Інтерфакс-Україна
12:14 07.01.2021

Nestle анонсувала запуск в Україні лінійки продуктів у партнерстві зі Starbucks

1 хв читати
Nestle анонсувала запуск в Україні лінійки продуктів у партнерстві зі Starbucks

Компанія Nestlé, один із найбільших світових виробників продуктів харчування, анонсувала запуск в Україні лінійки продуктів у партнерстві з брендом Starbucks.

"У рамках партнерства двох компаній на український ринок випущено лінійку кави для приготування вдома", - йдеться в прес-анонсі компанії, оприлюдненому в середу.

Згідно з ним, 15 січня Nestle оголосить деталі партнерства зі Starbucks та свої плани щодо розвитку напряму кави в Україні загалом.

Наразі кава під брендом Starbucks уже є в Україні як на найбільших маркетплейсах і в нішевих інтернет-магазинах, так і у великих роздрібних мережах, як-от "Сільпо" або Metro, і належить до верхнього сегмента з ціною близько 100 грн за 100 грамів.

ОСТАННЄ

"Нафтогаз" заперечує звинувачення НАБУ та САП у бездіяльності щодо повернення активів в Україну

"Ліси України" у 2025 р. завершать реалізацію програми "Зелена країна" з висадки 1 млрд дерев

Продовольчі товари у березні продовжили дорожчати, перед Великоднем подешевшало тільки борошно

"Нібулон" готовий виконувати вантажні аграрні, металургійні та будівельні перевезення по Середньому і Верхньому Дунаю

Рожкова вірить в успішну приватизацію Укргазбанку та Сенс Банку, але не цього року

Нацбанк опублікує сценарії стрес-тестів банків наприкінці весни, це не буде "Армагеддон" – Рожкова

Український МХП купує 41% іспанської компанії з птахівництва UVESA

Недостатній рівень капіталу з великих банків має тільки Укрексімбанк – Рожкова

Підвищення податку на прибуток банків до 50% скоротило можливості наростити кредитний портфель на 20% – Рожкова

АМКУ дозволив групі BGV Буткевича придбати заводи "Аерок"

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА