Інтерфакс-Україна
13:18 23.03.2021

"Епіцентр К" упроваджує новий диджитал-сервіс зворотного зв'язку для клієнтів ТЦ

2 хв читати
"Епіцентр К" упроваджує новий диджитал-сервіс зворотного зв'язку для клієнтів ТЦ

ТОВ "Епіцентр К" (Київ) впроваджує новий диджитал-сервіс зворотного зв'язку за допомогою QR-кодів для клієнтів торговельної мережі.

Як повідомила прес-служба компанії, раніше сервіс був доступний тільки для корпоративних клієнтів b2b-сегмента, однак із березня 2021 року розпочалося тестування для всіх клієнтів мережі.

"Цей сервіс - досить дієвий інструмент персоналізованого реагування на проблеми, що виникають у покупців у конкретному ТЦ. За час його тестування ми побачили, як можна максимально спрощувати споживчий фідбек і підвищувати ефективність комунікації покупців зі співробітниками мережі", - наведено слова заступник генерального директора, директора роздрібної торгівлі "Епіцентр К" Володимира Гончарова в прес-релізі.

Так, у ТЦ "Епіцентр" на вул. Братиславській, 11 і вул. Григоренка, 40 у торговельних залах розмістили QR-коди для можливості залишити відгук, надиктувати аудіоповідомлення, прикріпити фото. Сервіс передає інформацію безпосередньо в торговельний центр, де був залишений відгук.

Система дає змогу клієнтам отримати персоналізовану відповідь, а контроль за реагуванням на відгуки та пропозиції здійснює безпосередньо керівництво ТЦ, зазначають у компанії.

ТОВ "Епіцентр К", створене у 2003 році, відкрило свій перший гіпермаркет у Києві в грудні того самого року. Станом на березень 2021 року мережа нараховує 65 ТЦ "Епіцентр" і 10 гіпермаркетів "Нова лінія" в Україні.

За даними Єдиного держреєстру юрособ і осіб-підприємців, учасниками ТОВ "Епіцентр К" є Олександр Герега (51,3%), Галина Герега (47,97%) і Тетяна Суржик (0,73%).

Статутний капітал ТОВ "Епіцентр К" становить 158,6 млн грн.

ОСТАННЄ

Консорціум державний Ощадбанку та Укрексімбанку набув право власності на ТОК "Гулівер"

Аналітик Concorde Capital оцінює потребу України у зовнішній допомозі в 2025-26рр у $90 млрд щорічно

Щонайменше шість областей України потерпають від посухи

Мережа "Аврора" за I пів.-2025 збільшила виторг на 27,8%

НКЦПФР очікує запуску механізму повернення активів клієнтам "Фрідом Фінанс" за 10 днів

Транш Ukraine Facility уріжуть, бо Київ виконав 13 реформ з 16 - речник ЄК

Вдосконалення НАБУ і САП - не в посиленні політичного контролю, а в підвищенні професійності і прозорості - УКАБ

Асоціація грального бізнесу вітає аудит Рахункової палати й радить більше уваги приділити боротьбі з чорним ринком

Половина суб’єктів грального бізнесу збиткова, виграші у 2024 р. отримали 640 тис. осіб – Рахункова палата

Тарифи на е/е для населення з підвищенням прайс-кепів залишаються незмінними – голова НКРЕКП

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА