Інтерфакс-Україна
20:20 02.06.2020

Законопроекти про впровадження плати за використання автодоріг вантажним транспортом мають максимально враховувати інтереси українських перевізників

2 хв читати
Законопроекти про впровадження плати за використання автодоріг вантажним транспортом мають максимально враховувати інтереси українських перевізників

Законопроекти, що передбачають упровадження плати за використання автодоріг вантажним транспортом, мають бути максимально збалансованими та враховувати інтереси українського бізнесу, вважає міністр інфраструктури України Владислав Криклій.

"Символічно, що саме "Укравтодор", який будує дороги, став майданчиком для обговорення законопроектів, покликаних їх зберегти. Найважливіше - ці проекти мають бути максимально збалансованими. Необхідно враховувати інтереси всіх учасників процесу, слухати бізнес, щоб захистити його від можливих наслідків", - заявив Криклій під час круглого столу "Платні дороги для іноземних перевізників" у Києві 2 червня.

За словами Криклія, основна мережа автомобільних доріг була побудована до 2000 року і враховує норми навантаження 6-7 тонн на вісь. Водночас сучасні нормативні розрахункові навантаження для автомобільних доріг становлять 11,5 тонни на вісь.

"Система збору плати за проїзд вантажівок застосовується в Євросоюзі, але ми маємо врахувати всі можливі наслідки для українських перевізників від упровадження норм, передбачених у законопроектах", - додав міністр.

Законопроекти №3544 і №3545 про впровадження плати за використання автомобільних доріг загального користування, ініційовані народними депутатами України, передбачають упровадження системи збору плати за проїзд автодорогами для вантажного транспорту з дозволеною загальною масою 12 тонн і більше. Зазначена система базуватиметься на використанні супутникових технологій (Глобальної навігаційної супутникової системи (Global Navigation Satellite System, GNSS), а залучені від збору кошти надалі буде спрямовано на розвиток і утримання дорожнього господарства.

Участь у круглому столі взяли народні депутати України, представники Міністерства інфраструктури України, "Укравтодору", Торгово-промислової палати України, Американської торговельної палати (АСС), фахівці Офісу ефективного регулювання (BRDO), Федерації роботодавців України, а також представники бізнесу та громадськості.

Під час круглого столу "Укравтодор" також презентував ініціативу "Ліга WiM", покликану об'єднати доброчесний бізнес, який готовий публічно заявити про дотримання габаритно-вагових обмежень.

Основні принципи ініціативи: дотримання чинних норм габаритно-вагових обмежень під час здійснення вантажних перевезень дорогами України; неприпустимість порушення зазначених норм з боку компаній-підрядників членів ініціативи; прагнення рівних умов здійснення вантажних перевезень усією територією України та вимога покарання суб'єктів господарювання, які ці норми порушують.

Як повідомлялося, раніше Офіс підтримки реформ при "Укравтодорі" розробив проект платного проїзду автодорогами країни для іноземних фур із максимальною дозволеною загальною масою 12 тонн і вище.

Як повідомив агентству "Інтерфакс-Україна" експерт Команди підтримки реформ при "Укравтодорі", впровадження системи GNSS на дорогах міжнародної категорії дасть змогу щорічно отримувати додаткові надходження до Дорожнього фонду розміром 8,9 млрд грн. Окупність такого проекту становитиме близько року, рентабельність - близько 80%.

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ

Уряд продовжив на ОЗП 2025/2026 проєкт допомоги населенню прифронтових регіонів LNG, включив до нього Запоріжжя

Середня інвестиція в українську курортну нерухомість зросла до $150-200 тис.

Sky Bank акредитував для участі в програмі "єОселя" проєкт "Інтергал-Буду" у Львові

ЄБРР може виділити банку "Львів" гривневий кредит EUR40 млн та гарантії на EUR31,5 млн

ФРС знизила базову ставку вперше з грудня - на 25 б.п., як і очікувалося

ЄБРР надасть гарантію Укрексімбанку для нових енергокредитів на EUR100 млн

Україна отримала 400 додаткових квот для вантажних перевезень до Азербайджану та Боснії і Герцеговини

Україна має намір домовитися з Австралією про усунення подвійного оподаткування доходів – проєкт конвенції

Кабмін розподілив 6,2 млрд грн на "вчительську доплату"

Монети номіналом 10 копійок з 1 жовтня поступово вилучатимуться з обігу – НБУ

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА