Інтерфакс-Україна
16:15 03.05.2019

«Дарниця» має намір стати цифровою компанією

2 хв читати
«Дарниця» має намір стати цифровою компанією

ПрАТ «Фармацевтична фірма «Дарниця» (Київ) проводить діджиталізацию виробничих процесів і має намір стати повністю цифровою компанією. Про це повідомив голова виконавчої ради керуючої компанії ПрАТ «Фармацевтична фірма «Дарниця» Дмитро Шимків в інтерв'ю виданню delo.ua.

«Ми використовуємо хмарну версію SAP, хмару Azur, вирішення для операційної роботи співробітників Office 365 і багато що інше. Ми також бачимо великий потенціал в розвитку аналітичних систем, таких як BI (business Intelligence), і дивимося на наступні етапи, від побудови DW (data warehouse) до AI (artificial intelligence)», - розповів він.

Зокрема, «Дарниця» будує інтегровану систему електронного документообігу для супроводу життєвого циклу лікарських засобів.

«Така практика застосована в багатьох країнах, але в Україні ми в числі першопроходців», - підкреслив Шимків.

Крім того, «Дарниця» повністю автоматизувала свій логістичний комплекс.

«Систему обслуговують інженер і два техніки, інші співробітники задіяні лише в складському обліку. Уявіть собі 12-ярусну будівлю заввишки 28 метрів, де повністю виключена фізична праця. Усередині рухаються чотири роботи, вони розподіляють палети і стежать за оптимізацією запасів, контролюють мікроклімат і зберігання продукції», - пояснив Шимків.

Наступними етапами діждиталізації «Дарниці» повинні стати електронні досьє препаратів і оцифрування всіх процесів, пов'язаних з медичними і клінічними дослідженнями, – проте для ефективної роботи необхідні зміни на рівні держави. Дії з боку держорганов потрібні і для серіалізації – маркіровки фармпродукциі з метою її моніторингу.

«Для запуску цього процесу потрібне рішення, яке визначить правила привласнення і використання таких серійних номерів. Рішення повинне прийняти Міністерство охорони здоров'я. Щоб як в Європі: клієнт відсканував упаковку препарату і вмить визначив походження лікарського засобу і всі нюанси, пов'язані як з виробництвом, так і з процесом дистрибуції», - пояснив Шимків.

Також «Дарниця» переходить на цифрові технології у сфері маркетингу і продажів.

«Ми отримуємо і аналізуємо зворотний зв'язок від лікарів під час спеціалізованих заходів, за допомогою мобільного додатку Green Book. Кожне нове покоління проводитиме все менше часу в телевізорі і все більше в інтернеті», - сказав Шимків. За його даними, «Дарниця» щорік реінвестує близько 10% валового доходу, а всього за останні 10 років на капітальні інвестиції компанія виділила більше 200 млн євро.

ПрАТ «Фармацевтична фірма «Дарниця» засновано в 1930 році. Є лідером в Україні за об'ємом виробництва ліків в натуральному вираженні. Портфель компанії включає близько 250 найменувань готових лікарських засобів. У 2018 році «Дарниця» збільшила чистий прибуток на 31,3%, до 449,134 млн грн. Бенефіціарами компанії є сім'я Загорій, у тому числі – депутат Верховної Ради VIII скликання Гліб Загорій.

ОСТАННЄ

НБУ дозволив валютні "форварди" та погашення закордонних боргів валютними внесками у капітал

НБУ дозволив фінансувати закордонні представництва до EUR1 млн на рік та оплачувати суди щодо експорту/імпорту

НБУ збільшив ліміти на розрахунки корпоративними картками за кордоном

Аграрії засіяли 76% ярих зернових та зернобобових від плану та наздогнали минулорічний показник за площею

ТППУ ініціює запровадження ефективного страхування військових ризиків для інвесторів та експортерів

Ощадбанк у IV кв.-2024 сформував консорціум з Укргазбанком та ПУМБ для кредиту 2,8 млрд грн ОПК під держгарантію

"Ліси України" в 2025р. передбачили на централізовані закупівлі 3,1 млрд грн

Середня зарплата серед вакансій в Україні зростає на 500 грн третій місяць поспіль

Україна та ЄС ще не розпочали переговори щодо торгівлі за ст.29 DCFTA – Стефанішина

Українські виробники добрив обговорили контроль імпорту та можливості збільшення експорту

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА