14:58 25.11.2021

Мережа національної авіакомпанії України до 2026 року налічуватиме 15 тис. рейсів, флот - 20 літаків - Aerogestion

2 хв читати
Мережа національної авіакомпанії України до 2026 року налічуватиме 15 тис. рейсів, флот - 20 літаків - Aerogestion

Загальна мережа національного перевізника України до 2026 року має налічувати 15 тис. рейсів, його флот планується розширити до 20 літаків.

Відповідну інформацію надав старший консультант консалтингової компанії Aerogestion Патріс Фазіє, яка розробляла концепт авіаперевізника, під час брифінгу на форумі "Велике будівництво: авіація і туризм" у Києві у четвер.

"Наразі флот (майбутнього національного авіаперевізника - ІФ) переглядають. Передбачається три типи літаків, які будуть використовувати", - сказав він.

Фазіє, зокрема, уточнив, що у 2022 році у флоті компанії планується вже три-п'ять літаків, у 2023-му - 11, до 2025-го - 17, у 2026-му - 20.

Говорячи про фінансування, він повідомив, що на перший рік роботи, як очікується, піде EUR96 млн, другий рік – EUR50-60 млн.

"Сумарна кількість коштів, яку держава інвестуватиме на національного авіаперевізника, становить 2,5 млрд грн. Щодо додаткового фінансування та фінансування у партнерстві – це також вивчається, вивчаються різні механізми", – прокоментувала радник міністра інфраструктури Олександра Азархіна.

За словами Фазіє, національний авіаперевізник матиме і лоукост-пропозиції, і преміум.

З огляду на створення національної авіакомпанії керівник глобальних ринків Lufthansa Consulting Рональд Шульц порадив Україні уникати політичного впливу на бізнес.

"Моя точка зору - не закривайтеся, не згортайтеся в протекціонізм, будьте ефективними, майте хороші бізнес-плани і ніколи не втрачайте шансу використати нові можливості для авіаторів. Я думаю, що нові авіалінії додадуть (Україні - ІФ) зростання ВВП. Але намагайтеся уникати політичного впливу на комерційну діяльність. Бізнес повинен мати право та свободу вирішувати", - заявив він під час форуму.

Водночас Шульц наголосив, що українські авіакомпанії перебувають у складнішому становищі на ринку через наявну геополітичну ситуацію.

"Є також геополітичні застереження. В Україні, на жаль, не можна використовувати весь повітряний простір. Це створює для українських авіаперевізників односторонні проблеми, на відміну від інших авіаперевізників, які можуть безпосередньо прилітати до Києва", - зазначив він.

Раніше президент Володимир Зеленський заявив, що національний авіаперевізник уже отримав робочу назву – Ukrainian National Airlines – "Українські національні авіалінії" (UNA).

Як повідомлялося, Верховна Рада 18 листопада ухвалила за основу законопроект №6298 з поправками до державного бюджету на 2021 рік щодо виділення 2,5 млрд грн для фінансування інфраструктурних проектів, зокрема 500 млн грн на формування статутного капіталу національного авіаперевізника.

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

РЕКЛАМА

ОСТАННЄ

Мінфін України має намір незабаром запустити switch-операції на ринку ОВДП

Бюджетний комітет схвалив законопроєкт про збільшення видатків держбюджету-2024 до другого читання - нардеп

Україна в п'ятницю бере аварійні поставки е/е у трьох країн - "Укренерго"

Голова бюджетного комітету Ради внесла правку про додаткове скорочення видатків на 628 млн грн у держбюджеті-2024

НБУ має намір зберігати опердизайн за системою "нижньої межі" й досить високі реальні процентні ставки

НБУ затвердив режим гнучкого інфляційного таргетування - Основні засади грошово-кредитної політики

ХАРП вважає дискримінаційними умови тендерів "ЗЕРЗ" на підшипники

Данський виробник вікон Velux розширює виробництво в Україні

Шмигаль обговорив з віцепрезидентом ЄБРР реалізацію спільних проєктів і збільшення інвестицій

Хорватія надасть EUR5 млн для української енергетики - Шмигаль

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новости со всей Украины

РЕКЛАМА