Інтерфакс-Україна
13:41 16.05.2022

Ресторанний ринок у Києві звузився вдвічі, ціни зросли на 10% - Насонова

2 хв читати
Ресторанний ринок у Києві звузився вдвічі, ціни зросли на 10% - Насонова

Ресторанний ринок у Києві зменшився вдвічі, від початку війни зачинена щонайменше третина закладів, повідомила співзасновниця Національної ресторанної асоціації України Ольга Насонова агентству "Інтерфакс-Україна".

"Із 500 тисяч активних споживачів ресторанних послуг залишилася в найкращому разі половина. А отже, половина ринку просто не має своєї аудиторії, її немає зараз фізично. Ресторанний Київ сьогодні – місто жорстких контрастів. Мертва пустеля із зачиненими дверима кафе та ресторанів пожвавлюється оазами забитих ущерть закладів. Зачинена щонайменше третина київських ресторанів. Коли відчиняться – невідомо", - повідомила Насонова.

За її спостереженнями, лише близько 20% відкритих закладів громадського харчування демонструють хороше завантаження. "З центральних київських - це "Кеди", "Мусафір", "Мілк Бар", "Мімоза", "Руккола", Naprosecco - не називатиму всіх, але в усіх заповнених і до війни було все добре", - каже Насонова.

Окрім таких топових іще до війни закладів, за її оцінками, шанси "вижити" мають два формати.

"Утримаються кав'ярні та пекарні. Низький середній чек, маленька площа. Такі мережі, як "Сімейна пекарня", "Львівські круасани", "Еспресоголік", "Арома кава" - в них усе буде добре. Затребувані заклади з концепцією простої та ситної кухні: "Мусафір", "Мама Манана" (Грузія), "Пузата хата"... А ось екзотичні концепти зараз мають набагато менший попит, це наче примха. Суші, рамени - це швидше про побалувати себе зрідка", - повідомила Насонова.

Експерт також зазначила, що комендантська година практично зупинила у столиці роботу барів.

"Закінчувати пити до 9-ї вечора звикнути важко", - зазначила Насонова.

При цьому найкраще почуваються кіоски з шаурмою.

"Проста й дешева їжа - тренд найближчих місяців, а самотні чоловіки - головна аудиторія", - каже експерт.

Щодо цін, то з початку війни на найдемократичніші позиції вони вже зросли приблизно на 10%.

"Індекс (київської) перепічки зростає - вже 30 грн, наприкінці 2021 року був 25 грн. Для економістів ці цифри багато про що говорять. Ціни на каву почали зростати з початку року, капучино в січні було 32 грн, у березні вже 35 грн, у центрі зараз 38 грн", - повідомила Насонова.

Створена у 2021 році Національна ресторанна асоціація України (НРАУ) на травень 2022 року об'єднує понад 50 учасників, 450 ресторанів і кафе.

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ

IFC та "ОТП Лізинг" оголосили нову програму розвитку МСП та підтримки сталої енергетики в Україні на EUR50 млн

Уряд перерозподілив ще 30,6 млн грн на підтримку діяльності університетів Миколаївщини - Свириденко

Аграрії намолотили 24,8 млн тонн зернових з 55% площ, поки врожай на 12,8% менше аніж на цю дату торік

Товарообіг Varus.ua через "Нову пошту" у I пів.-2025 виріс в 1,61 раза

Норвегія виділила "Нафтогазу" майже $100 млн на закупівлю природного газу

АМКУ розгляне справу про набуття "Київстаром" контролю над власником сервісу Tabletki.ua "МТПК"

Заступник голови НБУ Ніколайчук став першим заступником замість Рожкової

Perfect Group вийшов із двох спільних з Saga Development проєктів ЖК

"Укрзалізниця" обговорює майбутнє вагоноремонтного напряму з бізнесом з опціями оренди, продажу та ДПП

Київський ТРЦ "РайON" розширить tenant mix завдяки оптимізації площі супермаркету

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА