Інтерфакс-Україна
19:08 02.10.2023

Nike залишається найдорожчим брендом одягу у світі - Brand Finance

2 хв читати
Nike залишається найдорожчим брендом одягу у світі - Brand Finance

Американський виробник спортивних товарів Nike Inc. укотре став лідером глобального рейтингу найдорожчих брендів у категорії "одяг та аксесуари", йдеться в щорічному дослідженні компанії Brand Finance.

Nike зберігає за собою перше місце з 2015 року, коли вийшов перший звіт за цією категорією товарів.

Вартість бренду, що належить виробнику зі США, за рік знизилася на 5,6% й оцінюється в $31,3 млрд.

На другій сходинці, як і роком раніше, розташувався французький бренд Louis Vuitton, вартість якого зросла відразу на 12,2% і становить $26,29 млрд.

Третю позицію посів інший люксовий бренд із Франції - Chanel, який продемонстрував упевнене зростання в 27%, до $19,39 млрд, і потіснив у списку Gucci.

Укладачі рейтингу особливо відзначили бренд пухового одягу Bosideng із Китаю, який зміг вийти на європейський ринок і добре себе зарекомендувати. Цьогоріч Bosideng International активно співпрацювала з відомими дизайнерами, зокрема з французьким модельєром Жан-Полем Готьє, а продукція компанії з'являлася на престижних модних показах.

Попри те, що наразі вартість бренду Bosideng становить лише $1,9 млрд (47-ме місце), у Brand Finance вважають його перспективним.

Найдинамічніший бренд належить французькому будинку моди Celine: за рік його вартість зросла на 51%, до $2,9 млрд. Автори звіту пов'язують таке суттєве зростання з діяльністю креативного директора Еді Слімана, який прийшов до компанії у 2018 році після 16 років роботи в Christian Dior і Yves Saint Laurent.

За винятком найбільших брендів, виробники продукції класу "люкс" останнім часом стикаються з деякими складнощами, що зумовлено, серед іншого, зростанням популярності спортивного одягу, зазначають автори дослідження.

Такі гіганти "швидкої моди", як H&M і Zara, також зазнають труднощів: із моменту виходу попереднього рейтингу вартість цих брендів впала на 26% і 15% відповідно.

Ослаблення їх позицій пов'язане з непрозорою політикою в питаннях екології, повідомляють у звіті. Так, було встановлено, що серія одягу Conscious Collection від H&M, яку позиціонують як екологічну й створену з використанням перероблених відходів, насправді містить іще більше синтетичних матеріалів, ніж товари з традиційних колекцій бренду.

ОСТАННЄ

Лише 42% потенційних покупців житла знайомі з умовами програми "єОселя" – опитування OLX

Законопроєкт про систему страхування воєнних ризиків не готовий до розгляду навіть у 1-му читанні - Гетманцев

Мінекономіки компенсує 50 агровиробникам загалом 6,8 млн грн вартості української с/г техніки

Сплата туристичного збору подорожуючими в Україні за 5 міс.-2025 зросла на третину

Ощадбанк отримає третій транш EUR75 млн від ЄБРР для кредитування бізнесу

Банківське фінансування енергопроєктів сягнуло 25 млрд грн за рік

Кабмін планує реструктуризувати $1,5 млрд кредиту ДПЗКУ на закупівлю зерна для КНР

Уряд хоче збільшити чисте залучення через ОВДП у 2025р з 17 млрд грн до 267 млрд грн – проєкт змін до бюджету

Вплив мит на інфляцію в США спрогнозувати складно, дефіцит бюджету не впливає на ГКП - Пауелл

Уряд пропонує зобов’язати деякі підприємства звітувати про сталий розвиток - Мінфін

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА