Інтерфакс-Україна
19:08 02.10.2023

Nike залишається найдорожчим брендом одягу у світі - Brand Finance

2 хв читати
Nike залишається найдорожчим брендом одягу у світі - Brand Finance

Американський виробник спортивних товарів Nike Inc. укотре став лідером глобального рейтингу найдорожчих брендів у категорії "одяг та аксесуари", йдеться в щорічному дослідженні компанії Brand Finance.

Nike зберігає за собою перше місце з 2015 року, коли вийшов перший звіт за цією категорією товарів.

Вартість бренду, що належить виробнику зі США, за рік знизилася на 5,6% й оцінюється в $31,3 млрд.

На другій сходинці, як і роком раніше, розташувався французький бренд Louis Vuitton, вартість якого зросла відразу на 12,2% і становить $26,29 млрд.

Третю позицію посів інший люксовий бренд із Франції - Chanel, який продемонстрував упевнене зростання в 27%, до $19,39 млрд, і потіснив у списку Gucci.

Укладачі рейтингу особливо відзначили бренд пухового одягу Bosideng із Китаю, який зміг вийти на європейський ринок і добре себе зарекомендувати. Цьогоріч Bosideng International активно співпрацювала з відомими дизайнерами, зокрема з французьким модельєром Жан-Полем Готьє, а продукція компанії з'являлася на престижних модних показах.

Попри те, що наразі вартість бренду Bosideng становить лише $1,9 млрд (47-ме місце), у Brand Finance вважають його перспективним.

Найдинамічніший бренд належить французькому будинку моди Celine: за рік його вартість зросла на 51%, до $2,9 млрд. Автори звіту пов'язують таке суттєве зростання з діяльністю креативного директора Еді Слімана, який прийшов до компанії у 2018 році після 16 років роботи в Christian Dior і Yves Saint Laurent.

За винятком найбільших брендів, виробники продукції класу "люкс" останнім часом стикаються з деякими складнощами, що зумовлено, серед іншого, зростанням популярності спортивного одягу, зазначають автори дослідження.

Такі гіганти "швидкої моди", як H&M і Zara, також зазнають труднощів: із моменту виходу попереднього рейтингу вартість цих брендів впала на 26% і 15% відповідно.

Ослаблення їх позицій пов'язане з непрозорою політикою в питаннях екології, повідомляють у звіті. Так, було встановлено, що серія одягу Conscious Collection від H&M, яку позиціонують як екологічну й створену з використанням перероблених відходів, насправді містить іще більше синтетичних матеріалів, ніж товари з традиційних колекцій бренду.

ОСТАННЄ

Гендиректор "Філіп Морріс Україна": Через заборону продажу рідин для вейпів "тінь" у сегменті зросла, податкові втрати сягають 5 млрд грн

Тіньовий тютюновий ринок може повернутись до рівня 2024р. через частку податків в ціні

"Укрнафта" дослідила 1330 кв. км площ за 3 роки за допомогою 3D сейсморозвідки

Спрощеною зміною цільового призначення сільгоспземлі скористалось вже 171 підприємство з 14 областей – нардеп

Непокрита потреба у зовнішньому фінансуванні України на 2026-2027 рр. сягає близько $60 млрд – міністр фінансів

"Нафтогаз" акцентує на суттєвому рості споживання газу й закликає до значної економії

Sunvita Group вдвічі наростила виробництво валиків для чищення поверхонь

"єГривню" навряд чи буде введено у 2027 р. - заступник голови НБУ Шабан

Член НР "Нафтогазу" Бойко не стала спростовувати дані ЗМІ про 60% втрат добового видобутку газу через атаку РФ

Кабмін планує виплатити по 6,5 тис. грн допомоги "Тепла зима" для 660 тис. громадян вразливих категорій

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА