Інтерфакс-Україна
10:43 26.06.2019

BlaBlaCar не має наміру виходити на український ринок з BlaBlaBus

2 хв читати
BlaBlaCar не має наміру виходити на український ринок з BlaBlaBus

Сервіс пошуку попутників для автомобільних поїздок BlaBlaCar не має наміру запускати автобуси під своїм брендом на українському ринку, повідомила компанія в середу.

"Цього року ми зосередили наші глобальні зусилля на створенні об'єднаної мережі автобусних маршрутів і карпулингу (спільне використання автомобіля за допомогою сервісу з пошуку попутників) у глобальному масштабі. Ми запропонуємо пасажирам єдину платформу, де вони зможуть знайти обидва транспортні рішення і де ми, зрештою, пропонуватимемо інтермодальні поїздки. Щодо України, то наш ринок істотно відрізняється від ринку автобусних перевезень у західноєвропейських країнах. На українському ринку ми не плануємо запускати автобус під своїм брендом", - цитує керівника BlaBlaCar в Україні Олексія Лазоренка прес-служба сервісу.

За його словами, ринок автобусних перевезень в Україні історично сформувався і нині функціонує за іншими принципами, ніж західноєвропейський.

"Український автобусний ринок дуже фрагментований, тут працюють сотні великих і дрібних перевізників. Тому ми фокусуємося на партнерському підході роботи з максимальною кількістю українських перевізників і наразі працюємо над тим, щоб запропонувати ринку комфортну модель взаємодії, від якої залишилися б у виграші всі учасники ринку, особливо пасажири", - зазначив він.

Як повідомлялося, співзасновник і гендиректор BlaBlaCar Ніколя Брюссон в інтерв'ю виданню "Октобус.Журнал" сказав, що компанія планує розширити охоплення сервісу BlaBlaBus, який уже запущено в Німеччині, на всю Європу.

"Ми плануємо поєднати нашими рейсами 60 міст по всій Німеччині і Бенілюксу протягом першого року роботи. Потім ми розширимо охоплення BlaBlaBus на всю Європу. На наших неєвропейських ринках, де ми вже почали підключати професійних автобусних перевізників до своєї платформи, ми також подвоїмо наші зусилля в цьому напрямі, з упором на Росію, Україну і Латинську Америку", - заявив він.

BlaBlaCar (Франція) - найбільший у світі міжнародний онлайн-сервіс пошуку автомобільних попутників, заснований у 2006 році. Компанія працює в 22 країнах світу, сукупна аудиторія проекту перевищує 70 млн осіб.

На ринок України BlaBlaCar вийшов на початку 2014 року, купивши український стартап "Подорожник".

ОСТАННЄ

НКРЕКП затвердила тарифи ОСР на розподіл електроенергії на 2026р зі збільшенням в середньому на понад 3%

НКРЕКП підвищила тариф "Укренерго" на передачу е/е на 4% на I кв.-2026 і ще на 4% – до кінця 2026р

НКРЕКП затвердила тариф "Укренерго" на диспетчеризацію на 2026р в 110,03 грн/МВт*год

НБУ оштрафував банк "Південний" на 18,5 млн грн та ФК "ФІНАКО" на 1,28 млн грн

НКРЕКП затвердила тариф "Укренерго" на передачу е/е в 713,68 грн/МВт*год та в 742,91 грн/МВт*год – на другому

Майже 80% європейців вважають, що євро вигідний для ЄС - опитування

"Нафтогаз" запустив мобільний застосунок "Куб" для розрахунків за газ та інших дій

Кабмін дозволив "Укренерго" купувати електроенергію для покриття технологічних втрат на спецторгах - Свириденко

Впровадження збалансованого підходу щодо ПДВ на ФОП планується не раніше 2027р

Netflix купить активи Warner Bros. Discovery в рамках угоди на $72 млрд

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА