Інтерфакс-Україна
12:14 07.01.2021

Nestle анонсувала запуск в Україні лінійки продуктів у партнерстві зі Starbucks

1 хв читати
Nestle анонсувала запуск в Україні лінійки продуктів у партнерстві зі Starbucks

Компанія Nestlé, один із найбільших світових виробників продуктів харчування, анонсувала запуск в Україні лінійки продуктів у партнерстві з брендом Starbucks.

"У рамках партнерства двох компаній на український ринок випущено лінійку кави для приготування вдома", - йдеться в прес-анонсі компанії, оприлюдненому в середу.

Згідно з ним, 15 січня Nestle оголосить деталі партнерства зі Starbucks та свої плани щодо розвитку напряму кави в Україні загалом.

Наразі кава під брендом Starbucks уже є в Україні як на найбільших маркетплейсах і в нішевих інтернет-магазинах, так і у великих роздрібних мережах, як-от "Сільпо" або Metro, і належить до верхнього сегмента з ціною близько 100 грн за 100 грамів.

ОСТАННЄ

Міністр фінансів України оцінює дефіцит фінансування на 2026р у EUR16 млрд

Україна отримає від Японії понад $246 млн

Міністри фінансів G7 обговорили варіанти посилення тиску на РФ

Ексголова Держтуризму Олеськів: ЄС посилює довіру до туристичного ринку, захищаючи споживачів і бізнес, а Україна досі стоїть на місці

Держгеонадра призначили на 11 грудня аукціон на 4 вуглеводневі ділянки за ціною в 0,5 млрд грн

Обсяг поставок LNG із США "Нафтогазом" та ORLEN досяг 400 млн куб. м

Рішення суду ЄС скасовує держфінансування проєкту АЕС "Пакш-2" в Угорщині, але не забороняє будівництво

Банки з часу підписання меморандуму в червні-24 видали енергокредитів на 1,4 ГВт

"Метінвест" завершив I півріччя зі збитком $58 млн, EBITDA знизилось на 49%

Україна відкриє рахунок в НБУ для акумуляції внеску в бюджет ЄС, проте просить відтермінувати деякі норми

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА