Інтерфакс-Україна
17:03 12.09.2022

Попит на шкільні товари в липні-серпні скоротився на третину, зріс після 1 вересня - "Епіцентр"

2 хв читати
Попит на шкільні товари в липні-серпні скоротився на третину, зріс після 1 вересня - "Епіцентр"

Попит на шкільні товари в липні-серпні скоротився на третину порівняно з 2021 роком і перевищив минулорічні показники лише після 1 вересня, повідомила пресслужба мережі ТЦ "Епіцентр".

За її даними, через побоювання про можливе загострення воєнної ситуації 24 серпня продаж шкільних товарів цього дня просів на 80% порівняно з 2021 роком. Натомість наступними вихідними попит почав відновлення, а напередодні 1 вересня продаж досяг рівня минулого року.

"Статистика продажу шкільного ярмарку дозволила нам дуже чітко простежити тенденції та настрої українських батьків та кількість дітей, які залишилися або повернулися в Україну. Загалом попит у липні та серпні скоротився в середньому на третину. Сформувався відкладений попит, який почав реалізовуватись лише після початку навчального року", - пояснила керівник напряму "Деко" мережі "Епіцентр" Анна Бондарєва.

"Епіцентр" зазначає, що на вихідних після 1 вересня продаж канцелярії різко зріс: на 200% - у суботу, 3 вересня, на 130% - у неділю. Позитивна динаміка зберігалася весь наступний тиждень - продаж зростав щодня на 30-50% до минулого року: на 153% - у суботу, 10 вересня, на 76,4% - у неділю.

Лідерами із продажу шкільних товарів серед регіонів стали Київ, Львів, Івано-Франківськ, Чернівці. Натомість Одеса, де традиційно фіксувалися високі показники продажу, цьогоріч продемонструвала низький попит на товари для школи.

За словами Бондарєвої, цього року, з урахуванням воєнної агресії РФ в Україні, змінилася і структура продажу: у шкільних списках з'явилися теплі шкарпетки, пледи, пляшки для води тощо.

"У відповідь на нинішні реалії та необхідність часто перебувати в бомбосховищах, школи й надалі трансформуватимуть навчальний процес. З досвіду попередніх пандемічних років ми знаємо, що нашим школам потрібно багато часу, щоб адаптуватися до нових реалій", - зазначила вона.

ТОВ "Епіцентр К" створено у 2003 році, відкрило свій перший гіпермаркет у Києві у грудні того ж року. Станом на середину вересня 2022 року мережа "Епіцентр" в Україні нараховувала 63 діючих торговельних центри в різних регіонах України. До структури групи компаній також входить мережа "Нова Лінія", яка на цей же період нараховувала 7 гіпермаркетів.

За час російсько-української війни дощенту знищено три торгові центри у Чернігові, Бучі, Маріуполі. Частина об'єктів мережі призупинила роботу через близькість бойових дій, деякі перебувають на тимчасово окупованій території.

За даними Єдиного держреєстру юросіб та фізосіб-підприємців, учасниками ТОВ "Епіцентр К" є Олександр Герега (51,3%), Галина Герега (47,97%) та Тетяна Суржик (0,73%).

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ

IFC та "ОТП Лізинг" оголосили нову програму розвитку МСП та підтримки сталої енергетики в Україні на EUR50 млн

Уряд перерозподілив ще 30,6 млн грн на підтримку діяльності університетів Миколаївщини - Свириденко

Аграрії намолотили 24,8 млн тонн зернових з 55% площ, поки врожай на 12,8% менше аніж на цю дату торік

Товарообіг Varus.ua через "Нову пошту" у I пів.-2025 виріс в 1,61 раза

Норвегія виділила "Нафтогазу" майже $100 млн на закупівлю природного газу

АМКУ розгляне справу про набуття "Київстаром" контролю над власником сервісу Tabletki.ua "МТПК"

Заступник голови НБУ Ніколайчук став першим заступником замість Рожкової

Perfect Group вийшов із двох спільних з Saga Development проєктів ЖК

"Укрзалізниця" обговорює майбутнє вагоноремонтного напряму з бізнесом з опціями оренди, продажу та ДПП

Київський ТРЦ "РайON" розширить tenant mix завдяки оптимізації площі супермаркету

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА