Інтерфакс-Україна
13:14 18.12.2020

"Чорна п'ятниця" у 2020 році побила рекорд продажу - GfK Group

2 хв читати
"Чорна п'ятниця" у 2020 році побила рекорд продажу - GfK Group

Українці, незважаючи на карантинні обмеження у зв'язку з COVID-19, цього року активно купували побутову техніку та електроніку на акціях "чорна п'ятниця" та "кіберпонеділок", що привело до зростання продажу порівняно з минулим роком на 28% і нового його рекорду в 6,6 млрд грн, про це свідчать дані дослідження GfK Ukraine.

"Продаж під час двотижневого періоду акцій становив 10% від продажу техніки у 2020 році", - йдеться в прес-релізі компанії.

Згідно з ним, у натуральних показниках техніки було продано на 8,5% більше - 966 тис. одиниць.

GfK Ukraine зазначає, що онлайн українці придбали 30% товару (в грн). Порівняно з минулим роком онлайн-продаж зріс на 73%, тоді як традиційні придбання офлайн показали скромніше зростання - 16%.

Однією з ймовірних причин є те, що інтернет-магазини пропонували більше знижок: майже половина їхнього товару була знижена в ціні на 10% і більше.

Загалом, згідно з дослідженням компанії, лише 7% техніки (переважно малої побутової) було продано зі знижкою понад 20%, а зі знижкою понад 10% - 36%.

"Особливо популярними виявилися роботи-пилососи, телевізори та посудомийні машини - продаж цих груп товарів зріс найбільше, якщо порівнювати до середнього тижня поточного року", - повідомила GfK Ukraine.

Компанія зазначила, що найбільше щодо минулорічних показників зріс продаж IT-сектору - на 70% у грошовому вираженні.

"Продаж ноутбуків цієї "чорної п'ятниці" побив усі торішні рекорди, незважаючи на досить великий попит протягом усього року, і дефіцит товару, про який говорили виробники та продавці. Серед цифрових категорій лідерами за темпами зростання традиційно стали телевізори, однак, вперше вони не змогли перевищити торішній показник", - прокоментувала керівниця відділу досліджень роздрібного продажу цифрової техніки Валентина Печончик.

У прес-релізі повідомляється, що середній чек у ключових секторах техніки зріс більше ніж на 20%. На думку GfK Group, це свідчить про "переважання покупок преміум-сегменту у період розпродажу, коли знижками українці користуються не для економії, а скоріше для того, щоб побалувати себе асортиментом дорожче за ті самі гроші".

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ

Українські експортери отримають ще рік на підготовку до виконання вимог регламенту EUDR

Енергокомітет Ради пропонує підвищити з 5% до 7% вимоги до вмісту біоетанолу в бензинах з 1 липня 2026р.

Подано понад 13 млн заявок на 1 тис. грн "Зимової підтримки", 4 млн українців уже отримали виплати

Елеватори не встигають сушити кукурудзу врожаю-2025 через надмірну вологість - аналітики

Бізнес закликає Кабмін зробити безперервною процедуру перебронювання працівників із чинною відстрочкою

"Ковальська" розпочала видобуток річкового піску на Жавинському родовищі в Чернігівській області

Ексвласники ПриватБанку не сплатили понад $3 млрд за рішенням Високого суду Англії, банк переходить до примусового виконання

Україна та МВФ досягли домовленості про нову 4-річну програму EFF на $8,1 млрд на рівні персоналу

Україна та власники ВВП-варантів відновили переговори щодо реструктуризації

Україна імпортувала за 10 міс. картоплі у 5,1 раза більше, ніж рік тому

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА