Інтерфакс-Україна
17:03 12.09.2022

Попит на шкільні товари в липні-серпні скоротився на третину, зріс після 1 вересня - "Епіцентр"

2 хв читати
Попит на шкільні товари в липні-серпні скоротився на третину, зріс після 1 вересня - "Епіцентр"

Попит на шкільні товари в липні-серпні скоротився на третину порівняно з 2021 роком і перевищив минулорічні показники лише після 1 вересня, повідомила пресслужба мережі ТЦ "Епіцентр".

За її даними, через побоювання про можливе загострення воєнної ситуації 24 серпня продаж шкільних товарів цього дня просів на 80% порівняно з 2021 роком. Натомість наступними вихідними попит почав відновлення, а напередодні 1 вересня продаж досяг рівня минулого року.

"Статистика продажу шкільного ярмарку дозволила нам дуже чітко простежити тенденції та настрої українських батьків та кількість дітей, які залишилися або повернулися в Україну. Загалом попит у липні та серпні скоротився в середньому на третину. Сформувався відкладений попит, який почав реалізовуватись лише після початку навчального року", - пояснила керівник напряму "Деко" мережі "Епіцентр" Анна Бондарєва.

"Епіцентр" зазначає, що на вихідних після 1 вересня продаж канцелярії різко зріс: на 200% - у суботу, 3 вересня, на 130% - у неділю. Позитивна динаміка зберігалася весь наступний тиждень - продаж зростав щодня на 30-50% до минулого року: на 153% - у суботу, 10 вересня, на 76,4% - у неділю.

Лідерами із продажу шкільних товарів серед регіонів стали Київ, Львів, Івано-Франківськ, Чернівці. Натомість Одеса, де традиційно фіксувалися високі показники продажу, цьогоріч продемонструвала низький попит на товари для школи.

За словами Бондарєвої, цього року, з урахуванням воєнної агресії РФ в Україні, змінилася і структура продажу: у шкільних списках з'явилися теплі шкарпетки, пледи, пляшки для води тощо.

"У відповідь на нинішні реалії та необхідність часто перебувати в бомбосховищах, школи й надалі трансформуватимуть навчальний процес. З досвіду попередніх пандемічних років ми знаємо, що нашим школам потрібно багато часу, щоб адаптуватися до нових реалій", - зазначила вона.

ТОВ "Епіцентр К" створено у 2003 році, відкрило свій перший гіпермаркет у Києві у грудні того ж року. Станом на середину вересня 2022 року мережа "Епіцентр" в Україні нараховувала 63 діючих торговельних центри в різних регіонах України. До структури групи компаній також входить мережа "Нова Лінія", яка на цей же період нараховувала 7 гіпермаркетів.

За час російсько-української війни дощенту знищено три торгові центри у Чернігові, Бучі, Маріуполі. Частина об'єктів мережі призупинила роботу через близькість бойових дій, деякі перебувають на тимчасово окупованій території.

За даними Єдиного держреєстру юросіб та фізосіб-підприємців, учасниками ТОВ "Епіцентр К" є Олександр Герега (51,3%), Галина Герега (47,97%) та Тетяна Суржик (0,73%).

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ

Нацбанк покращив оцінку дефіциту електроенергії на 2025–2027 рр.

Країни G7 та ЄС вже надали Україні $13,6 млрд, забезпечених замороженими активами РФ – Мінфін

Світовий банк надасть Україні грант $70 млн на зміцнення енергосистеми

АРМА передає "Вінницяпобутхім" до ФДМУ для подальшої реалізації

Гороховський та Рогальський переоформили контроль над monobank через кіпрську Crestline Limited

ЄБРР підтвердив надання "Нафтогазу" EUR270 млн кредиту від нього та EUR139 млн гранту від Норвегії на закупівлю газу

Процес перемовин України із зовнішніми комерційними кредиторами заслуговує на довіру – МВФ

Україна з початку квітня 2025р. експортувала 1,9 млн тонн зерна - Мінагрополітики

НБУ прогнозує зростання імпорту газу 2025р до $2,9 млрд через атаки РФ

Галущенко та єврокомісар з енергобезпеки Йоргенсен обговорили потреби українського енергосектору у взаємодії з ЄС

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА