Інтерфакс-Україна
10:43 26.06.2019

BlaBlaCar не має наміру виходити на український ринок з BlaBlaBus

2 хв читати
BlaBlaCar не має наміру виходити на український ринок з BlaBlaBus

Сервіс пошуку попутників для автомобільних поїздок BlaBlaCar не має наміру запускати автобуси під своїм брендом на українському ринку, повідомила компанія в середу.

"Цього року ми зосередили наші глобальні зусилля на створенні об'єднаної мережі автобусних маршрутів і карпулингу (спільне використання автомобіля за допомогою сервісу з пошуку попутників) у глобальному масштабі. Ми запропонуємо пасажирам єдину платформу, де вони зможуть знайти обидва транспортні рішення і де ми, зрештою, пропонуватимемо інтермодальні поїздки. Щодо України, то наш ринок істотно відрізняється від ринку автобусних перевезень у західноєвропейських країнах. На українському ринку ми не плануємо запускати автобус під своїм брендом", - цитує керівника BlaBlaCar в Україні Олексія Лазоренка прес-служба сервісу.

За його словами, ринок автобусних перевезень в Україні історично сформувався і нині функціонує за іншими принципами, ніж західноєвропейський.

"Український автобусний ринок дуже фрагментований, тут працюють сотні великих і дрібних перевізників. Тому ми фокусуємося на партнерському підході роботи з максимальною кількістю українських перевізників і наразі працюємо над тим, щоб запропонувати ринку комфортну модель взаємодії, від якої залишилися б у виграші всі учасники ринку, особливо пасажири", - зазначив він.

Як повідомлялося, співзасновник і гендиректор BlaBlaCar Ніколя Брюссон в інтерв'ю виданню "Октобус.Журнал" сказав, що компанія планує розширити охоплення сервісу BlaBlaBus, який уже запущено в Німеччині, на всю Європу.

"Ми плануємо поєднати нашими рейсами 60 міст по всій Німеччині і Бенілюксу протягом першого року роботи. Потім ми розширимо охоплення BlaBlaBus на всю Європу. На наших неєвропейських ринках, де ми вже почали підключати професійних автобусних перевізників до своєї платформи, ми також подвоїмо наші зусилля в цьому напрямі, з упором на Росію, Україну і Латинську Америку", - заявив він.

BlaBlaCar (Франція) - найбільший у світі міжнародний онлайн-сервіс пошуку автомобільних попутників, заснований у 2006 році. Компанія працює в 22 країнах світу, сукупна аудиторія проекту перевищує 70 млн осіб.

На ринок України BlaBlaCar вийшов на початку 2014 року, купивши український стартап "Подорожник".

ОСТАННЄ

Свириденко анонсувала презентацію плану дій уряду у понеділок

IFC та "ОТП Лізинг" оголосили нову програму розвитку МСП та підтримки сталої енергетики в Україні на EUR50 млн

Уряд перерозподілив ще 30,6 млн грн на підтримку діяльності університетів Миколаївщини - Свириденко

Аграрії намолотили 24,8 млн тонн зернових з 55% площ, поки врожай на 12,8% менше аніж на цю дату торік

Товарообіг Varus.ua через "Нову пошту" у I пів.-2025 виріс в 1,61 раза

Норвегія виділила "Нафтогазу" майже $100 млн на закупівлю природного газу

АМКУ розгляне справу про набуття "Київстаром" контролю над власником сервісу Tabletki.ua "МТПК"

Заступник голови НБУ Ніколайчук став першим заступником замість Рожкової

Perfect Group вийшов із двох спільних з Saga Development проєктів ЖК

"Укрзалізниця" обговорює майбутнє вагоноремонтного напряму з бізнесом з опціями оренди, продажу та ДПП

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА