Інтерфакс-Україна
12:14 07.01.2021

Nestle анонсувала запуск в Україні лінійки продуктів у партнерстві зі Starbucks

1 хв читати
Nestle анонсувала запуск в Україні лінійки продуктів у партнерстві зі Starbucks

Компанія Nestlé, один із найбільших світових виробників продуктів харчування, анонсувала запуск в Україні лінійки продуктів у партнерстві з брендом Starbucks.

"У рамках партнерства двох компаній на український ринок випущено лінійку кави для приготування вдома", - йдеться в прес-анонсі компанії, оприлюдненому в середу.

Згідно з ним, 15 січня Nestle оголосить деталі партнерства зі Starbucks та свої плани щодо розвитку напряму кави в Україні загалом.

Наразі кава під брендом Starbucks уже є в Україні як на найбільших маркетплейсах і в нішевих інтернет-магазинах, так і у великих роздрібних мережах, як-от "Сільпо" або Metro, і належить до верхнього сегмента з ціною близько 100 грн за 100 грамів.

ОСТАННЄ

Укрзалізниця" запровадить строкові контракти на продаж брухту

NovaPay зареєстрував третій випуск облігацій для інституційних інвесторів на 100 млн грн

Україна звернеться до Республіки Корея за кредитом на закупівлю 20 електропоїздів Hyundai

Україна до ОЗП має підготувати майже 18 ГВт доступної потужності – глава Міненерго

ЄБРР надасть гарантію Укрексімбанку нових кредитів на EUR100 млн

Графік обговорень нової програми МВФ для України буде розроблений у найближчі тижні – Фонд

Передачу Нацбанку 25% держчастки Нацдепозитарію треба зробити якнайшвидше – голова НБУ

Дезінфляційний процес у єврозоні завершився - Лагард

НБУ бачить потенціал внутрішнього боргового ринку за необхідності покриття додаткових бюджетних потреб

Мінфін України очікує на продовження тісного діалогу з МВФ у найближчі тижні щодо нової програми

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА