Інтерфакс-Україна
12:14 07.01.2021

Nestle анонсувала запуск в Україні лінійки продуктів у партнерстві зі Starbucks

1 хв читати
Nestle анонсувала запуск в Україні лінійки продуктів у партнерстві зі Starbucks

Компанія Nestlé, один із найбільших світових виробників продуктів харчування, анонсувала запуск в Україні лінійки продуктів у партнерстві з брендом Starbucks.

"У рамках партнерства двох компаній на український ринок випущено лінійку кави для приготування вдома", - йдеться в прес-анонсі компанії, оприлюдненому в середу.

Згідно з ним, 15 січня Nestle оголосить деталі партнерства зі Starbucks та свої плани щодо розвитку напряму кави в Україні загалом.

Наразі кава під брендом Starbucks уже є в Україні як на найбільших маркетплейсах і в нішевих інтернет-магазинах, так і у великих роздрібних мережах, як-от "Сільпо" або Metro, і належить до верхнього сегмента з ціною близько 100 грн за 100 грамів.

ОСТАННЄ

Світовий попит на сталь у 2025р. збережеться на рівні 2024р. і зросте у 2026-му на 1,3% - оновлений прогноз Worldsteel

Член наглядової ради Укрексімбанку вибачилася за комунікацію про введення 500 грн комісії по валютних картках

Попит на товари автономного енергозабезпечення виріс вчетверо – Епіцентр

"Ліберті фінанс" заявляє про продовження роботи з обміну валют та готовність до співпраці з НБУ

БЕБ оголосило про вакансії фахівців на 9 керівних посад

Податкова служба закликала продавців техніки зупинити штучне підвищення цін на пристрої резервного живлення

Українські компанії для участі в держзакупівлях муситимуть доводити, що продукція дійсно вироблена в Україні – прем'єр

Уряд розширив програму "Доступні кредити 5–7–9%" на 57 прифронтових громад – прем'єр

Перші дві ліцензії PlayCity принесли держбюджету 175,2 млн грн

ДТЕК збільшив виробництво е/е, щоб мінімізувати відключення

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА