Інтерфакс-Україна
15:17 22.11.2023

Товарообіг мережі "Епіцентр" у перші дні "чорної п'ятниці" зріс на третину

3 хв читати
Товарообіг мережі "Епіцентр" у перші дні "чорної п'ятниці" зріс на третину

Товарообіг мережі торговельних центрів "Епіцентр" та онлайн-магазину epicentrk.ua за перші два дні (18 і 19 листопада) акції "чорна п'ятниця" зріс майже на 34% порівняно з аналогічними датами жовтня, повідомила пресслужба мережі.

"Продаж у "чорну п'ятницю" традиційно зростає на 30-40%, а середній чек - на 20%. У нинішніх умовах прогнозувати ситуацію з попитом і продажами вкрай складно. Однак згідно з опитуванням, яке компанія проводила напередодні Black Friday-2023, понад 84% покупців очікували старту акції. А динаміка торгівлі в перші дні "чорної п'ятниці" продемонструвала, що в нинішні складні часи, коли економічна ситуація в країні залишає бажати кращого, вигідні покупки стають ще актуальнішими", - повідомив директор з роздрібної торгівлі мережі "Епіцентр" Дмитро Танько, слова якого наведено в пресрелізі.

За даними компанії, найбільший попит мають побутова техніка та електроніка, побутова хімія, посуд, автотовари та товари для свята.

Також українці активно купують товари для будівництва та ремонту, зокрема, керамічну плитку, ламінат, люстри, будівельні суміші, двері, меблі, текстиль. Залишається високим попит і на зарядні станції, павербанки, генератори, обігрівачі, туристичні плити та газові балони.

У мережі також відзначили зростання продажу продуктів харчування, зоотоварів, одягу, взуття та дитячих іграшок.

В "Епіцентрі" очікують подальшого зростання продажу у фінальні дні "чорної п'ятниці", які традиційно показують найвищі показники.

ТОВ "Епіцентр К" створено 2003 року, відкрило свій перший гіпермаркет у Києві в грудні того ж року. На сьогодні розвиває найбільшу в країні мережу торгових центрів "Епіцентр", яка є лідером ринку в сегменті роздрібної торгівлі товарами для дому та ремонту.

Входить до групи компаній "Епіцентр К", що розвиває також інтернет-магазин з маркетплейсом Epicentrk.ua, мережі гіпермаркетів "Нова лінія", спортивних товарів Intersport, 4F та The Athlete's foot (TAF), а також агрокомпанію "Епіцентр Агро", заводи з виробництва керамічної плитки та керамограніту Epicentr Ceramic Corporation і "Карпатська кераміка", деревообробне підприємство ЦБМ "Осмолода".

До повномасштабного вторгнення РФ в Україну мережа "Епіцентр" об'єднувала понад 80 торгових центрів у всіх регіонах країни. Внаслідок артилерійських і ракетних обстрілів агресора низку ТЦ було суттєво пошкоджено, а чотири центри в Маріуполі, Херсоні, Чернігові та Бучі - дощенту знищено. Станом на листопад 2023 року в мережі працюють 72 торгові центри.

Незважаючи на суттєві втрати, компанія активно допомагає країні: виділила на допомогу українським військовим сотні млн грн і створила три гуманітарні штаби для забезпечення ЗСУ, ТрО і населення (у столиці, на заході та в центрі України). Загальна сума допомоги з початку повномасштабного вторгнення перевищує 2 млрд грн.

За даними Єдиного держреєстру юросіб та фізосіб-підприємців, учасниками ТОВ "Епіцентр К" є Олександр Герега (51,3%), Галина Герега (47,97%) і Тетяна Суржик (0,73%).

ОСТАННЄ

НБУ фіналізує законопроєкт для подання заявки на отримання еквівалентності в банківському регулюванні ЄС

Укргазбанк надав TBF Group EUR5 млн на енергоефективні проєкти

НБУ сподівається на прийняття Радою змінених законопроєктів щодо фінмоніторингу для вступу в SEPA

НБУ лобіює внесення РФ до "сірого списку" ЄС

НБУ вивчає питання переходу на євро, проте курсоутворюючою валютою для України залишається долар

Уряд за липень компенсує 135,9 млн грн за придбану аграріями вітчизняні с/г техніку та обладнання

Україні вдасться уникнути рецесійних явищ та мати прискорене зростання після війни, вважають у НБУ

Експортні квоти на вершкове масло не вичерпані, внутрішній попит не активізувався

Обсяг виплаченого нацкешбеку зріс на 3,5% у липні

Затверджено єдиний порядок підключення до мереж централізованого водопостачання та водовідведення

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА