Інтерфакс-Україна
10:43 26.06.2019

BlaBlaCar не має наміру виходити на український ринок з BlaBlaBus

2 хв читати
BlaBlaCar не має наміру виходити на український ринок з BlaBlaBus

Сервіс пошуку попутників для автомобільних поїздок BlaBlaCar не має наміру запускати автобуси під своїм брендом на українському ринку, повідомила компанія в середу.

"Цього року ми зосередили наші глобальні зусилля на створенні об'єднаної мережі автобусних маршрутів і карпулингу (спільне використання автомобіля за допомогою сервісу з пошуку попутників) у глобальному масштабі. Ми запропонуємо пасажирам єдину платформу, де вони зможуть знайти обидва транспортні рішення і де ми, зрештою, пропонуватимемо інтермодальні поїздки. Щодо України, то наш ринок істотно відрізняється від ринку автобусних перевезень у західноєвропейських країнах. На українському ринку ми не плануємо запускати автобус під своїм брендом", - цитує керівника BlaBlaCar в Україні Олексія Лазоренка прес-служба сервісу.

За його словами, ринок автобусних перевезень в Україні історично сформувався і нині функціонує за іншими принципами, ніж західноєвропейський.

"Український автобусний ринок дуже фрагментований, тут працюють сотні великих і дрібних перевізників. Тому ми фокусуємося на партнерському підході роботи з максимальною кількістю українських перевізників і наразі працюємо над тим, щоб запропонувати ринку комфортну модель взаємодії, від якої залишилися б у виграші всі учасники ринку, особливо пасажири", - зазначив він.

Як повідомлялося, співзасновник і гендиректор BlaBlaCar Ніколя Брюссон в інтерв'ю виданню "Октобус.Журнал" сказав, що компанія планує розширити охоплення сервісу BlaBlaBus, який уже запущено в Німеччині, на всю Європу.

"Ми плануємо поєднати нашими рейсами 60 міст по всій Німеччині і Бенілюксу протягом першого року роботи. Потім ми розширимо охоплення BlaBlaBus на всю Європу. На наших неєвропейських ринках, де ми вже почали підключати професійних автобусних перевізників до своєї платформи, ми також подвоїмо наші зусилля в цьому напрямі, з упором на Росію, Україну і Латинську Америку", - заявив він.

BlaBlaCar (Франція) - найбільший у світі міжнародний онлайн-сервіс пошуку автомобільних попутників, заснований у 2006 році. Компанія працює в 22 країнах світу, сукупна аудиторія проекту перевищує 70 млн осіб.

На ринок України BlaBlaCar вийшов на початку 2014 року, купивши український стартап "Подорожник".

ОСТАННЄ

Торговельний баланс кондитерської галузі України позитивний, торговельна угода з ЄС є шансом вижити для кондитерів - "Укркондпром"

Україна отримала $177 млн від Світового банку на підтримку охорони здоров’я та фіскального управління

"Укренерго" поновило обмеження електропостачання в усіх регіонах до 22:00

Внесок "ДТЕК Київські електромережі" в підтримку мереж столиці до кінця року перевищить 1 млрд грн – СЕО

ДТЕК Київські електромережі підготував 81 ремонтну бригаду для проходження ОЗП 2025/2026 в столиці – СЕО

В Україні у 2025 р. запрацювало 10 нових зернопереробних підприємств

Осіння посівна не вирішила проблему жита, Україні в сезоні-2025/26 доведеться збільшити його імпорт у 5 разів - Рибчинський

Уряд спрямував Мінрозвитку кошти гранту в сумі 440 млн грн для "відновлюваної енергетики"

Dragon Capital погіршив прогноз зростання ВВП у 2025р до 1,7% і у 2026р до 1% та покращив оцінку курсу гривні

Польща не скасує односторонню заборону на імпорт із України чутливих агротоварів – офіційна заява

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА