Інтерфакс-Україна
12:14 07.01.2021

Nestle анонсувала запуск в Україні лінійки продуктів у партнерстві зі Starbucks

1 хв читати
Nestle анонсувала запуск в Україні лінійки продуктів у партнерстві зі Starbucks

Компанія Nestlé, один із найбільших світових виробників продуктів харчування, анонсувала запуск в Україні лінійки продуктів у партнерстві з брендом Starbucks.

"У рамках партнерства двох компаній на український ринок випущено лінійку кави для приготування вдома", - йдеться в прес-анонсі компанії, оприлюдненому в середу.

Згідно з ним, 15 січня Nestle оголосить деталі партнерства зі Starbucks та свої плани щодо розвитку напряму кави в Україні загалом.

Наразі кава під брендом Starbucks уже є в Україні як на найбільших маркетплейсах і в нішевих інтернет-магазинах, так і у великих роздрібних мережах, як-от "Сільпо" або Metro, і належить до верхнього сегмента з ціною близько 100 грн за 100 грамів.

ОСТАННЄ

Штрафи за незаконну рубку ялинок перед новорічними святами підвищено втричі – "Ліси України "

Уряд США підтримує план Іраку передати "Західну Курну -2" від ЛУКОЙЛу американському оператору

Кількість платників податків у "Клубі білого бізнесу" зросла на 7% - ДПС

Держбюджет-2026 передбачає 16,1 млрд грн фінансування культурної сфери

IFC вперше має намір інвестувати в капітал українських страхових компаній-голова НБУ

Нардеп Гурін: Підняття зарплат військовим має відбутися за рахунок детінізації зарплат та "агресивних" заходів

Експорт українського пшеничного борошна за 5 міс.-2025/26 МР скоротився на 11%

Кабмін скасував 72-годинну перевірку для бронювання, воно здійснюватиметься швидше – Мінекономіки

Держава в 2026р. спрямує на агрострахування 60 млн грн - Мінекономіки

Українці відсутні серед претендентів на бізнес-омбудсмена – рекрутер

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА