Інтерфакс-Україна
15:14 18.06.2025

В Ужгороді зводять найбільший торгово-розважальний центр Закарпаття - Nestoria Plaza

2 хв читати
В Ужгороді зводять найбільший торгово-розважальний центр Закарпаття - Nestoria Plaza

У самому серці Закарпаття триває реалізація масштабного девелоперського проєкту — торгово-розважального центру Nestoria Plaza, який претендує на статус флагмана ритейл-інфраструктури всього регіону. Загальна площа комплексу становитиме 32.000 м² (GBA), з орендопридатною площею (GLA) 20.100 м².

Об’єкт розташований на вулиці Баб’яка — у найгустонаселенішому житловому районі Ужгорода. Саме ця локація сьогодні є головним осередком нового житлового будівництва в місті. Упритул до Nestoria Plaza, на площі понад 23 гектари, ведеться масштабна комплексна забудова двох нових мікрорайонів, розрахованих більш ніж на 7 500 квартир. Вони безпосередньо межують із уже сформованим, щільно заселеним житловим масивом, що створить потужний людський трафік і стабільний попит на товари та послуги. Завершення будівництва ТРЦ заплановане на IV квартал 2026 року. Станом на червень 2025 року ступінь готовності об'єкта перевищує 50%.

Nestoria Plaza орієнтований на широку зону охоплення — понад 780 000 потенційних відвідувачів, включно з мешканцями прикордонних регіонів Словаччини та Угорщини. Це надає проєкту унікального міжнародного масштабу.

"Nestoria Plaza — це більше, ніж торговий центр. Це інфраструктурна платформа нового покоління, що відповідає сучасним вимогам до комфорту, функціональності та масштабу. Ми впевнені, що цей об’єкт стане важливою складовою економічного розвитку регіону", — зазначає Володимир Чекалов, генеральний директор Urban-X, компанії-розробника концепції та ексклюзивного брокера проєкту.

У концепції Nestoria Plaza закладено формат повноцінного сімейного торгово-розважального комплексу з фокусом на всі вікові групи. Проєкт передбачає:

  • понад 100 магазинів провідних українських і міжнародних брендів;
  • продуктовий супермаркет площею 2.700 м²;
  • сучасну фуд-корт зону та розважальні простори;
  • присутність міжнародних операторів, раніше не представлених у регіоні;
  • паркінг на 400 автомобілів;
  • очікувану середньоденну відвідуваність — 16.250 осіб.

Ключові переваги Nestoria Plaza:

  • Унікальний мультимедійний фасад;
  • Висока комерційна концентрація в зоні охоплення;
  • Всього 1 км до кордону зі Словаччиною та 25 км — до Угорщини;
  • Відсутність прямої конкуренції в Ужгороді;
  • Високий рівень інвестиційної привабливості локації.

Nestoria Plaza стане регіональним магнітом ритейлу та дозвілля, задаючи нові стандарти в сегменті торгової нерухомості західної України. В умовах зростання населення, активного розвитку житлової забудови та стабільної логістики, центр сформує нову комерційну екосистему для всього Закарпаття.

 

ОСТАННЄ

Офіційна заява Sense Bank щодо купівлі ОВДП через застосунок Дія

Видавництво "Фоліо" представляє новий роман Олександра Красовицького - "Кінець гри"

Національна мережа АЗК Parallel приєдналася до програми підтримки військових Армія+

Sense Bank одним з перших в Україні запровадив керування картками в Click to Pay просто з мобільного застосунку Sense SuperApp

Порошенко на зустрічі з євродепутатами ЄНП: ми повинні разом зупинити путіна

"Контракт 18–24" трансформується: нові можливості для кандидатів від Сухопутних військ ЗСУ

Україна формує нову міграційну стратегію до 2035 року: експерти презентували перші напрацювання

Банк спростив процедуру придбання сільськогосподарської техніки аграріями

Про повернення історичної пам’яті про українців Закерзоння

Київ на Riga FOOD 2025: нові можливості для бізнесу та міжнародного партнерства

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА