових автобусів із низькою підлогою

Корпорація "Еталон", один із провідних українських виробників автотранспортних засобів, у середині 2019 року має намір розпочати серійне виробництво нового низькопідлогового 12-метрового автобуса А12210 ("Астра") пасажиромісткістю понад 100 осіб., повідомив директор Чернігівського автозаводу, що входить до корпорації, Валерій Купцов.

"Перший зразок автобуса вже розроблено й вироблено. Він відповідає вимогам Євро-5 і пристосований для транспортування пасажирів в інвалідному візку. Він оснащений силовим агрегатом індійської Ashok Leyland потужністю 230 к. с.", - повідомив він на прес-конференції в середу.

В.Купцов додав, що, як очікується, протягом півроку завершиться підготовка виробництва та сертифікація, після чого автобус буде запущено в серійне виробництво.

"Сподіваємося, що ця модель стане базовою для цілої серії автобусів і тролейбусів, оскільки конструкція кузова дає змогу з мінімальним доопрацюванням розвивати модельний ряд", - зазначив він.

За словами директора Торгового дому "Еталон Авто" Вадима Шкарупіна, орієнтація корпорації на автобус такого класу продиктована, насамперед, параметрами реалізованої в Україні програми закупівлі автобусів і тролейбусів коштами Європейського банку реконструкції та розвитку (ЄБРР).

"Наскільки мені відомо, в рамках цієї програми планується закупити ще 400 тролейбусів і 300 автобусів (з яких 85% - це саме 12-метрові автобуси), тому й було прийнято рішення піти в цей сегмент", - зазначив він.

Як повідомив президент корпорації "Еталон" Володимир Бутко, ціна автобуса може становити $160 тис. (двигун Євро-5) і близько $170 тис. - із двигуном Євро-6.

"Ціна дуже конкурентна, враховуючи, що західні аналоги стартують від EUR200 тис.", - зазначив він.

За словами В.Купцова, з урахуванням планів виробництва і продажу 12-метрових автобусів ухвалено рішення розширити можливості фарбувального виробництва, побудувавши новий малярський комплекс. Він розрахований на фарбування 1 тис. автобусів на рік (80 машин на місяць).

"Якщо раніше нам вистачало наявних потужностей для фарбування 6-8-метрових автобусів, то для фарбування 12-метрових їх уже недостатньо, тому створюється новий малярський комплекс, обладнання для якого постачає турецька компанія, проектування здійснює українська", - уточнив В.Купцов агентству "Інтерфакс-Україна".

При цьому він не уточнив розмір планованих інвестицій у цей комплекс, проте повідомив, що їх розмір буде вдвічі-втричі більший, ніж вкладені в Чернігівський автозавод інвестиції у 2018 році (близько 7 млн грн).

Під час прес-конференції представники корпорації також повідомили, що поточного року розроблено ще кілька автобусів, зокрема сімейство А08117: автобус 2-го класу загальною місткістю 60 пасажирів при 40 для сидіння, автобус із можливістю перевезення пасажирів з обмеженими можливостями (58 пасажирів при 38 для сидіння), шкільний автобус (40 місць для сидіння), а також модифікація з можливістю перевезення школярів з обмеженими можливостями.

Крім того, вироблено прототипи й готуються до сертифікаційних випробувань вантажні автомобілі AL Guru (4х4) - повноприводний автомобіль, який може бути використаний у силових структурах.

"Пропозиції щодо нього направлено до Міністерства оборони, МНС, Держприкордонслужби та Національної гвардії", - повідомив директор Бориспільського автозаводу, що випускає вантажні авто, Сергій Желевський.

Крім цього, корпорація зберігає плани виходу на європейський ринок. Зокрема, в лютому 2019 року очікується сертифікація автобуса "Тюльпан" для цього ринку, а з другого кварталу - його продаж, зокрема в Польщі, Словаччині, Чехії.

Корпорація "Еталон" об'єднує 21 підприємство, зокрема два автозаводи (в Борисполі та Чернігові), а також завод "Український кардан", що випускає карданні вали, та Чернігівський ковальський завод. Основний напрям діяльності - автобусо- і машинобудування, складська логістика.

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ

Україна відтермінує активний відбір газу з ПСГ ще на 7-10 днів завдяки відновленню імпорту з Польщі – ексміністерка енергетики

Запущено в роботу після ремонту останній 9-й енергоблок АЕС на контрольованій Україною території

Мінрозвитку розпочало розробку Концепції розвитку інфраструктури зарядних станцій для електротранспорту

Працівники "Запоріжсталі" закликають не підвищувати тарифи на вонтажні перевезення, бо це вдарить по конкурентоспроможності

Київ спрямував 548 млн грн на безперебійне водопостачання й водовідведення до 2026 року

Аграрії зібрали 37,6 млн т зернових та 14,7 млн т олійних – на 16,7% та 21,2% менше, аніж на цю дату торік

Німеччина вносить EUR60 млн у Фонд підтримки енергетики України - Свириденко

Улютін виступає за запровадження добровільної накопичувальної пенсійної системи, а не обов'язкової

Закон про безпеку та інтероперабельність залізничного транспорту планується ухвалити у 2025 році

Уряд працює над відновленням Дорожнього фонду, але з включенням в нього залізниці та міського транспорту

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА