Інтерфакс-Україна
11:57 12.08.2021

Понад 8 тис. вагонів в останні дві доби стояли без руху або затримувалися на мережі "Укрзалізниці"

2 хв читати
Понад 8 тис. вагонів в останні дві доби стояли без руху або затримувалися на мережі "Укрзалізниці"

На мережі "Укрзалізниці" (УЗ) 10-11 серпня перебували 1237 кинутих вантажних вагонів у складі 28 поїздів (затримки поїздів становили від 30 до 209 годин) і 6847 вагонів у складі 160 тимчасово залишених поїздів (затримки - 12-72 години), повідомив заступник директора департаменту комерційної роботи УЗ Валерій Ткачов на своїй сторінці у Facebook.

Він уточнив, що найбільша кількість затриманих поїздів – на Південно-Західній залізниці: 2 817 вагонів у складі 66 поїздів.

Ткачов також зазначив, що через нагромадження вагонів і уповільнення просування поїздів збільшилося невиконання заявок із подачі вагонів під навантаження: на 10 серпня не забезпечено за заявками подачу 1649 порожніх вагонів.

Крім того, заступник директора департаменту УЗ розповів, що складну ситуацію зафіксовано і з нагромадженням вагонів на іностиках Львівської залізниці.

"Ужгород - 1 690 вагонів (добова здача за стиком - до 7 поїздів або 322 вагони); Ізов - 1 874 вагони (до 9 поїздів або 432 вагони); Чоп - 884 вагони (до 4 поїздів або 231 вагон на добу); Батьово - 694 вагони (до 5 поїздів або 214 вагонів) тощо. Планується нормалізувати ситуацію протягом найближчих п'яти діб. Основна причина нагромадження - масове відвантаження в напрямку західних прикордонних переходів і збільшений прийом транзитних поїздів із Російських залізниць", - повідомив Ткачов.

За його словами, складна ситуація з нагромадження вагонів - і на припортових ділянках і стиках Одеської залізниці.

"Тимчасово затримані потяги на Одеській залізниці - 38 поїздів або 1693 вагони; кинуті поїзди - 7 поїздів або 382 вагони... Зростає нагромадження вагонів на стику з Придніпровською та Південно-Західною залізницями", - зазначив він.

Як заявив заступник директора департаменту комерційної роботи УЗ, основними причинами нагромадження вагонів на Одеській залізниці є нестача локомотивного парку та локомотивних бригад. Щодня відмова у видачі 25-30 локомотивів (причини 50/50%; нестача локомотивів/відсутність локомотивних бригад). Інші негативні чинники: зростання пасажирських перевезень (вантажні локомотиви залучаються для пасажирського руху); планові ремонти на залізничній інфраструктурі (заміна стрілочних переводів, ремонт верхньої будови колії тощо).

"Сподіваємося на нормалізацію ситуації з перевезеннями найближчим часом", - підсумував Ткачов.

 

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ

IFC має в Україні проєкти в розробці на найближчі 18 місяців на $3 млрд

Валютний контроль НБУ ускладнює міжнародні угоди та стримує M&A – думка

Україна в 2024р увійшла до трійки найбільших експортерів агропродукції до ЄС

ЄБРР готує кредит "Укрнафті" під держгарантію на проєкт когенераційної ТЕЦ до 250 МВт

ТРЦ "Скриня" біля залізничного вокзалу Львова під час реконструкції збільшить свою площу вшестеро

"Астарта" та IFC підписали кредитну угоду на $40 млн для будівництва заводу соєвого концентрату

"Київтеплоенерго" за місяць гідравлічних випробувань виявило й усунуло 400 пошкоджень

Банки можуть пом’якшити ліміти на Р2Р перекази після створення реєстру дропів – НАБУ

Україні потрібне продовження взаємовигідних умов торгівлі агротоварами з ЄС – міністр агрополітики

Шмигаль очікує від нового керівника "Нафтогаза" Корецького нарощення українського газовидобутку

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА