20:20 02.06.2020

Законопроекти про впровадження плати за використання автодоріг вантажним транспортом мають максимально враховувати інтереси українських перевізників

2 хв читати
Законопроекти про впровадження плати за використання автодоріг вантажним транспортом мають максимально враховувати інтереси українських перевізників

Законопроекти, що передбачають упровадження плати за використання автодоріг вантажним транспортом, мають бути максимально збалансованими та враховувати інтереси українського бізнесу, вважає міністр інфраструктури України Владислав Криклій.

"Символічно, що саме "Укравтодор", який будує дороги, став майданчиком для обговорення законопроектів, покликаних їх зберегти. Найважливіше - ці проекти мають бути максимально збалансованими. Необхідно враховувати інтереси всіх учасників процесу, слухати бізнес, щоб захистити його від можливих наслідків", - заявив Криклій під час круглого столу "Платні дороги для іноземних перевізників" у Києві 2 червня.

За словами Криклія, основна мережа автомобільних доріг була побудована до 2000 року і враховує норми навантаження 6-7 тонн на вісь. Водночас сучасні нормативні розрахункові навантаження для автомобільних доріг становлять 11,5 тонни на вісь.

"Система збору плати за проїзд вантажівок застосовується в Євросоюзі, але ми маємо врахувати всі можливі наслідки для українських перевізників від упровадження норм, передбачених у законопроектах", - додав міністр.

Законопроекти №3544 і №3545 про впровадження плати за використання автомобільних доріг загального користування, ініційовані народними депутатами України, передбачають упровадження системи збору плати за проїзд автодорогами для вантажного транспорту з дозволеною загальною масою 12 тонн і більше. Зазначена система базуватиметься на використанні супутникових технологій (Глобальної навігаційної супутникової системи (Global Navigation Satellite System, GNSS), а залучені від збору кошти надалі буде спрямовано на розвиток і утримання дорожнього господарства.

Участь у круглому столі взяли народні депутати України, представники Міністерства інфраструктури України, "Укравтодору", Торгово-промислової палати України, Американської торговельної палати (АСС), фахівці Офісу ефективного регулювання (BRDO), Федерації роботодавців України, а також представники бізнесу та громадськості.

Під час круглого столу "Укравтодор" також презентував ініціативу "Ліга WiM", покликану об'єднати доброчесний бізнес, який готовий публічно заявити про дотримання габаритно-вагових обмежень.

Основні принципи ініціативи: дотримання чинних норм габаритно-вагових обмежень під час здійснення вантажних перевезень дорогами України; неприпустимість порушення зазначених норм з боку компаній-підрядників членів ініціативи; прагнення рівних умов здійснення вантажних перевезень усією територією України та вимога покарання суб'єктів господарювання, які ці норми порушують.

Як повідомлялося, раніше Офіс підтримки реформ при "Укравтодорі" розробив проект платного проїзду автодорогами країни для іноземних фур із максимальною дозволеною загальною масою 12 тонн і вище.

Як повідомив агентству "Інтерфакс-Україна" експерт Команди підтримки реформ при "Укравтодорі", впровадження системи GNSS на дорогах міжнародної категорії дасть змогу щорічно отримувати додаткові надходження до Дорожнього фонду розміром 8,9 млрд грн. Окупність такого проекту становитиме близько року, рентабельність - близько 80%.

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ

СЕО "ArcelorMittal Кривий Ріг" закликав міжнародних партнерів створити СП з АМКР для розвитку видобутку копалин у регіоні

Агрохолдинг "Агро-Регіон" розпочав весняно-польові роботи, відзначає дефіцит вологи

Експорт зерна за першу декаду березня перевищив 1 млн тонн - Мінагрополітики

ОТП планує збільшити продаж ОВДП населенню мінімум удвічі

Голова МЗС Великої Британії обіцяє розблокувати $3 млрд заморожених коштів від продажу ФК "Челсі" для передачі Україні - ЗМІ

МХП за 2 роки планує зайняти 2,5% ринку ковбас із курятини

Фокус ОТП Банку в 2025 р.: розширення лінійки партнерських програм для бізнесу й кредитних продуктів для населення

Україна за I півріччя 2024/25 МР експортувала понад 400 тис. тонн цукру

Ударами по газовій інфраструктурі України РФ хоче добитися повернення транзиту – ексочільник "Нафтогазу" Коболєв

Збитки енергетики України від ударів РФ зросли до понад $20 млрд – віцепрезидент Energy Club з посиланням на RDNA4

РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА