Інтерфакс-Україна
13:14 18.12.2020

"Чорна п'ятниця" у 2020 році побила рекорд продажу - GfK Group

2 хв читати
"Чорна п'ятниця" у 2020 році побила рекорд продажу - GfK Group

Українці, незважаючи на карантинні обмеження у зв'язку з COVID-19, цього року активно купували побутову техніку та електроніку на акціях "чорна п'ятниця" та "кіберпонеділок", що привело до зростання продажу порівняно з минулим роком на 28% і нового його рекорду в 6,6 млрд грн, про це свідчать дані дослідження GfK Ukraine.

"Продаж під час двотижневого періоду акцій становив 10% від продажу техніки у 2020 році", - йдеться в прес-релізі компанії.

Згідно з ним, у натуральних показниках техніки було продано на 8,5% більше - 966 тис. одиниць.

GfK Ukraine зазначає, що онлайн українці придбали 30% товару (в грн). Порівняно з минулим роком онлайн-продаж зріс на 73%, тоді як традиційні придбання офлайн показали скромніше зростання - 16%.

Однією з ймовірних причин є те, що інтернет-магазини пропонували більше знижок: майже половина їхнього товару була знижена в ціні на 10% і більше.

Загалом, згідно з дослідженням компанії, лише 7% техніки (переважно малої побутової) було продано зі знижкою понад 20%, а зі знижкою понад 10% - 36%.

"Особливо популярними виявилися роботи-пилососи, телевізори та посудомийні машини - продаж цих груп товарів зріс найбільше, якщо порівнювати до середнього тижня поточного року", - повідомила GfK Ukraine.

Компанія зазначила, що найбільше щодо минулорічних показників зріс продаж IT-сектору - на 70% у грошовому вираженні.

"Продаж ноутбуків цієї "чорної п'ятниці" побив усі торішні рекорди, незважаючи на досить великий попит протягом усього року, і дефіцит товару, про який говорили виробники та продавці. Серед цифрових категорій лідерами за темпами зростання традиційно стали телевізори, однак, вперше вони не змогли перевищити торішній показник", - прокоментувала керівниця відділу досліджень роздрібного продажу цифрової техніки Валентина Печончик.

У прес-релізі повідомляється, що середній чек у ключових секторах техніки зріс більше ніж на 20%. На думку GfK Group, це свідчить про "переважання покупок преміум-сегменту у період розпродажу, коли знижками українці користуються не для економії, а скоріше для того, щоб побалувати себе асортиментом дорожче за ті самі гроші".

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ

Банківська система в деяких містах переходить на режим роботи Power Banking

ПриватБанк піднявся на 37-ме місце серед найбільших еквайрів світу – Nilson Report

"Давалець" ОПЗ у 2019-21рр Agro Gas Trading подав заявку на участь в конкурсі з приватизації заводу

ЄБРР надасть Укрексімбанку гарантії для розширення кредитування на EUR200 млн

Westinghouse має намір активізувати будівництво ХАЕС-5,6 відразу після закінчення війни – топменеджер компанії

ЄБРР розглядає надання до EUR100 млн на будівництво соціального орендного житла за підтримки благодійної місії Хансена

НБУ зменшив валютні інтервенції за тиждень на 17,9% через гальмування ослаблення гривні

Бюджетний комітет схвалив до розгляду Радою у вівторок законопроєкт про збільшення видатків держбюджету-2025 на 325 млрд грн

"Нібулон" окупив $1 млн інвестицій в цифровий двійник елеваторів на базі ERP менш ніж за рік

Трамп планує укласти справедливу торговельну угоду з Китаєм

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА