Інтерфакс-Україна
10:43 26.06.2019

BlaBlaCar не має наміру виходити на український ринок з BlaBlaBus

2 хв читати
BlaBlaCar не має наміру виходити на український ринок з BlaBlaBus

Сервіс пошуку попутників для автомобільних поїздок BlaBlaCar не має наміру запускати автобуси під своїм брендом на українському ринку, повідомила компанія в середу.

"Цього року ми зосередили наші глобальні зусилля на створенні об'єднаної мережі автобусних маршрутів і карпулингу (спільне використання автомобіля за допомогою сервісу з пошуку попутників) у глобальному масштабі. Ми запропонуємо пасажирам єдину платформу, де вони зможуть знайти обидва транспортні рішення і де ми, зрештою, пропонуватимемо інтермодальні поїздки. Щодо України, то наш ринок істотно відрізняється від ринку автобусних перевезень у західноєвропейських країнах. На українському ринку ми не плануємо запускати автобус під своїм брендом", - цитує керівника BlaBlaCar в Україні Олексія Лазоренка прес-служба сервісу.

За його словами, ринок автобусних перевезень в Україні історично сформувався і нині функціонує за іншими принципами, ніж західноєвропейський.

"Український автобусний ринок дуже фрагментований, тут працюють сотні великих і дрібних перевізників. Тому ми фокусуємося на партнерському підході роботи з максимальною кількістю українських перевізників і наразі працюємо над тим, щоб запропонувати ринку комфортну модель взаємодії, від якої залишилися б у виграші всі учасники ринку, особливо пасажири", - зазначив він.

Як повідомлялося, співзасновник і гендиректор BlaBlaCar Ніколя Брюссон в інтерв'ю виданню "Октобус.Журнал" сказав, що компанія планує розширити охоплення сервісу BlaBlaBus, який уже запущено в Німеччині, на всю Європу.

"Ми плануємо поєднати нашими рейсами 60 міст по всій Німеччині і Бенілюксу протягом першого року роботи. Потім ми розширимо охоплення BlaBlaBus на всю Європу. На наших неєвропейських ринках, де ми вже почали підключати професійних автобусних перевізників до своєї платформи, ми також подвоїмо наші зусилля в цьому напрямі, з упором на Росію, Україну і Латинську Америку", - заявив він.

BlaBlaCar (Франція) - найбільший у світі міжнародний онлайн-сервіс пошуку автомобільних попутників, заснований у 2006 році. Компанія працює в 22 країнах світу, сукупна аудиторія проекту перевищує 70 млн осіб.

На ринок України BlaBlaCar вийшов на початку 2014 року, купивши український стартап "Подорожник".

ОСТАННЄ

Консорціум державний Ощадбанку та Укрексімбанку набув право власності на ТОК "Гулівер"

Аналітик Concorde Capital оцінює потребу України у зовнішній допомозі в 2025-26рр у $90 млрд щорічно

Щонайменше шість областей України потерпають від посухи

Мережа "Аврора" за I пів.-2025 збільшила виторг на 27,8%

НКЦПФР очікує запуску механізму повернення активів клієнтам "Фрідом Фінанс" за 10 днів

Транш Ukraine Facility уріжуть, бо Київ виконав 13 реформ з 16 - речник ЄК

Вдосконалення НАБУ і САП - не в посиленні політичного контролю, а в підвищенні професійності і прозорості - УКАБ

Асоціація грального бізнесу вітає аудит Рахункової палати й радить більше уваги приділити боротьбі з чорним ринком

Половина суб’єктів грального бізнесу збиткова, виграші у 2024 р. отримали 640 тис. осіб – Рахункова палата

Тарифи на е/е для населення з підвищенням прайс-кепів залишаються незмінними – голова НКРЕКП

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА