Інтерфакс-Україна
20:20 02.06.2020

Законопроекти про впровадження плати за використання автодоріг вантажним транспортом мають максимально враховувати інтереси українських перевізників

2 хв читати
Законопроекти про впровадження плати за використання автодоріг вантажним транспортом мають максимально враховувати інтереси українських перевізників

Законопроекти, що передбачають упровадження плати за використання автодоріг вантажним транспортом, мають бути максимально збалансованими та враховувати інтереси українського бізнесу, вважає міністр інфраструктури України Владислав Криклій.

"Символічно, що саме "Укравтодор", який будує дороги, став майданчиком для обговорення законопроектів, покликаних їх зберегти. Найважливіше - ці проекти мають бути максимально збалансованими. Необхідно враховувати інтереси всіх учасників процесу, слухати бізнес, щоб захистити його від можливих наслідків", - заявив Криклій під час круглого столу "Платні дороги для іноземних перевізників" у Києві 2 червня.

За словами Криклія, основна мережа автомобільних доріг була побудована до 2000 року і враховує норми навантаження 6-7 тонн на вісь. Водночас сучасні нормативні розрахункові навантаження для автомобільних доріг становлять 11,5 тонни на вісь.

"Система збору плати за проїзд вантажівок застосовується в Євросоюзі, але ми маємо врахувати всі можливі наслідки для українських перевізників від упровадження норм, передбачених у законопроектах", - додав міністр.

Законопроекти №3544 і №3545 про впровадження плати за використання автомобільних доріг загального користування, ініційовані народними депутатами України, передбачають упровадження системи збору плати за проїзд автодорогами для вантажного транспорту з дозволеною загальною масою 12 тонн і більше. Зазначена система базуватиметься на використанні супутникових технологій (Глобальної навігаційної супутникової системи (Global Navigation Satellite System, GNSS), а залучені від збору кошти надалі буде спрямовано на розвиток і утримання дорожнього господарства.

Участь у круглому столі взяли народні депутати України, представники Міністерства інфраструктури України, "Укравтодору", Торгово-промислової палати України, Американської торговельної палати (АСС), фахівці Офісу ефективного регулювання (BRDO), Федерації роботодавців України, а також представники бізнесу та громадськості.

Під час круглого столу "Укравтодор" також презентував ініціативу "Ліга WiM", покликану об'єднати доброчесний бізнес, який готовий публічно заявити про дотримання габаритно-вагових обмежень.

Основні принципи ініціативи: дотримання чинних норм габаритно-вагових обмежень під час здійснення вантажних перевезень дорогами України; неприпустимість порушення зазначених норм з боку компаній-підрядників членів ініціативи; прагнення рівних умов здійснення вантажних перевезень усією територією України та вимога покарання суб'єктів господарювання, які ці норми порушують.

Як повідомлялося, раніше Офіс підтримки реформ при "Укравтодорі" розробив проект платного проїзду автодорогами країни для іноземних фур із максимальною дозволеною загальною масою 12 тонн і вище.

Як повідомив агентству "Інтерфакс-Україна" експерт Команди підтримки реформ при "Укравтодорі", впровадження системи GNSS на дорогах міжнародної категорії дасть змогу щорічно отримувати додаткові надходження до Дорожнього фонду розміром 8,9 млрд грн. Окупність такого проекту становитиме близько року, рентабельність - близько 80%.

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ

ЄІБ може вкласти EUR15 млн в Ukraine Phoenix Tech Fund

Підтримка підприємницької ініціативи ветеранів має будуватися на державно-приватному партнерстві – голова НБУ

Загальний обсяг виділеного від ЄБРР фінансування для України сягнув EUR7,6 млрд

ЄБРР виділив "Новій пошті" кредит до EUR50 млн

Проєкт BGV Graphite дає початок визнанню Європою потенціалу України щодо критичної сировини – топменеджер BGV Group на URC-2025

ЄБРР надає VARUS позику в розмірі $25 млн на стале енергоефективне зелене розширення

Україна в рамках Food from Ukraine буде надавати гуманітарну допомогу продуктами харчування

ЄБРР надає понад EUR65 млн кредитів на муніципальні проєкти українських міст

Україні для відновлення та розвитку потрібні безпека, забезпечення гарантій та страхування інвестицій – CCO "Метінвесту" на URC-2025

ЄІБ надасть "Укргідроенерго" EUR120 млн кредиту на модернізацію ГЕС – угода на URS-2025

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА