16:39 06.02.2020

Частка соціальних медіа і месенджерів на ринку інтернет-реклами у 2019 р. зросла до 45,5% - ІнАУ

2 хв читати
Частка соціальних медіа і месенджерів на ринку інтернет-реклами у 2019 р. зросла до 45,5% - ІнАУ

Частка соціальних медіа (Facebook, Instagram, Twitter, YouTube, Skype, Viber та ін.) в інтернет-рекламі у 2019 році становила а рекламних агентств 45,5%, що на 11,05 процентного пункту вище, ніж було в 2018 році.

Як зазначено в дослідженні, проведеному Інтернет асоціацією України (ІнАУ), частки сегментів медійної інтернет-реклами у 2019 році розподілилися так: банерна реклама - 34,6% ринку (скорочення на 2,4 п.п. порівняно з підсумками 2018 року); In-stream video (реклама у відеоплеєрі pre-roll, mid-roll, post-roll, pause-roll, overlay-реклама, picture-in-pause) - 39,5% (зниження на 2,5 п.п.); In-page video (content-roll) - 12,5% (зростання на 3,5 п.п.); інші нестандартні рішення (вікна, що спливають, pop-up і pop-under, формати catfish і screenglide, синхронні банери, фронтлайни, повноекранна реклама, звукова реклама в цифровому аудіопотоку, інші подібні прояви) - 8,6% (зростання на 1,6 п. п.); спонсорство - 4,8% (зниження на 0,2 п.п.).

Частки мобільної медійної інтернет-реклами (реклами, орієнтованої на користувачів мобільних пристроїв) у частках загального обороту медійної інтернет-реклами становили: банерної реклами - 27,6% (зниження на 2,4 п.п.); частка In-stream video - 16,3% (зниження на 12,7 п.п.); частка In-page video (content-roll) - 1,6% (зниження на 12,4 п.п.); частка нестандартних рішень - 1,6% (зниження на 12,4 п.п.); частка спонсорства - 0,6% (зниження на 12,4 п.п.).

Загалом частка мобільної інтернет-реклами в загальному обороті становила за зазначений період 47,7%.

ІнАУ також визначила долю закупівель за допомогою Programmatic (автоматизованої реклами) на ринку медійної інтернет-реклами. Згідно з даними, вона становить 32,9%.

У дослідженні взяли участь такі агентства інтернет-реклами: Dentsu Aegis Network Ukraine; razom communications; Sigma; AGAMA Digital Group (OMD), IPlace; TMGU; AdWork; DIEVO; MediaHead; NEOS Digital, Netpeak; WebPromo; PROMO, ADINDEX, MixDigital.

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

РЕКЛАМА

ОСТАННЄ

"Київтеплоенерго" у 2024 р. планує замінити 55 км аварійних теплових мереж - заступник голови КМДА

НБУ анонсував низку кроків валютної лібералізації найближчими тижнями

У призначенні пенсії українцям, які працювали за кордоном, зараховуватимуть отриманий там страховий стаж - Мінсоцполітики

НБУ поліпшив прогноз інфляції на 2024 р. з 8,6% до 8,2% і несуттєво погіршив його на 2025 р.

НБУ знизив облікову ставку трохи більше за очікування - до 13,5% і її оцінку на кінець року - до 13%

EVA відкрила в першому кварталі 16 нових магазинів

"Миколаївобленерго" у 2024 р. має намір оновити парк пошкодженої з початку війни автотехніки

"Інтерпайп" пропонує скоригувати систему бронювання працівників у прифронтових регіонах

"Інтерпайп" намагається вирішити дефіцит кадрів за рахунок покращення соцпакету й навчання

Госпсуд затвердив план досудової санації "Ельдорадо" (оновлено)

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новости со всей Украины

РЕКЛАМА