Інтерфакс-Україна
19:27 25.03.2021

Дорожня галузь України до 2023 року повністю перейде на європейські стандарти і принципи - голова "Укравтодору"

2 хв читати
Дорожня галузь України до 2023 року повністю перейде на європейські стандарти і принципи - голова "Укравтодору"

Дорожня галузь Україні до 2023 року повністю перейде на європейські стандарти і принципи; інституціональні реформи розпочнуться з державного дорожнього науково-дослідного інституту ДП "ДерждорНДІ".

Як заявив голова Державного агентства автомобільних доріг України ("Укравтодор") Олександр Кубраков під час презентації трирічного плану трансформації агентства в ДП "ДерждорНДІ", саме "ДерждорНДІ" відповідатиме за впровадження реформ за підтримки Європейського банку реконструкції і розвитку (ЄБРР), Команди підтримки реформ при "Укравтодорі", а також "Укравтодору".

"Роблячи зміни на рівні інституцій, ми забезпечуємо їх незворотність. Обраний нами вектор реформ - безальтернативний. Наш ключовий партнер на цьому шляху - ЄБРР, бо в рамках підписаної минулого року кредитної угоди ми не тільки будуємо дороги, а й впроваджуємо чотири системні реформи", - написав на своїй сторінці в Facebook Кубраков.

За його словами, комплекс заходів, які планується впровадити, можна розділити на кілька напрямів.

Перший - запобігання корупційним ризикам на всіх рівнях. Йдеться про переведення всієї тендерної документації в електронний формат. Планується створювати методологію закупівель для різних видів робіт, триває розробка відкритого реєстру асфальтобетонних заводів і калькулятора обліку досвіду підрядника. Останні проекти реалізуються за підтримки проекту TAPAS, фінансованого урядом США.

Друге - управління якістю доріг. "Укравтодор" уже оновив підхід до моніторингу доріг, а в 2021 році триватиме збір інструментальних даних про експлуатаційний стан доріг. До 2022 року планується повністю автоматизувати процес пріоритезації дорожніх робіт через систему HDM-4, яку використовують 134 уряди у всьому світі.

На найбільших дорожніх проектах планується застосувати міжнародно визнані форми договорів, зокрема FIDIC, NEC та ін. Це означає, що систему ціноутворення, арбітраж та інші системні речі буде приведено до стандартів ЄС.

"Йдеться про максимальну диджиталізацію процесів, створення умов для використання новітніх технологій, а головне - мінімізацію корупційних ризиків на всіх етапах управління дорожнім господарством. Запрошую всіх експертів долучатися до цього процесу - поки у нас є всі інструменти, щоб витіснити з галузі застарілі радянські норми", - зазначив заступник директора ДП "ДерждорНДІ" з питань євроінтеграції Станіслав Гвоздіков.

ДП "ДерждорНДІ" - наукова установа з питань будівництва, ремонту та експлуатаційного утримання доріг і транспортних споруд, це головна організація з питань ціноутворення в дорожній галузі.

Сфера діяльності ДП "ДерждорНДІ" охоплює розробку теоретичних засад, експериментальних лабораторних та натурних досліджень, впровадження результатів робіт у практику будівництва доріг та мостів, їх утримання, обстеження, ремонту та реконструкції з розробкою нормативно-інструктивного забезпечення.

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ

ПриватБанк продасть "безнадійні" кредити на суму 5,2 млрд грн через СЕТАМ

Законопроєкт про збільшення видатків держбюджету-2025 на 449 млрд грн зареєстрований в Раді

Масштабну приватизацію дуже важливо поєднати з пенсійною реформою – секретар Ради з підтримки підприємництва Каціон

Жолнович відзначила успішну роботу ПФУ

Рахункова палата просить аграріїв долучитися до опитування щодо гуманітарного розмінування

G7 і США досягли угоди про податки для компаній

Свириденко сподівається на завершення наступного тижня переговорів з ЄС щодо умов торгівлі на найближчі роки

МХП вважає найбільш пріоритетними ринками для експорту агропродукції ЄС, Велику Британію, Японію, США і Канаду

США витратили 15-20% свого світового запасу протиракет до комплексу THAAD всього за 11 днів ірано-ізраїльскої війни - ЗМІ

Імпорт в Україну легкових авто за 5 міс. збільшився на 5%

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА