Інтерфакс-Україна
12:49 16.01.2021

Мінстратегпром та "Укроборонпром" зайнялися відновленням виробництва Ан-74 на ХДАВП

1 хв читати
Мінстратегпром та "Укроборонпром" зайнялися відновленням виробництва Ан-74 на ХДАВП

Державний концерн "Укроборонпром" вивчає можливість відновлення виробництва літаків Ан-74 на ДП "Харківське державне авіаційно-виробниче підприємство" та включення їх до державного оборонного замовлення, повідомив віце-прем'єр - міністр з питань стратегічних галузей промисловості України Олег Уруський у Facebook.

За його словами, на нещодавній нараді з врегулювання проблемних питань підприємств-учасників "Укроборонпрому" обговорювали, зокрема, можливість відновлення виробництва літаків Ан-74 на ДП "ХДАВП", а також внесення змін до нормативно-правових актів для поліпшення умов випуску продукції оборонного призначення.

"За результатами наради було прийнято ряд рішень, які стосуються важливості включення до державного оборонного замовлення постачання літаків Ан-74 в інтересах Збройних сил України, проведення законодавчих ініціатив щодо покращення фінансового стану ДП "ХДАВП", внесення змін до законодавства України з питань ціноутворення продукції військового призначення та авансування державних контрактів за державним оборонним замовленням", - написав Уруський.

За його словами, в нараді взяли участь представники центральних органів виконавчої влади, керівництво "Укроборонпрому" і його окремих підприємств.

Літак Ан-74 - модифікація літака Ан-72. Він призначений для здійснення льодової розвідки й транспортних перевезень під час забезпечення науково-дослідних робіт у Центральному Арктичному басейні та Антарктиді. Літак може бути переобладнаний в умовах експлуатації у вантажний і санітарний варіанти.

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ

Підласа: Ризиків щодо запланованих оборонних видатків немає, дохідна частина – стабільна

"НоваПей Кредит" за 9 міс. збільшив чистий прибуток в 1,8 раза за зростання виручки у 2,8 раза

IFC вважає прозору приватизацію держбанків ключем до залучення інвесторів

Оподаткування посилок до EUR150 має сенс лише за перекриття сірого імпорту через ФОПів

Роботу над варіантами фінансової допомоги Україні у 2026-2027 рр. продовжать - прессекретар ЄК

Драйвером розвитку ринку офісів замість IT стають міжнародні компанії зі сфери ОПК

Видано сім кредитів "єОселя" з компенсацією ВПО на первинному ринку

Підвищення вантажних тарифів може остаточно зупинити відновлення виробництва на Інгулецькому ГЗК - компанія

Зниження ставки до кінця 2025р припускають 5 членів КМП, інші 5 – не раніше січня 2026р

Збереження облікової ставки 15,5% підтримало 6 членів КМП, зниження до 15% – 4

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА