Інтерфакс-Україна
16:39 06.02.2020

Частка соціальних медіа і месенджерів на ринку інтернет-реклами у 2019 р. зросла до 45,5% - ІнАУ

2 хв читати
Частка соціальних медіа і месенджерів на ринку інтернет-реклами у 2019 р. зросла до 45,5% - ІнАУ

Частка соціальних медіа (Facebook, Instagram, Twitter, YouTube, Skype, Viber та ін.) в інтернет-рекламі у 2019 році становила а рекламних агентств 45,5%, що на 11,05 процентного пункту вище, ніж було в 2018 році.

Як зазначено в дослідженні, проведеному Інтернет асоціацією України (ІнАУ), частки сегментів медійної інтернет-реклами у 2019 році розподілилися так: банерна реклама - 34,6% ринку (скорочення на 2,4 п.п. порівняно з підсумками 2018 року); In-stream video (реклама у відеоплеєрі pre-roll, mid-roll, post-roll, pause-roll, overlay-реклама, picture-in-pause) - 39,5% (зниження на 2,5 п.п.); In-page video (content-roll) - 12,5% (зростання на 3,5 п.п.); інші нестандартні рішення (вікна, що спливають, pop-up і pop-under, формати catfish і screenglide, синхронні банери, фронтлайни, повноекранна реклама, звукова реклама в цифровому аудіопотоку, інші подібні прояви) - 8,6% (зростання на 1,6 п. п.); спонсорство - 4,8% (зниження на 0,2 п.п.).

Частки мобільної медійної інтернет-реклами (реклами, орієнтованої на користувачів мобільних пристроїв) у частках загального обороту медійної інтернет-реклами становили: банерної реклами - 27,6% (зниження на 2,4 п.п.); частка In-stream video - 16,3% (зниження на 12,7 п.п.); частка In-page video (content-roll) - 1,6% (зниження на 12,4 п.п.); частка нестандартних рішень - 1,6% (зниження на 12,4 п.п.); частка спонсорства - 0,6% (зниження на 12,4 п.п.).

Загалом частка мобільної інтернет-реклами в загальному обороті становила за зазначений період 47,7%.

ІнАУ також визначила долю закупівель за допомогою Programmatic (автоматизованої реклами) на ринку медійної інтернет-реклами. Згідно з даними, вона становить 32,9%.

У дослідженні взяли участь такі агентства інтернет-реклами: Dentsu Aegis Network Ukraine; razom communications; Sigma; AGAMA Digital Group (OMD), IPlace; TMGU; AdWork; DIEVO; MediaHead; NEOS Digital, Netpeak; WebPromo; PROMO, ADINDEX, MixDigital.

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ

БЕБ розпочало збір повідомлень про економічні правопорушення щодо продажу техніки та електроніки

Рішення АМКУ щодо відсутності порушень ПриватБанком на ринку торгового еквайрингу свідчить про те, що ринок був конкурентним – юристи

На імпорт газу буде виділено EUR5 млн з EUR25 млн підтримки енергосистеми України – глава МЗС Нідерландів

Резиденти Defence City звільнені від податку на нерухомість та землю до 2036р або вступу України до ЄС - ДПС

В Україні створено фонд Food4Impact з бюджетом EUR150 млн для фінансування агробізнесу

"Укренерго" накопичило аварійний запас обладнання втричі більше нормативу – очільник компанії

Україна за останні три місяці залучила EUR113 млн допомоги для енергетики, ще EUR33,1 задекларовані – заступник глави Міненерго

"Укренерго" працює над збільшенням пропускної спроможності інтерконнекторів та максимальним пропуском імпорту е/е

Україна має потребу в додаткових $1,9 млрд для імпорту газу, значну частину з яких уже залучили – глава "Нафтогазу"

Для сталого проходження ОЗП потрібно трішки більше 4 млрд куб. м – глава "Нафтогазу"

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА