Інтерфакс-Україна
09:56 12.09.2019

Україна оголосила конкурси на концесію портів "Ольвія" та "Херсон"

2 хв читати
Україна оголосила конкурси на концесію портів "Ольвія" та "Херсон"

Міністерство інфраструктури України оголосило про проведення концесійних конкурсів із передання в концесію майна держпідприємств "Стивідорна компанія "Ольвія" та "Херсонський морський торговельний порт" і відповідного майна держпідприємства "Адміністрація морських портів України" (АМПУ).

Як зазначено в публікації в четвер в урядовій газеті "Урядовий кур'єр", у випадку "Ольвії" концесія за результатами конкурсу надається на 35 років, у випадку Херсонського порту - 30 років.

Заявки на участь приймаються протягом 60 днів,

Як раніше зазначив на той момент міністр інфраструктури Володимир Омелян, основне завдання двох зазначених пілотних проектів - залучити міжнародні практики і технології в українські порти.

На проведення конкурсу та визначення переможця чинне законодавство дає трохи більше ніж три місяці.

"З переможцями буде укладено договори, сторонами яких стануть: Мінінфраструктури, АМПУ, компанія переможець конкурсу, а також підприємство (SPV, т. зв. проектна компанія), яке буде створено і зареєстровано переможцем конкурсу в Україні для реалізації проекту", - уточнює АМПУ.

Згідно з раніше оприлюдненою документацією, загальний обсяг очікуваних інвестицій із боку концесіонерів становитиме 17,3 млрд грн протягом 35-річного терміну концесії для "Ольвії" та 1,4 млрд грн за 30 років концесії херсонського порту. Інвестиції буде направлено на оновлення інфраструктури та розвиток портів.

Протягом перших трьох років в "Ольвії" планується побудувати новий зерновий термінал потужністю 2 млн тонн/рік (інвестиції 1,56 млрд грн), а в морпорту "Херсон" здійснити невідкладне оновлення активів (інвестиції 216 млн грн).

За даними Мінінфраструктури, зацікавленість у концесії держстивідорів у портах "Ольвія" і "Херсон" раніше проявили більш як 25 українських і зарубіжних компаній зі США, Китаю, Франції, Швейцарії, Великої Британії, Японії, Туреччини, Катару і Кореї. Зокрема, "Нібулон", один із найбільших зернотрейдерів України, зазначав, що може інвестувати в Херсонський порт.

Мінінфраструктури та Міжнародна фінансова корпорація (IFC) з групи Світового банку з метою розвитку державно-приватного партнерства (ДПП) у портовій галузі 14 листопада 2017 року підписали меморандум про взаєморозуміння, згідно з яким IFC допоможе структурувати проекти державно-приватного партнерства (ДПП) у двох зазначених вище українських портах.

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ

Внесок "ДТЕК Київські електромережі" в підтримку мереж столиці до кінця року перевищить 1 млрд грн – СЕО

ДТЕК Київські електромережі підготував 81 ремонтну бригаду для проходження ОЗП 2025/2026 в столиці – СЕО

В Україні у 2025 р. запрацювало 10 нових зернопереробних підприємств

Осіння посівна не вирішила проблему жита, Україні в сезоні-2025/26 доведеться збільшити його імпорт у 5 разів - Рибчинський

Уряд спрямував Мінрозвитку кошти гранту в сумі 440 млн грн для "відновлюваної енергетики"

Dragon Capital погіршив прогноз зростання ВВП у 2025р до 1,7% і у 2026р до 1% та покращив оцінку курсу гривні

Польща не скасує односторонню заборону на імпорт із України чутливих агротоварів – офіційна заява

Україна в сезоні-2025 скоротила виробництво гречки на 15%, проте підстав для ажіотажу немає – галузева асоціація

Україна нарощує виробництво пшениці дурум, макаронні вироби в 2025р буде на 50% виготовлено з вітчизняної сировини

Dragon Capital погіршив прогноз зростання ВВП України у 2025р. до 1,7% через атаки на критичну інфраструктуру

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА