Інтерфакс-Україна
13:41 16.05.2022

Ресторанний ринок у Києві звузився вдвічі, ціни зросли на 10% - Насонова

2 хв читати
Ресторанний ринок у Києві звузився вдвічі, ціни зросли на 10% - Насонова

Ресторанний ринок у Києві зменшився вдвічі, від початку війни зачинена щонайменше третина закладів, повідомила співзасновниця Національної ресторанної асоціації України Ольга Насонова агентству "Інтерфакс-Україна".

"Із 500 тисяч активних споживачів ресторанних послуг залишилася в найкращому разі половина. А отже, половина ринку просто не має своєї аудиторії, її немає зараз фізично. Ресторанний Київ сьогодні – місто жорстких контрастів. Мертва пустеля із зачиненими дверима кафе та ресторанів пожвавлюється оазами забитих ущерть закладів. Зачинена щонайменше третина київських ресторанів. Коли відчиняться – невідомо", - повідомила Насонова.

За її спостереженнями, лише близько 20% відкритих закладів громадського харчування демонструють хороше завантаження. "З центральних київських - це "Кеди", "Мусафір", "Мілк Бар", "Мімоза", "Руккола", Naprosecco - не називатиму всіх, але в усіх заповнених і до війни було все добре", - каже Насонова.

Окрім таких топових іще до війни закладів, за її оцінками, шанси "вижити" мають два формати.

"Утримаються кав'ярні та пекарні. Низький середній чек, маленька площа. Такі мережі, як "Сімейна пекарня", "Львівські круасани", "Еспресоголік", "Арома кава" - в них усе буде добре. Затребувані заклади з концепцією простої та ситної кухні: "Мусафір", "Мама Манана" (Грузія), "Пузата хата"... А ось екзотичні концепти зараз мають набагато менший попит, це наче примха. Суші, рамени - це швидше про побалувати себе зрідка", - повідомила Насонова.

Експерт також зазначила, що комендантська година практично зупинила у столиці роботу барів.

"Закінчувати пити до 9-ї вечора звикнути важко", - зазначила Насонова.

При цьому найкраще почуваються кіоски з шаурмою.

"Проста й дешева їжа - тренд найближчих місяців, а самотні чоловіки - головна аудиторія", - каже експерт.

Щодо цін, то з початку війни на найдемократичніші позиції вони вже зросли приблизно на 10%.

"Індекс (київської) перепічки зростає - вже 30 грн, наприкінці 2021 року був 25 грн. Для економістів ці цифри багато про що говорять. Ціни на каву почали зростати з початку року, капучино в січні було 32 грн, у березні вже 35 грн, у центрі зараз 38 грн", - повідомила Насонова.

Створена у 2021 році Національна ресторанна асоціація України (НРАУ) на травень 2022 року об'єднує понад 50 учасників, 450 ресторанів і кафе.

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ

Фіксована ціна на газ для населення та бюджетних установ залишається незмінною до 31 березня 2026р - Свириденко

Мінекономіки обговорило з ЄБРР можливий продаж міноритарних часток у держкомпаніях

"Нова пошта" довела кількість поштоматів до 30,6 тис.

Девелопери отримали біля 3 млрд грн в межах програми "єОселя" у ІІІ кв. 2025р

Україна за 9 міс.-2025 збільшила імпорт товарів на 17%, експорт скоротився на 3,1% - ДМС

Ціни на пшеницю в найближчі місяці підвищаться до $250–260 за тонну через низьку внутрішню пропозицію - аналітики

Нардепи подали в держбюджет-2026 загалом 3339 поправок і побили 19-річний рекорд

Чисті міжнародні резерви України виросли до нового рекорду – $32,2 млрд, валові – до $46,5 млрд

Bolt знизив з 1 жовтня комісію з водіїв у Києві з 25% до 20%

Уряд збереже фіксовану ціну на природний газ для побутових споживачів - Зеленський

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА