13:09 22.01.2020

Amazon залишився найдорожчим брендом світу, його вартість перевищила $220 млрд - Brand Finance

2 хв читати
Amazon залишився найдорожчим брендом світу, його вартість перевищила $220 млрд - Brand Finance

Американський інтернет-ритейлер Amazon.com. Inc. посів перше місце в рейтингу найдорожчих брендів світу третій рік поспіль, при цьому його вартість сягнула рекордних $220,8 млрд, свідчать результати щорічного дослідження консалтингової фірми Brand Finance.

До рейтингу поточного року потрапили 44 ритейлери, їхня сукупна вартість сягнула майже $800 млрд, що робить сектор третім найдорожчим після технологічного та банківського.

Технологічний гігант Google перемістився з третього на друге місце, його вартість зросла на 11,9%, до $159,72 млрд. Трійку лідерів замикає Apple, вартість якої скоротилася на 8,5% і становила $140,52 млрд.

На четвертому місці залишилася компанія Microsoft, хоча її вартість знизилася на 2,1% і становила $117,07 млрд. П'яте місце, як і торік, посідає південнокорейська Samsung (+3,5%, $94,49 млрд).

Американський ритейлер Walmart Inc. перемістився з 11-го на восьме місце, увійшовши до топ-10 найдорожчих брендів. Його вартість збільшилася на 14,2%, до $77,52 млрд.

У Китаї найдорожчим брендом володіє банк Industrial & Commercial Bank of China (ICBC). Він перемістився в рейтингу на шосте місце з восьмого (+1,2%, $80,79 млрд).

Серед європейських компаній найвище (11-те) місце за вартістю бренда займає німецький Mercedes-Benz - його вартість зросла на 7,8%, до $65,04 млрд. У двадцятці більше європейських компаній немає, тоді як представників США загалом 9 із 20, Китаю - 8.

Лідером за показником "сила бренда" залишилася компанія Ferrari. Порівняльна сила бренда враховує інвестиції в маркетинг і рекламу, акціонерний капітал, а також результати діяльності компаній. Із 500 відстежуваних Brand Finance назв лише 12 отримали найвищий рейтинг у цій категорії - "AAA+".

На другому місці розмістився Disney, третє місце посідає WeChat, четверте - Сбербанк, п'яте - Deloitte.

РЕКЛАМА

ОСТАННЄ

Ранній кінець опалювального сезону заощадить до 500 млн куб. м газу

Пропозиція про реструктуризацію євробондів України, ймовірно, міститиме норму про часткове списання боргу

Найбільший виробник соняшникової олії Молдови зупинив два заводи й вимагає відновлення імпорту українського соняшнику

Латвійська airBaltic через три-шість місяців після відновлення польотів може розмістити в Києві п’ять власних літаків

ВВП України зріс у 2023 році на 5,3% - Держстат

Торгівля має бути взаємовигідною для сільгоспвиробників у Польщі та Україні - заява Шмигаля і Туска

"Запоріжкокс" продовжує капремонт коксової батареї №2 з інвестиціями в 60 млн грн, вкладення в оновлення за 2 роки перевищують 276 млн грн - СЕО

Шмигаль за результатами українсько-польських урядових консультацій: Розуміємо, як будемо рухатися

Прямі збитки українських ритейлерів через війну сягають майже $2,5 млрд - дослідження

"Укрнафта" планує завершити ребрендинг АЗК Glusco у квітні

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новости со всей Украины

РЕКЛАМА