Інтерфакс-Україна
12:14 07.01.2021

Nestle анонсувала запуск в Україні лінійки продуктів у партнерстві зі Starbucks

1 хв читати
Nestle анонсувала запуск в Україні лінійки продуктів у партнерстві зі Starbucks

Компанія Nestlé, один із найбільших світових виробників продуктів харчування, анонсувала запуск в Україні лінійки продуктів у партнерстві з брендом Starbucks.

"У рамках партнерства двох компаній на український ринок випущено лінійку кави для приготування вдома", - йдеться в прес-анонсі компанії, оприлюдненому в середу.

Згідно з ним, 15 січня Nestle оголосить деталі партнерства зі Starbucks та свої плани щодо розвитку напряму кави в Україні загалом.

Наразі кава під брендом Starbucks уже є в Україні як на найбільших маркетплейсах і в нішевих інтернет-магазинах, так і у великих роздрібних мережах, як-от "Сільпо" або Metro, і належить до верхнього сегмента з ціною близько 100 грн за 100 грамів.

ОСТАННЄ

Площі посіву озимого жита під врожай-2026 менші за торішні - Мінекономіки

"Енергоатом" планує відновити і збільшити проєктну потужність ХАЕС-2 до 1040 МВт після ремонту турбіни

Економічне зростання ЄС спостерігається на тлі значної невизначеності - член ЄК з економіки

Американська Chevron вивчає можливість купівлі зарубіжних активів ЛУКОЙЛу

"Укрзалізниця" має в 5 разів більше електровозів ніж тепловозів – голова правління

НАБУ пропонує Нацбанку та Раді запровадити облік ввезення готівкової валюти в Україну

ЄС розглядає можливість виділення Україні гранту в розмірі EUR90 млрд, якщо план щодо використання активів РФ провалиться

Bolt прагне довести кількість жінок-водійок до 50%, нині їх менше 10%

"Укрнафта" розпочала продаж зимового дизпалива

Молокопереробні підприємства надають найбільші знижки на сметану і вершки - аналітики

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА