Інтерфакс-Україна
19:04 21.03.2024

СМПУ: Частка тінізації ринку молочної продукції України сягає 20%, фальсифікату - 10%

1 хв читати
СМПУ: Частка тінізації ринку молочної продукції України сягає 20%, фальсифікату - 10%

Частка тіньового ринку молочної продукції в Україні становить близько 20%, а фальсифікованої продукції майже 10%, повідомила Спілка молочних підприємств України (СМПУ).

"Проблема фальсифікованої продукції стоїть досить гостро для українського ринку. При цьому головні позиції в антирейтингу підробок традиційно займають молоко та молочні продукти", - зазначили експерти на засіданні СМПУ.

За їхньою інформацією, поширення фальсифікату молочних продуктів призвело до викривлення конкуренції та зменшення інвестиційної привабливості галузі серед українських та іноземних інвесторів. Серед негативних наслідків зазначено також шкоду міжнародному діловому та політичному іміджу України, зростання ризиків здоров'ю та життю споживачів, втрата надходжень до бюджетів усіх рівнів.

Для мінімізації фальсифікату на внутрішньому ринку СМПУ напрацювала план заходів з протидії його розповсюдженню та обговорила його з головою Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів (Держпродспоживслужба) Сергієм Ткачуком.

 

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ

IFC та "ОТП Лізинг" оголосили нову програму розвитку МСП та підтримки сталої енергетики в Україні на EUR50 млн

Уряд перерозподілив ще 30,6 млн грн на підтримку діяльності університетів Миколаївщини - Свириденко

Аграрії намолотили 24,8 млн тонн зернових з 55% площ, поки врожай на 12,8% менше аніж на цю дату торік

Товарообіг Varus.ua через "Нову пошту" у I пів.-2025 виріс в 1,61 раза

Норвегія виділила "Нафтогазу" майже $100 млн на закупівлю природного газу

АМКУ розгляне справу про набуття "Київстаром" контролю над власником сервісу Tabletki.ua "МТПК"

Заступник голови НБУ Ніколайчук став першим заступником замість Рожкової

Perfect Group вийшов із двох спільних з Saga Development проєктів ЖК

"Укрзалізниця" обговорює майбутнє вагоноремонтного напряму з бізнесом з опціями оренди, продажу та ДПП

Київський ТРЦ "РайON" розширить tenant mix завдяки оптимізації площі супермаркету

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА