Інтерфакс-Україна
19:08 02.10.2023

Nike залишається найдорожчим брендом одягу у світі - Brand Finance

2 хв читати
Nike залишається найдорожчим брендом одягу у світі - Brand Finance

Американський виробник спортивних товарів Nike Inc. укотре став лідером глобального рейтингу найдорожчих брендів у категорії "одяг та аксесуари", йдеться в щорічному дослідженні компанії Brand Finance.

Nike зберігає за собою перше місце з 2015 року, коли вийшов перший звіт за цією категорією товарів.

Вартість бренду, що належить виробнику зі США, за рік знизилася на 5,6% й оцінюється в $31,3 млрд.

На другій сходинці, як і роком раніше, розташувався французький бренд Louis Vuitton, вартість якого зросла відразу на 12,2% і становить $26,29 млрд.

Третю позицію посів інший люксовий бренд із Франції - Chanel, який продемонстрував упевнене зростання в 27%, до $19,39 млрд, і потіснив у списку Gucci.

Укладачі рейтингу особливо відзначили бренд пухового одягу Bosideng із Китаю, який зміг вийти на європейський ринок і добре себе зарекомендувати. Цьогоріч Bosideng International активно співпрацювала з відомими дизайнерами, зокрема з французьким модельєром Жан-Полем Готьє, а продукція компанії з'являлася на престижних модних показах.

Попри те, що наразі вартість бренду Bosideng становить лише $1,9 млрд (47-ме місце), у Brand Finance вважають його перспективним.

Найдинамічніший бренд належить французькому будинку моди Celine: за рік його вартість зросла на 51%, до $2,9 млрд. Автори звіту пов'язують таке суттєве зростання з діяльністю креативного директора Еді Слімана, який прийшов до компанії у 2018 році після 16 років роботи в Christian Dior і Yves Saint Laurent.

За винятком найбільших брендів, виробники продукції класу "люкс" останнім часом стикаються з деякими складнощами, що зумовлено, серед іншого, зростанням популярності спортивного одягу, зазначають автори дослідження.

Такі гіганти "швидкої моди", як H&M і Zara, також зазнають труднощів: із моменту виходу попереднього рейтингу вартість цих брендів впала на 26% і 15% відповідно.

Ослаблення їх позицій пов'язане з непрозорою політикою в питаннях екології, повідомляють у звіті. Так, було встановлено, що серія одягу Conscious Collection від H&M, яку позиціонують як екологічну й створену з використанням перероблених відходів, насправді містить іще більше синтетичних матеріалів, ніж товари з традиційних колекцій бренду.

ОСТАННЄ

Єврокомісія включила BGV Graphite в Кіровоградській області до 13 стратегічних CRM-проєктів за межами ЄС

Банкіри очікують збереження Нацбанком облікової ставки 15,5% - опитування

Експорт пшениці в 2024/2025 МР досяг майже 16 млн тонн - Мінагрополітики

Кабмін виділив 2,4 млрд грн на "Національний кешбек" і 200 млн грн - на компенсацію вартості української промислової техніки - Шмигаль

Кабмін спрямував $200 млн "Укренерго" на відшкодування витрат на захист електропідстанцій, погодив залучення EUR36,4 млн для "Укргазвидобування"

Укргазбанк надав кредит Кривому Рогу 500 млн грн на енергозбереження

Зміни у статут "Укренерго" можуть загальмувати міжнародне фінансування та призначення керівника – думка

Претендентами у Раду НБУ по квоті парламенту є Данилишин, Козюк, Майснер та Кузнецова

Експорт молочних продуктів у 2024р. перевищив імпорт удвіччі – галузева асоціація

Україна в 2024 р. увійшла до трійки постачальників органічних продуктів в ЄС

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА