"Імперіал Тобакко" сплатив штраф АМКУ для запобігання нарахуванню пені і щоб уникнути тиску на операційну діяльність

Велика тютюнова компанія "Імперіал Тобакко" заявляє, що оплата майже 460 млн грн штрафу Антимонопольного комітету України (АМКУ) зумовлена виключно запобіганням нарахуванню додаткової пені, а також щоб уникнути тиску на операційну діяльність компанії, йдеться в її заяві, оприлюдненій на сайті у п'ятницю.
"Учора, 23 липня, на сайті АМКУ було оприлюднено оголошення про сплату штрафу компанією "Імперіал Тобакко". У цій публікації подана інформація, яка не відповідає дійсності і є завідомо неправдивою з метою введення громадськості в оману про діяльність компанії. Ми наголошуємо, що такими заявами АМКУ демонструє у своїх діях непрофесіоналізм і некомпетентність", - зазначають у "Імперіал Тобакко".
За даними компанії, 20 липня Господарський суд Києва відхилив позов "Імперіал Тобакко". Компанія письмово повідомила АМКУ про подачу апеляційної скарги на рішення суду першої інстанції і про свій рішучий намір продовжувати захищати свої права в судах вищої інстанції та міжнародному інвестиційному арбітражі.
"Тому інформація АМКУ про те, що сплата штрафу 460 млн грн пов'язана з рішенням "Імперіал Тобакко" "не затягувати далі судову тяганину" є відвертою брехнею", - зазначили в компанії.
"Імперіал Тобакко" наголошує: оплата штрафу АМКУ зумовлена виключно запобіганням нарахуванню додаткової пені відповідно до ст. 56 закону "Про захист економічної конкуренції", а також щоб уникнути "подальшого безпричинного і безпрецедентного тиску на операційну діяльність компанії з боку АМКУ".
Як повідомлялося, АМКУ наклав штраф у розмірі 6,5 млрд грн за антиконкурентні погоджені дії на чотирьох виробників сигарет і дистриб'ютора "Тедіс Україна".
Відомство повідомило, що зібрані у справі докази підтверджують, що поведінка компаній була погодженою, а результатом співпраці з єдиним і спільним для всіх виробників дистриб'ютором на ринку первинного продажу сигарет стало створення і підтримка штучних бар'єрів, що перешкоджали виходу на ринок інших суб'єктів господарювання.