Інтерфакс-Україна
20:20 02.06.2020

Законопроекти про впровадження плати за використання автодоріг вантажним транспортом мають максимально враховувати інтереси українських перевізників

2 хв читати
Законопроекти про впровадження плати за використання автодоріг вантажним транспортом мають максимально враховувати інтереси українських перевізників

Законопроекти, що передбачають упровадження плати за використання автодоріг вантажним транспортом, мають бути максимально збалансованими та враховувати інтереси українського бізнесу, вважає міністр інфраструктури України Владислав Криклій.

"Символічно, що саме "Укравтодор", який будує дороги, став майданчиком для обговорення законопроектів, покликаних їх зберегти. Найважливіше - ці проекти мають бути максимально збалансованими. Необхідно враховувати інтереси всіх учасників процесу, слухати бізнес, щоб захистити його від можливих наслідків", - заявив Криклій під час круглого столу "Платні дороги для іноземних перевізників" у Києві 2 червня.

За словами Криклія, основна мережа автомобільних доріг була побудована до 2000 року і враховує норми навантаження 6-7 тонн на вісь. Водночас сучасні нормативні розрахункові навантаження для автомобільних доріг становлять 11,5 тонни на вісь.

"Система збору плати за проїзд вантажівок застосовується в Євросоюзі, але ми маємо врахувати всі можливі наслідки для українських перевізників від упровадження норм, передбачених у законопроектах", - додав міністр.

Законопроекти №3544 і №3545 про впровадження плати за використання автомобільних доріг загального користування, ініційовані народними депутатами України, передбачають упровадження системи збору плати за проїзд автодорогами для вантажного транспорту з дозволеною загальною масою 12 тонн і більше. Зазначена система базуватиметься на використанні супутникових технологій (Глобальної навігаційної супутникової системи (Global Navigation Satellite System, GNSS), а залучені від збору кошти надалі буде спрямовано на розвиток і утримання дорожнього господарства.

Участь у круглому столі взяли народні депутати України, представники Міністерства інфраструктури України, "Укравтодору", Торгово-промислової палати України, Американської торговельної палати (АСС), фахівці Офісу ефективного регулювання (BRDO), Федерації роботодавців України, а також представники бізнесу та громадськості.

Під час круглого столу "Укравтодор" також презентував ініціативу "Ліга WiM", покликану об'єднати доброчесний бізнес, який готовий публічно заявити про дотримання габаритно-вагових обмежень.

Основні принципи ініціативи: дотримання чинних норм габаритно-вагових обмежень під час здійснення вантажних перевезень дорогами України; неприпустимість порушення зазначених норм з боку компаній-підрядників членів ініціативи; прагнення рівних умов здійснення вантажних перевезень усією територією України та вимога покарання суб'єктів господарювання, які ці норми порушують.

Як повідомлялося, раніше Офіс підтримки реформ при "Укравтодорі" розробив проект платного проїзду автодорогами країни для іноземних фур із максимальною дозволеною загальною масою 12 тонн і вище.

Як повідомив агентству "Інтерфакс-Україна" експерт Команди підтримки реформ при "Укравтодорі", впровадження системи GNSS на дорогах міжнародної категорії дасть змогу щорічно отримувати додаткові надходження до Дорожнього фонду розміром 8,9 млрд грн. Окупність такого проекту становитиме близько року, рентабельність - близько 80%.

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ

Дезінфляційний процес у єврозоні завершився - Лагард

НБУ бачить потенціал внутрішнього боргового ринку за необхідності покриття додаткових бюджетних потреб

Мінфін України очікує на продовження тісного діалогу з МВФ у найближчі тижні щодо нової програми

Інфляція сповільнюється третій місяць поспіль та в серпні становила 13,2%, що швидше за прогноз, - НБУ

Нацбанк України очікувано учетверте зберіг облікову ставку 15,5%

Від уряду не було заяв про необхідність повторного збільшення держбюджету-2025 на 300 млрд грн

"ДТЕК" та американська Fluence запустили в Україні 200 МВт УЗЕ

Кабмін дозволив спрямовувати додаткову дотацію місцевим бюджетам на захист об’єктів критичної інфраструктури

До Реєстру збитків можна буде подати заяви про вимушені виїзди за кордон, депортацію, втрату роботи чи власного бізнесу

Міжнародний туризм зріс на 5% у першому півріччі 2025 року

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА