Інтерфакс-Україна
19:08 02.10.2023

Nike залишається найдорожчим брендом одягу у світі - Brand Finance

2 хв читати
Nike залишається найдорожчим брендом одягу у світі - Brand Finance

Американський виробник спортивних товарів Nike Inc. укотре став лідером глобального рейтингу найдорожчих брендів у категорії "одяг та аксесуари", йдеться в щорічному дослідженні компанії Brand Finance.

Nike зберігає за собою перше місце з 2015 року, коли вийшов перший звіт за цією категорією товарів.

Вартість бренду, що належить виробнику зі США, за рік знизилася на 5,6% й оцінюється в $31,3 млрд.

На другій сходинці, як і роком раніше, розташувався французький бренд Louis Vuitton, вартість якого зросла відразу на 12,2% і становить $26,29 млрд.

Третю позицію посів інший люксовий бренд із Франції - Chanel, який продемонстрував упевнене зростання в 27%, до $19,39 млрд, і потіснив у списку Gucci.

Укладачі рейтингу особливо відзначили бренд пухового одягу Bosideng із Китаю, який зміг вийти на європейський ринок і добре себе зарекомендувати. Цьогоріч Bosideng International активно співпрацювала з відомими дизайнерами, зокрема з французьким модельєром Жан-Полем Готьє, а продукція компанії з'являлася на престижних модних показах.

Попри те, що наразі вартість бренду Bosideng становить лише $1,9 млрд (47-ме місце), у Brand Finance вважають його перспективним.

Найдинамічніший бренд належить французькому будинку моди Celine: за рік його вартість зросла на 51%, до $2,9 млрд. Автори звіту пов'язують таке суттєве зростання з діяльністю креативного директора Еді Слімана, який прийшов до компанії у 2018 році після 16 років роботи в Christian Dior і Yves Saint Laurent.

За винятком найбільших брендів, виробники продукції класу "люкс" останнім часом стикаються з деякими складнощами, що зумовлено, серед іншого, зростанням популярності спортивного одягу, зазначають автори дослідження.

Такі гіганти "швидкої моди", як H&M і Zara, також зазнають труднощів: із моменту виходу попереднього рейтингу вартість цих брендів впала на 26% і 15% відповідно.

Ослаблення їх позицій пов'язане з непрозорою політикою в питаннях екології, повідомляють у звіті. Так, було встановлено, що серія одягу Conscious Collection від H&M, яку позиціонують як екологічну й створену з використанням перероблених відходів, насправді містить іще більше синтетичних матеріалів, ніж товари з традиційних колекцій бренду.

ОСТАННЄ

АМКУ рекомендує НКРЕКП упорядкувати діяльність "Укренерго" щодо врегулювання небалансів

Бізнес закликає доопрацювати законопроєкт про підвищення ефективності контролю за виробництвом та обігом тютюнової сировини

Кабмін вирішив докапіталізувати "Укрфінжитло" ще на 30 млрд грн держоблігаціями

Число вантажівок для міжнародних перевезень за роки транспортного безвізу зросло більш ніж вдвічі – Мінрозвитку

Мінрозвитку планує запустити пілотний проєкт "єЧерги" для легкових авто на початку 2026р.

ЄС безстроково заморозив російські активи - AP

Diligent Capital Partners очолила $12 млн раунд інвестицій у філіппінський необанк Tonik

Україна за 11 міс. значно знизила експорт титановмісних руд, у березні-листопаді поставок не було

Бельгія вимагає від ЄС "автономних" гарантій за кредит Україні у розмірі EUR210 млрд – ЗМІ

ТОК Gulliver частково відновив роботу

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА