Інтерфакс-Україна
16:39 06.02.2020

Частка соціальних медіа і месенджерів на ринку інтернет-реклами у 2019 р. зросла до 45,5% - ІнАУ

2 хв читати
Частка соціальних медіа і месенджерів на ринку інтернет-реклами у 2019 р. зросла до 45,5% - ІнАУ

Частка соціальних медіа (Facebook, Instagram, Twitter, YouTube, Skype, Viber та ін.) в інтернет-рекламі у 2019 році становила а рекламних агентств 45,5%, що на 11,05 процентного пункту вище, ніж було в 2018 році.

Як зазначено в дослідженні, проведеному Інтернет асоціацією України (ІнАУ), частки сегментів медійної інтернет-реклами у 2019 році розподілилися так: банерна реклама - 34,6% ринку (скорочення на 2,4 п.п. порівняно з підсумками 2018 року); In-stream video (реклама у відеоплеєрі pre-roll, mid-roll, post-roll, pause-roll, overlay-реклама, picture-in-pause) - 39,5% (зниження на 2,5 п.п.); In-page video (content-roll) - 12,5% (зростання на 3,5 п.п.); інші нестандартні рішення (вікна, що спливають, pop-up і pop-under, формати catfish і screenglide, синхронні банери, фронтлайни, повноекранна реклама, звукова реклама в цифровому аудіопотоку, інші подібні прояви) - 8,6% (зростання на 1,6 п. п.); спонсорство - 4,8% (зниження на 0,2 п.п.).

Частки мобільної медійної інтернет-реклами (реклами, орієнтованої на користувачів мобільних пристроїв) у частках загального обороту медійної інтернет-реклами становили: банерної реклами - 27,6% (зниження на 2,4 п.п.); частка In-stream video - 16,3% (зниження на 12,7 п.п.); частка In-page video (content-roll) - 1,6% (зниження на 12,4 п.п.); частка нестандартних рішень - 1,6% (зниження на 12,4 п.п.); частка спонсорства - 0,6% (зниження на 12,4 п.п.).

Загалом частка мобільної інтернет-реклами в загальному обороті становила за зазначений період 47,7%.

ІнАУ також визначила долю закупівель за допомогою Programmatic (автоматизованої реклами) на ринку медійної інтернет-реклами. Згідно з даними, вона становить 32,9%.

У дослідженні взяли участь такі агентства інтернет-реклами: Dentsu Aegis Network Ukraine; razom communications; Sigma; AGAMA Digital Group (OMD), IPlace; TMGU; AdWork; DIEVO; MediaHead; NEOS Digital, Netpeak; WebPromo; PROMO, ADINDEX, MixDigital.

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ

ЄІБ може вкласти EUR15 млн в Ukraine Phoenix Tech Fund

Підтримка підприємницької ініціативи ветеранів має будуватися на державно-приватному партнерстві – голова НБУ

Загальний обсяг виділеного від ЄБРР фінансування для України сягнув EUR7,6 млрд

ЄБРР виділив "Новій пошті" кредит до EUR50 млн

Проєкт BGV Graphite дає початок визнанню Європою потенціалу України щодо критичної сировини – топменеджер BGV Group на URC-2025

ЄБРР надає VARUS позику в розмірі $25 млн на стале енергоефективне зелене розширення

Україна в рамках Food from Ukraine буде надавати гуманітарну допомогу продуктами харчування

ЄБРР надає понад EUR65 млн кредитів на муніципальні проєкти українських міст

Україні для відновлення та розвитку потрібні безпека, забезпечення гарантій та страхування інвестицій – CCO "Метінвесту" на URC-2025

ЄІБ надасть "Укргідроенерго" EUR120 млн кредиту на модернізацію ГЕС – угода на URS-2025

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА