13:14 18.12.2020

"Чорна п'ятниця" у 2020 році побила рекорд продажу - GfK Group

2 хв читати
"Чорна п'ятниця" у 2020 році побила рекорд продажу - GfK Group

Українці, незважаючи на карантинні обмеження у зв'язку з COVID-19, цього року активно купували побутову техніку та електроніку на акціях "чорна п'ятниця" та "кіберпонеділок", що привело до зростання продажу порівняно з минулим роком на 28% і нового його рекорду в 6,6 млрд грн, про це свідчать дані дослідження GfK Ukraine.

"Продаж під час двотижневого періоду акцій становив 10% від продажу техніки у 2020 році", - йдеться в прес-релізі компанії.

Згідно з ним, у натуральних показниках техніки було продано на 8,5% більше - 966 тис. одиниць.

GfK Ukraine зазначає, що онлайн українці придбали 30% товару (в грн). Порівняно з минулим роком онлайн-продаж зріс на 73%, тоді як традиційні придбання офлайн показали скромніше зростання - 16%.

Однією з ймовірних причин є те, що інтернет-магазини пропонували більше знижок: майже половина їхнього товару була знижена в ціні на 10% і більше.

Загалом, згідно з дослідженням компанії, лише 7% техніки (переважно малої побутової) було продано зі знижкою понад 20%, а зі знижкою понад 10% - 36%.

"Особливо популярними виявилися роботи-пилососи, телевізори та посудомийні машини - продаж цих груп товарів зріс найбільше, якщо порівнювати до середнього тижня поточного року", - повідомила GfK Ukraine.

Компанія зазначила, що найбільше щодо минулорічних показників зріс продаж IT-сектору - на 70% у грошовому вираженні.

"Продаж ноутбуків цієї "чорної п'ятниці" побив усі торішні рекорди, незважаючи на досить великий попит протягом усього року, і дефіцит товару, про який говорили виробники та продавці. Серед цифрових категорій лідерами за темпами зростання традиційно стали телевізори, однак, вперше вони не змогли перевищити торішній показник", - прокоментувала керівниця відділу досліджень роздрібного продажу цифрової техніки Валентина Печончик.

У прес-релізі повідомляється, що середній чек у ключових секторах техніки зріс більше ніж на 20%. На думку GfK Group, це свідчить про "переважання покупок преміум-сегменту у період розпродажу, коли знижками українці користуються не для економії, а скоріше для того, щоб побалувати себе асортиментом дорожче за ті самі гроші".

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новости со всей Украины

РЕКЛАМА