Інтерфакс-Україна
12:14 07.01.2021

Nestle анонсувала запуск в Україні лінійки продуктів у партнерстві зі Starbucks

1 хв читати
Nestle анонсувала запуск в Україні лінійки продуктів у партнерстві зі Starbucks

Компанія Nestlé, один із найбільших світових виробників продуктів харчування, анонсувала запуск в Україні лінійки продуктів у партнерстві з брендом Starbucks.

"У рамках партнерства двох компаній на український ринок випущено лінійку кави для приготування вдома", - йдеться в прес-анонсі компанії, оприлюдненому в середу.

Згідно з ним, 15 січня Nestle оголосить деталі партнерства зі Starbucks та свої плани щодо розвитку напряму кави в Україні загалом.

Наразі кава під брендом Starbucks уже є в Україні як на найбільших маркетплейсах і в нішевих інтернет-магазинах, так і у великих роздрібних мережах, як-от "Сільпо" або Metro, і належить до верхнього сегмента з ціною близько 100 грн за 100 грамів.

ОСТАННЄ

Глобальна громадська підтримка ядерної енергетики залишається високою – Енергоатом

Запаси газу в підземних сховищах формуються відповідно до графіка

Франція створює ще один фонд у EUR 200 млн для України на підтримку відбудови та євроінтеграції – Мінекономіки

Курс євро до гривні сягнув історичного максимуму – 48,20 грн/1EUR

Український фінансовий сектор відповідає вимогам ЄС на 75-77% — Пишний

Обсяг підтримки ОПК на цей рік – найбільший за всі роки повномасштабної війни

Країни півночі Європи домовилися тісніше співпрацювати щодо танкерів, які перевозять нафту з РФ

"Укргазвидобування" починає 3D-сейсміку на заході України з планами почати буріння нових свердловин у 2026-2027 рр. – Корецький

НБУ очікує в 2025 р. зростання кредитного портфеля банків на 20–25%

Укрексімбанк припиняє миттєві перекази через Western Union і MoneyGram

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА